وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

پاي سيب

1392/9/11 14:58
146,786 بازدید
اشتراک گذاری

اين پاي سيب يه جورايي امضاي منه تو فاميلچشمک

خداييش خيلي خوشمزس...حتما درستش كنيدخوشمزه

ديشب به خاطر مامان ماهان جون درستش كردم و عكس مراحلشو گرفتم.قلب

پاي سيب

مواد لازم:

سيب زرد 3 عدد(متوسط)

دارچين:1 قاشق مربا خوري

تخم مرغ متوسط 3 عدد

روغن جامد يا كره:100 گرم

شكر:يك پيمانه سرخالي

وانيل: 1/4 قاشق مربا خوري

شير:1/3 پيمانه

آرد :يك و نيم پيمانه

بيكن پودر :1 قاشق مرباخوري

طرز تهيه:

سيب ها رو پوست كنده و حلقه حلقه كنيد و روي اون كمي دارچين و شكر بريزيد و در ظرفي مخصوص ماكروفر بذاريد و به مدت 3 دقيقه با قدرت 100% بذاريد بپزه.(اگه ماكروفر نداريد با يه ته استكان آب بذاريد روي گاز تا كمي سيبها نرم بشن)

 پای سیب

زرده و سفيده تخم مرغها رو از هم جدا كنيد و سفيده ها رو اينقدر با همزن بزنيد تا كاملا سفيد و پوك بشه.يعني وقتي ظرف رو برگردونيد سفيده ها نريزه

پای سیب

 

بعد زرده ها رو با وانيل مخلوط كرده و شكر رو ريخته و با هم زن خوب مخلوطشون كنيد.

پای سیب

 

بعد كره و شير رو اضافه كرده و مخلوط كنيد.و آردي رو كه قبلا با بيكن پودر حداقل 2 بار الك كرديد كم كم به مواد اضافه كنيد و هم بزنيد تا خوب مخلوط بشن

در انتها سفيده رو اضافه كرده و به آرامي و خيلي كم با مواد مخلوط كنيد.

پای سیب

 

ظرف مخصوص پاي و تارت رو كمي چرب كنيد و براي اينكه پاي به اون نچسبه كمي آرد روش بپاشيد

پای سیب

 

نصف مواد رو ريخته و سيبها رو روش بچينيد)فکر کنم باید سیبهای بیشتری میذاشتم.چون اولین بار بود با سیب گلاب درست میکردم اندازش دستم نبودناراحت.به نظرم باید 5تا سیب گلاب استفاده کرد)

 پای سیب

بعد بقيه مواد رو بريزيد و خوب صافش كنيد

پای سیب

 

و ظرف رو در فري كه از قبل گرم شده با درجه حرارت 180درجه سانتيگراد در طبقه وسط حدودا به مدت 45 دقيقه بذاريد تا پاي آماده شود.

بذاري تا پاي سرد بشه و با اين وسيله روش خاك قند بپاشيد

پای سیب

 

و در آخر اونو برش زده و ميل كنيد.نوش جان

پای سیب

 پاي سيب

اميدوارم خوشتون اومده باشه.

* از سيب گلاب هم ميشه استفاده كرد.ديشب با سيب گلاب درست كردم خوب شد(تعدادشو باید 5تا کرد) ولي سيب زرد يه چيزه ديگس

* طعم پاي سيب با كره خيلي بهتر از روغن جامد ميشه.جفتشونو امتحان كردم

* اين دستور رو از توي مجله هنرآشپزي (چندسال پيش) پيدا كردم و يه خورده تغييرش دادم.

*بهتره قبل از درست كردن پاي ، تخم مرغها  و كره و بقيه مواد رو بيرون از يخچال بذاريد تا به دماي محيط برسه

خوشحال ميشم نظرتونو در مورد اين دستور بگيد...دوستون دارم ...

