وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

میز یلدا....

1391/10/2 7:48
23,738 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز شب یلدا هم با همه اتفاقاتش و خاطراتش گذشت . امیدوارم برای همه شما دوستان عزیز شب به یاد موندنی شده باشه

و میدونم که همه شما دوستای هنرمندم یه میز عالی رو برای این شب چیدین

از شما میخام تا عکس میزای یلداتون رو برای ما بفرستین تا با اسم خودتون تو وبلاگ قرار بدیم!

 اینم میز یلدای ما ....

دیگه  آخراش اینقدر خسته بودم و کمرم درد شدیدی داشت حوصله نکردم خیلی قر و فر بهش بدمخجالتقبول کنین انجام همه این کارا تو 5 ساعت و یه بچه ای که مدام بهتون چسبیده یا در حال خراب کاری تو آشپزخونه ست خیلی سخته! اوهخدایی دیگه حالی واسه کارای دیگه میمونه؟ خمیازه

 

مرجان (مامان ریحانه)

 

 

 

برای دیدنه بقیه عکسا تشریف ببرین ادامه مطلب:

دسر انار یاقوتی!

 

پاناکوتای انار

 

مسقطی انار

 

معرفه حضورتون که هست: باسلق هندوانه ای

 

و بلاخره کیک انار ! (با تشکر خیلی مخصوص از استادم بهارک عزیز)

 

و اینم دخترم (ریحانه گلی) در شب یلدا....

 

 

 میز یلدا

 

دوستان عزیز! دستور تمومه این دسرها رو در آینده نزدیک براتون تو وب میذارم گرچه به پای هنرهای شما نمیرسه !

 

مرجان(مامان ریحانه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان علی خوشتیپ
2 دی 91 7:53
قربونش بشم ریحانه جون رو دلم براش تنگ شده بود



منم همینطور خالهههههههههههههههههه جونم
مامان علی خوشتیپ
2 دی 91 7:54
واااااااااای مرجان جون خیلی خوشگلن همشون

چرا زودتر نذاشتی دستورا رو هرچند این دستورها برای 4-5نفرهنه برای ما که شب یلدامون حداقل 50 نفر هستن


ممنونم ساراجون!نشد زودتر بذارم! خب در طول سال ازشون استفاده کن!واا... این کیکه همون 50 نفر رو جواب میداد!


مامانیه سپهر
2 دی 91 9:30
سلام مرجان جان. میز قشنگ و ساده ایه. خیلی خوشکله. یه زحمت داشتم. واست امکان داره طرز تهیه پاناکوتای انار رو آموزش بدی؟ بهش میاد خوشمزه باشه. ممنون میشم گلم.


ممنونم عزیزم چشات خوشگل میبینه!در آینده نزدیک حتما!
مامان کیانا
2 دی 91 13:24
وای مرجان جون واقعا زیبا بودن کاش زودتر دستوراشو میذاشتی واقعا هنرمند و کدبانویی


ممنونم عزیزم شرمندم نشد که زودتر بذارم ! ایشاا... ازینا برای یلدای سال آینده استفاده کنین
مامان ریحان عسلی
2 دی 91 17:44
ای جونم دهنم آب افتاد
مامان نازنین جون
3 دی 91 11:52
خسته نباشی مامان مرجان


ممنونم
مامان کوثری
3 دی 91 19:05
خیلی هنرمندانه و زیبا بود ای ول به این همه سلیقه


ممنونم!
سپیده
4 دی 91 2:57
سلام خانم هنرمند. به به چه سلیقه ای. بنام خودتون و بلاگتون تو البوم یلدا گذاشتم. منتظر دستورهاشون هستم.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


عکسو دیدم خیلی لطف کردی!

باران قلنبه
4 دی 91 11:46
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به باران من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
آرزو
4 دی 91 18:45
خوشحالم از آشنایی تون و لینکتون کردم دوست خوبم...


شما هم با افتخار لینک شدید
آرزو
4 دی 91 18:45
عالیه......


مامان علي
6 دی 91 21:41
سلام چجوري عس بذاريم؟؟؟؟؟


سلام عزيزم.به ايميلمون كه سمت چپ وب معرفي كرديم ارسال كنيد.ممنونم
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 12:57
خیلی قشنگه
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
22 آبان 92 0:07
سارا جون؟؟؟ تا شب چله دستور پخت دسر انار یاقوتی و پاناکوتای انار رو برام میذارید تو وبتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لدفااااااااا در گوشی میگم کسی نفهمه (برا یلدای خودم میخواستم) اگه وقت کنید میشه بذاری؟؟؟؟ خیلی ممنونت میشممممممممم
یکی از مامان ها
پاسخ
به سلامتیییییییییی عزیزممممممممممممممم مبارکه...پاناکوتا رو حتما برات میذارم...چندتا ایده دیگه هم هست میذارم انشاالله... چندتا عکس شب چله هم دارم که کمی خصوصیه،خواستی ایمیل بده برات میفرستم...
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
24 آبان 92 0:32
chemistry_khodadoost@yahoo.com سلام مجدد خدمت سارای عزیزم. با زحمتای من؟ کلی با سوالاتم وققتونو گرفتم شرمنده! اینم از ایمیلم من منتظر عکس ها و دستور تهیه هستم کلی ممنونم ازتون سارا جونننننننننننننن عوض من هم به فرشته جون سلام برسونید فعلا...
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم حتما توی هفته آینده برات میفرستم دستور پاناکوتای انار رو هم توی شف طیبه هست سلامت باشی گلم...اتفاقا امروز ظهر مهمونمونند