مامان علي خوشتيپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (92)

نایسل
19 تیر 91 7:55
eyvalll hatman doros mikonam


زینب
19 تیر 91 9:23
مرسی عزیزم یادداشت کردم تا بپزم


خواهش میکنم.امیدوارم خوشتون بیاد
مریم
19 تیر 91 9:33
سلام به خانمهای هنرمند سارا جون و مرجان جون
واقعا جا داره ازتون بابت این همه حوصله و ذوقی که به خرج میدید تشکر کنم
خیلی قشنگ توضیح دادین امیدوارم اگه درست کردم به خوبی کیک شما بشه
===
دست گل جفتتون درد نکنه


قربانت مریم جان
مطمئن باش بهتر از کیک من میشه
مامان کیانا
19 تیر 91 13:07
ای بابا ما که همچنان تو کف این پای سیبی هستیم که قرار بود درست کنی و اینقدر کشش دادی تا آخر دستور پختش رو گذاشتی تو وبلاگت الان منظورت چیه یعنی دیگه باید خودم درستش کنم
با این حال دست هر دوتون درد نکنه بسیار وبلاگ خوب و بجایی بود


آره دقیقا منظورم همینه
ممنون عزیزم.به خدا ازش چیزی نمیمونه برات بیارم
مام پارسا
19 تیر 91 17:27
عااااااااااااااااای بود.
معلومه خیییییییییییییییلی خوشمزه ست.
اَه فعلاً فرم ایراد داره و وسط کار خاموش میشه.
بعداً حتماً می درستمش


ممنون
اگه ماكروفر داري دستور درست كردن با ماكروفر رو بهت بدم...
مامان ماهان
19 تیر 91 17:32
به به عالیه عزیزم حتما درست میکنم ممنونم


خاله نرگس
20 تیر 91 23:50
in kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii alieeeeeeeeeee ,man khordam az inadelam havas kard


اومدم مشهد برات درست ميكنم عزيزم
خاله باران
23 تیر 91 13:35
دست مامان علی درد نکنه.


قررررررررربانت.ممنووووووووون
خاله باران
23 تیر 91 13:39
من پای سیب را مثل نان توپر درست میکنم...ولی از شما برای تعداد زیاد بهتره


خوشحال ميشيم دستور پاي سيب شما رو هم ياد بگيريم
الهه مامان یسنا
24 تیر 91 16:56
سلام من امروز پای سیب رو درست کردم نمیدونم چرا وقتی سیبها رو چیدم روی مایه کیک و بعد بقیه مواد رو ریختم سیبهایی که وسط چیدم رفتن به سمت کناره های کیک!!! اشکال کارم کجا بوده؟؟؟؟؟


سلام عزيزم
كار شما اشكال نداشته
مايش يه خورده غليظه.بايد قاشق قاشق مواد(قسمت رويي)رو روي سيبها پخش كني و بعد آروم صافش كني.اگه آروم اين كارو انجام بدي نميرن كنار كيك
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
25 تیر 91 10:11
سلام.ممنون سارا جون.


سلام.خواهش میکنم عزیزم
مامان امیر حسین کوچولو
27 تیر 91 22:26
سلام دست گلتون درد نکنه خیلی وقت بود میخواستم درست کنم ولی بلد نبودم با توضیحات کامل شما به نظر راحت میاد ممنون حتما درست میکنم انشاالله که بتونم .


سلام عزيزم.خواهش ميكنم.
اميدوارم خوشتون بياد
نگين ـ همکار سارا
31 تیر 91 7:50
سلام سارا جون . مثل هميشه معرکه هستي . روز 4 شنبه پاي سيبي که اوردي فوق العاده بود هميشه از اين کارا کن


سلام عزیزم.ممنون.ولی یه ریزه ایراد داشتا
فاطیما
8 مرداد 91 0:28
سلام سارا جون
من دیروز پای سیب درست کردم و از کره استفاده کردم ولی وقتی خواستم کره رو با مواد مخلوط کنم تمتم مواد گلوله گلوله شد همه مواد به دمای محیط رسیده بودن منم همش رو ریختم
خیلی حالگیری بود


سلام عزیزم.اشکال نداره با همزن اینقدر میزدی تا یکدست بشه...چرا حالگیری؟
فاطیما
8 مرداد 91 18:36
خیلی هم با همزن زدمش ولی فایده نداشت فکر کنم نباید از کره استفاده میکردم


عزيزم من فقط با كره درست ميكنم.يه بار بيشتر با روغن زيتون درست نكردم.مطمئني مراحلشو درست رفتي؟
آرد بايد آخر قبل از مخلوط كردن سفيده ها باشه
از روي اين دستور چند نفر درست كردن خوب دراومده.يه بار ديگه امتحان كن عزيزم
مامان ثنا
3 مهر 91 12:43
سلام عزیزم دستت درد نکنه عالی بود گلم
سارا
7 آبان 91 13:38
سلام ممنون به خاطر این دست خوشمزه.من درست کردم خیلی عالی بود
البته خودم قبلا پای سیب رو با خمیر پای درست میکردم. که صد در صد بلدین.اونم خوشمزه میشه ولی این مدلش چون که دیگه به خمیر بازی احتیاجی نداره خیلی راحتره

سلام عزیزم.ممنون از حضورتون
منم با خمیر پای درست میکردم ولی به نظر من طعم این بهتره
موفق باشی
مرضیه
22 آذر 91 13:39
دست شما درد نکنه از تجربیاتتون استفاده کردم...کیک خیلی خوشمزه ای هستش منکه 2بار درست کردم و عالی بود


خواهش ميكنم عزيزم.خوشحالم به دردتون خورده
مامان نازنین جون
3 دی 91 11:56
عالی گمونم خیلی خوشمزه و خوش عظر باشه


ممنونم...درست کنید.پشیمون نمیشید
منا مامان الینا
19 خرداد 92 11:13
عالیه عالی حتما میدرستم اما نمیدونم چرا عکسهاش برای من باز نشدند اشکال از اینترنت هست عایا؟

ممنون عزیزم
فکر کنم فیلتر شده باشه!
خديجه
20 خرداد 92 16:46
سلام يه سوال داشتم آخر كار فرقي ميكنه اول آرد رو بريزيم يا سفيده؟اگه اول سفيده رو اضافه كنم بعد آرد رو تو پفش تاثير داره؟


سلام عزیزم
سفیده رو اگه زیاد هم بزنید پفش میخوابه.برای همین آخر کار گذاشتیم و باید به آرومی هم زده بشه
پریا
22 خرداد 92 18:39
ممممممنننننننننننووووووووونننننننننننننننننن راستی یادم رفت بنوبسم به وبلاگ منم سری بزنید. بازم ممنون.
ایدا
24 خرداد 92 9:15
سلام ممنون عزیزم با این رسپ خوبت درستیدمش خیلی عالی شد


سلام گلم
خوشحالم خوشت اومده
مامان اميرحسين و ارميا
27 خرداد 92 22:18
يه سوال من همزن برقي ندارم سفيده رو با همزن دستي كه نميشه پوك كرد عكسهاي اين پست نيست من با عكس خيلي بهتر متوجه ميشمممم نه اينكه مبتديم چرا فيلترررررررر شدن اين كه عكس غذاست؟؟؟؟


چرا ولی دستت درد میگیره
اشکال نداره.هرچقدر میتونی بزن
عکسا با یه سایت دیگه بود حذف شدن.سر فرصت با نی نی وبلاگ آپلودشون میکنم...
مامان طهورا عسل
12 تیر 92 15:12
خوب عکس نداره . چه کنم من؟


حتما برگشتم اهواز دوباره آپلود میکنم.شرمنده
ساحل
19 تیر 92 20:13
سلام گلم
بابا ایولا یه پا کدبانویی ها!
دستت درد نکنه

سلا خانومی
ممنون از لطف و محبتتون
شیوا
23 تیر 92 14:01
مرسی از دستوره پختت
حتما درست میکنم


خواهش میکنم عزیزم
الی
25 مرداد 92 14:40
عالی شد /با این پای سیبت مشهور شدم/ممنون


خواهش میکنم دوست کدبانو
سحر
25 مرداد 92 15:34
سلام.میشه لطفا طرز پختش با ماکروفرم بگید.ممنون میشم


سلام عزیزم
برای سیب ها با قدرت 100% و به مدت 3 دقیقه در ظرف درب دار بپزید...
توی ماکروفر با کانوکشن باید قبل از گذاشتن کیک به مدت 10 دقیقه با 180 درجه ی سانتیگراد گرمش کنی و بعد قالب رو با همین درجه به مدت 20 الی 25 دقیقه بذاری...
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 14:12
عاشششششششششششققققتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عالي شد!!فكر نميكردم خوب بشه
مممممنووووووووووووووون
بوووووووووووووس
كارت درسته خواهر!!


قربونت برم.ممنون
عسل
7 شهریور 92 19:32
خانومی من درست کردم....البته 2ق نشاسته رو جایگزین 2ق آردش کردم...خیلی خوشمزه شد...تنها اشکالش این بود که سیبها یه کمی ضخیم بودن....اگه این دفعه بپزم سیبها رو با شکر و دارچین که کمی پختم، میکوبم و پوره میکنم....فکر کنم بهتر میشه!!
راستی موقع خوردن یادت بودم......ممنون از رسیپی خوبت!!!


خوشحالم خوشت اومده گلمايده هايي كه داديد عاليه
سپیده
14 مهر 92 13:32
سلام خانومی کارهاتون واقعاعالی هستن عزیزم عکسهای مرحله ای پای سیب برای نشون داده نمیشه ممنون میشم دوباره بذاریدبازم ازتون تشکرمیکنم به خاطردستوراهای خوبتون


سلام عزیزم.ممنونم یه دنیا
چشم...ببخشید هر روز فراموش میکنم
نفیسه
19 آبان 92 16:20
خیلی عالی بود .من درست کردم خیلی خوب شد. ممنون عزیزم .


خواهش میکنم دوست کدبانو
مریم
3 آذر 92 20:06
سلام سارا جون دستت درد نکنه اما من درست کردم مزهاش عالی شد اما نمیدونم روی کیکم خیلی ترکهای بزرگ خورد اشکال کارم کجا بوده البته قالب کیکم از این مدلهایی هست که وسطش سوراخ داره ممنون میشم جوابمو بدی
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم به احتمال زیاد دمای فرت بالا بوده
سارینا61
15 دی 92 12:04
من امروز درست کردم خمیرش فوق العاده عالی بود پفش و مزه اش ولی از این به بعد خواستم درست کنم بدون سیب درست میکنم پسرم سیباشو جدا میکرد خودم هم دوست نداشتم البته شاید زیادی سیبا رو پخته بودم و زیادی نرم بود یه کم شیرینی سیبش زیاد شده بود کمی هم ضخیم بود ممنون کلا خوشم اومد دفعه دیگه با دارچین و گرد بدون سیب میپزم
یکی از مامان ها
پاسخ
خوشحالم که خوب شده دوست کدبانو...میتونی میزان شکر سیب رو کمتر کنی.اگر سیب زرد باشه خیلی شیرین نمیشه.دیگه بستگی به ذائقتون داره...ببوسید گل پسرو
پرستو
27 دی 92 10:57
سلام.دستتون درد نکنه من همین الان میخوام درست کنم اینو. فقط چند تا سوال 1.سیب قرمز دارم مشکلی نداره؟ 2.خیلیا میگن به خاطر سیبش خمیر میشه.چکار کنم این اتفاق نیفته؟ ممنون
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم 1-نه مشکلی نداره.فقط اگر خیلی شیرین نیستن کمی شکرشو بیشتر کن 2-اگر تمام نکاتی که گفتم رو رعایت کنی خمیر نمیشه،به خصوص حرارت فر...سیبهارو هم دونه دونه از ظرف بردار و بذار روی کیک...ظرف سیب رو چپه نکن روش که آب ته ظرف سیبها به کیک منتقل نشه
mamane liana
5 بهمن 92 3:45
kheily jaleb bood.hatman dorostesh mikonam.hamsarm kheily doost dare
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون.انشاالله درست کنید و از خوردنش لذت ببرید
آسیه
14 فروردین 93 21:00
سلام من همیشه از دستورات آشپزی این وبلاگ استفاده میکنم و از طرفداران پر و پاقرصتون هستم و تبلیغ این وبلاگ بین دوست و آشنا میکنم و تا به حال خیلیها رو با وبلاگ مفید و آموزندتون آشنا کردم موفق باشید .الانم میخوام پای سیب رو درست کنم و یه سوال دارم برای پیمانه پای سیب اگه ازین لیوانای دسته دار معمولی استفاده کنم مناسبه؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.خیلی خوشحالم دوستای خوب و کدبانو و مهربونی مثل شما داریم...امیدوارم بتونیم از تجربه های شما هم استفاده کنیم پیمانه استفاده شده در این دستور ،پیمانه پلوپزه
آسیه
15 فروردین 93 18:25
سلام ممنون از دستور خوبتون درست کردم عالی شد پیمانه هم ازین لیوانای دسته دار معمولی بود.
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم...نوش جونتون احتمالا اندازه همون پلوپزه
سپیده
25 فروردین 93 21:32
سلام.من امشب درست کردم.واقعا خوب شد.دستت درد نکنه.خسته نباشی.میشه اگه رسپی جدید داشتی تو میلم بزاری؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.نوش جانتون من خیلی با ایمیل کار نمیکنم .سرعت نت افتضاحه و خیلی اذیت میشم
shadi
10 اردیبهشت 93 0:54
ممنون عزیزم​.من عین شو درست کردم عالی شد.بازم مرسی..
یکی از مامان ها
پاسخ
نوش جان
سها
20 اردیبهشت 93 16:39
سلامممنون از دستورتون من درستش کردم ولی وقتی خواستم برگردونم نصف کیکم شکست ممکنه به خاطر این بوده باشه که خوب نپخته؟؟(اخه تهش سووخت ولی وسطاش یکم خام بود هنوز
یکی از مامان ها
پاسخ
این کیک رو نباید برگردونید چون خیلی ترد و لطیفه...باید برش بزنی و آروم جدا کنی... احتمالا دمای فرتون تنظیم نبوده و یا نذاشتید خوب گرم بشه که وسطش خام مونده
آذینه دخت
17 خرداد 93 21:57
سلام بانوی هنرمند. من تا حالا پای سیب نپخته ام اما عاشق مزه اش هستم و همیشه آماده اش رو میخرم انقدر در اینترنت آدم دستور مختلف میبینه نمیدونه کدوم بهتره بغضی سایتها یا کپی مطالب دیگر رو کردن یا مدیر سایت تو دستورش دست برده ویا یه چیز رو کم گفته یا فوت و فن کار رو نگفته منم که عاشق تجربه کردن طمع های جدیدم خلاصه سرتون رو درد نیارم اگر بگم تا حالا چقدر مواد کیک و شیرینی دور ریختم دلم میگه این ذستور شما از نوع واقعی است که بعد پخت احساس خوشایندی داره فقط میترسم خرابکاری کنم راستی میشه با پودر کیک آماده وانیلی این پای رو درست کرد
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم اینو اگر درست کنی دیگه مشتریش میشی...بهت قول میدم... اصلا از پودر آماده استفاده نکن و حتما کره بزن...موفق باشی گلم
آذینه دخت
18 خرداد 93 22:43
گلم تششششششکر تششششششکر هر چقدر بگم کم گفتم جان دل ؟! باورم نمیشه خیلی خوشمزه شد با اینکه میدونم کیک و شیرینی وقتی خنک میشه مزه اش بهتره ولی داغ داغ چشیدم معرکه شده بگم بدون سیب هم پختم بازم طعمش خوب شد خدا ازت راضی باشه که بدون منت و با صداقت چیزی رو بهم یاد دادی که عاشقشم بازم مرسی پف و رنگ کیکم محشر شده
یکی از مامان ها
پاسخ
نوش جووووونت عزیزم.از کدبانوگری خودت بوده
آذینه دخت
18 خرداد 93 22:55
آموزشش رو با لینک شما در وبلاگم گذاشتم
فاطمه مامان افشین و نوشین
27 خرداد 93 22:32
خییییییییییییلییییییییی عالی بود از خوردن پای سیب با دستور پخت شما لذت بردیم چند سالی میشد که از پای سیب های خودم راضی نبودم به طور اتفاقی دستور پخت پای سیب رو از وبلاگ شما خوندم و 2بار درستش کردم جاتون خالی خیلی چسبید عکس آشپزی هامو چطوری براتون بفرستم؟
یکی از مامان ها
پاسخ
نوش جونتون عزیزم میتونید به ایمیل آشپزخونه بفرستید یا آپلود کنید و آدرسشو برامون بذارید.ممنون
فرزانه
7 تیر 93 8:24
سلام ممنون از دستورتون. من یه سوال داشتم در رابطه با پیمانه ها. من خودم پیمانه ندارم می خواستم بپرسم مثلا 1 پیمانه ارد یا روغن معادل 1 لیوان میشه؟ یک پیمانه معادل چند گرم میشه؟ اگر بخوام پیمانه برای شیرینی پزی بخرم باید پیمانه ی مخصوصی رو بخرم یا همه ی پیمانه ها یه اندازه هستن؟ پیشاپیش از راهنمائیتون متشکرم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم من توی همه ی پستهام پیمانه ها رو به پلوپز تبدیل کردم که برای همه یک اندازه و قابل دسترسه... پیمانه های شیرینی پزی هم یک اندازه هستن و هرکدوم رو میتونید بخرید
fakhri
8 تیر 93 21:58
سلام ممنون از سایت عالیتون یه سوال داشتم من اصلا دارچین و زنجبیل دوست ندارم چی میتونم جایگزین بذارم؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام.خواهش میکنم.اتفاقا تمام مزه ی این کیک به عر دارچینه!ولی اگر دوست ندارید سیبها رو با یکیدو قاشق گلاب بپزید
یکتا
14 تیر 93 4:22
سلام سارا خانم. پای سیب تون واقعا خوشمزه است. دست تون درد نکنه.
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.نوش جونتون
پریا
5 مرداد 93 16:59
میشه دستور مایکروفرش هم بگی solardom lg دمت گرم
یکی از مامان ها
پاسخ
دستور ماکروفر رو توی نظرات برای دوستان توضیح دادم
سهیلا
19 شهریور 93 15:57
خانومی سلام عالی بود فقط چرا برای هنگام پخت روش باد میکرد یک دست نبود مثل شما مثل روی نان تافتون باد میکنه اونجوری میشه جوابشو برام اییمل کنی بگی ایراد کارم چی بوده بوسس
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ارسال جواب ها با ایمیل برام سخته.ببخش احتمالا فرت خیلی داغ بوده و دماش بالا بوده یا بیش از اندازه مواد رو با هم مخلوط کردید
سهیلا
19 شهریور 93 16:36
سلام دوستم میبخشید دوباره اییمل بسیار خوشمزه شده اما من داشتم برش میزدم مثل برای شما نشد همه از هم باز شد من ظرف تارت نداشتم تو ظرف مرغ خوری درست کردم ممکنه بخاطر ظرف بوده زودی جواب بده
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.نه به خار ظرف نیست.دقیقا نمی دونم منظورتون از هم باز شد چیه؟ مواد کیکتون به شلیه مواد ما شده بود؟شاید سیب ها رو خیلی درشت برش زده بودید
آذین
2 مهر 93 8:22
سلام یه سوال داشتم شما اول سفیده رو هم میزنین یا زرده رو؟ تو دستور نوشته شده اول سفیده، ولی اگر اول سفیده رو هم بزنیم، تا زمانی که بقیه مواد آماده بشه پف سفیده نمیخوابه؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.نه نمیخوابه.میتونی توی یخچال نگهش داری تا بقیه مواد آماده بشه.استفاده از نوک قاشق مرباخوری کرم تارتار(پودره)هنگام هم زدن سفیده هم مانع خوابیدن پف سفیده میشه
زهرا
3 مهر 93 17:53
میرم که درست کنم
یکی از مامان ها
پاسخ
موفق باشی عزیزم
عادله موسوی
19 مهر 93 1:50
سلام .میشود دستور پخت تو مایکروفر را هم برای پای سیب لطف کنید.ممنون
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.قسمت نظرات رو مطالعه بکنید برای دوستان نوشتم
rokhsare
20 مهر 93 20:57
salam mitonam peymanaro livan dar nazar begiram.mamnonam
یکی از مامان ها
پاسخ
بله میتونید.هر پیمانه ای در نظر گرفتید با همون همه ی مواد رو اندازه بگیرید.فقط دیگه تخم مرغات کوچیک نباشن
rokhsare
29 مهر 93 19:09
salam mersiiiiiii az rahnamaeiton u khodeton peymanaro to dastoraton chi dar nazar migirin?koli?toye hamin dastor khodeton polopaz dar nazar gereftin bosssssss
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.من همه ی پیمانه ها رو به پلوپز تبدیل میکنم تا دوستان راحت تر اندازه گیری کنن ولی اگر میخواین از وبلاگ های دیگه استفاده کنید از پیما نه های اندازه گیری استفاده کنید
باران
9 آبان 93 18:57
سلام دستت درست، بسیار عالی امیدوارم به شیرینی این دستور پای سیب زندگیتون شاد باشه و به گرمی اون هم امیدوار باشید مرسی بسیار عالی
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از دعای قشنگت
شیما
16 آبان 93 18:05
سلام خانومی. قیافش که عالیه یه سوال. میشه این پای رو تو قالب کیک 23 سانتی درست کرد ؟ممنون میشم جوابمو زود بدید. آخه میخوام درستش کنم.
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.بله میتونید توی قالب هم درست کنید ولی قبلش کمی روغن یا کره کف و اطرافشو بزنید و آرد پاشی کنید
زینب
15 آذر 93 22:40
سلام خانوم یک پیمانه شما چند گرمه؟و قالب بهتره قطرش چقدر باشه؟مرسی
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.پیمانه پلوپز 165گرمی قالب 23 سانتی خوبه
پروانه
24 آذر 93 20:27
ممنونم. من دوبار با دستورتون درست کردم. واقعا عالی شد. اونقدر خوشمزه شد که واسه فردا نموند
یکی از مامان ها
پاسخ
نوش جونتون دوست کدبانو
شیما
5 دی 93 12:46
سلام خانومی من این کیکو درست کردم بردم مهمونی. معرکه بود. من کیک پای سیب زیاد درست کردم ولی این دستور یه چیز دیگس. تو قالب فلزی 23 سانتی کاغذ روغنی انداختم خیلی راحت هم برگردوندمش. هیچ قلق خاصی هم نداره.توصیه میکنم همتون درستش کنیدو حالشو ببرید. بازم ممنون عزیزم.
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.نوش جانتون
شیما
6 دی 93 17:41
سلام خانومی. کیکو درست کردم بردم مهمونی همه حال کردن .من کیک سیب زیاد درست کردم ولی این دستور یه چیز دیگس . تو قالب 23 سانتی که خیلی راحت برگردوندم خوردم نشد.بازم تشکر عزیزم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.نوش جانتون
سالی
10 دی 93 17:50
سلام خوب هستید؟ من تعریف دستور شما رو خیلی شنیدم و می خوام با ماهیتابه رژیمی درستش کنم.به نظرتون چه قدر باید بپزه و اینکه بعد از چند دقیقه برگردونم؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.راستش با ماهیتابه رژیمی هیچ تجربه ای ندارمهرجور کیک توش پختید از همون روش و زمان استفاده کنید
سالی
10 دی 93 17:57
یه سوال دیگه هم داشتم همین مقدار مواد برای پخت تو ماهیتابه رژیمی اندازه ست؟ با توجه به اینکه باید تا نصفه پر کنم زیاد یا کم نیست می تونم بقیه اشو دوباره بذارم بپزه؟
یکی از مامان ها
پاسخ
اگر اندازه ماهیتابتون به اندازه قالبای 23سانت بازاره میتونید همشو بذارید.اینکه مواد رو نصف کنید هم مشکلی نداره
م.ل
14 دی 93 11:14
سلام.من پای سیب رو طبق دستورتون درست کردم.واقعا عالی شد . ممنون.فقط اگه میشه دستور یه شیرینی راحت رو هم بذارید شیرینیهام اصلا خوب نمیشن سفت میشن.مرسی
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.نوش جانتون تو قسمت شیرینی ها چند مدل توضیح دادم...خشک شدن به خاطر میزان بالای آرد یا زیاد ورز دادن و ...هست
سعیده
30 دی 93 19:37
سلام از توضیحات کاملترین ممنون واقعا عالی شد پای من البته با سیب سرخ درست کردم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.نوش جون
مامان نقطه
26 بهمن 93 10:15
خیلی خوشحالم که وبلاگتون رو پیدا کردم. دیشب برای همسرم از روی دستورتون این تارت رو درست کردم و واقعا عالی شد. ممنون که خوب و با حوصله توضیح داده بودید.
یکی از مامان ها
پاسخ
نوش جونتون عزیزم
مامان ماهان و رادین
4 اردیبهشت 94 1:08
سلام. وااااای ساراجون فداااااات بشم. ننیدونم این دستور مال کی بوده و من اصلا قبلا دیدمش یا نه ولی الان بالاشو خوندم اشکم دراومد. نوشته بودید بخاطر مامان ماهان. حالا شایدم من نبودما ولی من چون پای سیب خییییییلی خوشمزه ای رو تو اوایل بارداری 2 خوردم و هنوز مزش زیر دندونمه این شد که خطاب به خودم گرفتم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیززززم دقیقا به خاطر خودت گذاشتم.مگر یادت نیست؟
مریم
13 اردیبهشت 94 20:20
من خیلی وقت بود دنبال یه دستور پای سیب خوب بودم با دستور شما درست کردم خیلی خیلی عالی شد مممنون از شما
الهام
24 اردیبهشت 94 11:38
سلام من همین الان درست کردم بنظرم خیلی خوب شده از ظاهرش تو فر مرسی خانمی
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام.ممنون
درخشان
24 اردیبهشت 94 12:57
عااااااااالی بود عزیزم، ممنون از دستور کامل و لطفت... محشر بود
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنونم
آرزو جوووون
30 اردیبهشت 94 16:43
سلام عزیزم ، من تازه این سایتو پیدا کردم ، خیلی سایت عالی و خوبیه و من از این بابت بهتون تبریک میگم فقط من یه مشکلی دارم ، اونم اینه که فعلا خونه ی پدرشوهرمم و با اینکه میخوام تو آشپزی یه خودی نشون بدم ولی متاسفانه زیاد آشپزیم خوب نیستو یکی در میون گند میزنم ولی آشپزی رو دوست دارم مخصوصا شیرینی و دسر و این چیزاشو ، حالا مشکل اینجاس که خونه پدرشوهری فر ندارم مایکروفر هستش که من نمیدونم چجوری میشه مثل فر ازش استفاده کرد ، میشه کمک کنییییییییییین لفطن
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.انشاالله زودتر به خونه ی خودت بری و یه فر خوب بخری راستش من کار با ماکروفر رو بلد نیستم و تجربه ی زیادی ندارم ولی فکر کنم بیشتر ماکروفر ها دستورالعمل دارن و تبدیل ها رو نوشتن
فاطمه
29 تیر 94 2:51
سلام.خسته نباشید من از روی دستور شما این کیک و درست کردم،خیلی عالی شد. واقعا ممنون از زحماتتون
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.نوش جان
فاطمه
29 تیر 94 2:58
با اجازتون دستورشو به یکی از دوستانم هم دادم. حتما آدرس وبلاگتونم بهش میدم. وبلاگتون خیلی عالیه ممنون
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنونم عزیزم
شبنم
3 مرداد 94 10:24
سلام. من این کیک رو 2 بار با مایکرو فر درست کردم عااالی شد. خیلی ذوق زده شدم کلی هم مشتری پیدا کرد من با پخت ترکیبی (کانوکشن و مایکرو) به مدت 20 دقیقه پختمش. (کانوکشن 180 درجه و مایکرو 60% قدرت). فکر نمیکردم با مایکرو اینقدر خوب در بیاد.البته قبلش پیش گرمایش هم با همون دمای 180 درجه کرده بودم. ممنون از دستور پخت عالیتون
شبنم
3 مرداد 94 10:31
راستی یادم رفت بگم از قالب سیلیکونی که گردی وسطش خالیه برای داخل مایکرو استفاده کردم
سپیده
28 شهریور 94 23:06
عااااالی بود برا سالگرد ازدواجم درست کردم همه خوششون اومد ممنون
felfel
2 آبان 94 19:32
من درستش کردم خیلی خوشمزه شد الان دارم با چای میخورم..همیشه دوست داشتم پای سیب یاد بگیرم
سارا
9 آبان 94 20:50
سلام خوبین؟من امروز درست کردم عالیی شده معرکس یهنی مزه ی همین پای سیب قنادیارو میده همه پسندیدن مرسییییی
یکی از مامان ها
پاسخ
نوش جان عزیزم
رضوان
11 آبان 94 18:36
سلام ببخشید گفتید اگه ماکرووفر نداذیم سیب رو با اب بپزیم پس دارچین و شکر رو کی اضافه کنیم؟؟؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.همون با شکر و دارچین و خیلی کم آب بپزید
ماری
12 آبان 94 21:45
سلام میشه مقدار آردو به گرم بگین!؟؟>
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.150 گرم
سعیده
5 بهمن 94 10:21
من دیروز از دستور پخت شما پای سیب درست کردم. عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شد. دیدم اگه نیام و تشکر نکنم از توضیحات کامل و بی کم و کسری ات که باعث شد نتیجه عالی بشه بی انصافیه. دستت درد نکنه.
فاطمه سادات
25 اردیبهشت 95 14:51
سلام،ممنونم از اینکه زحمت کشیدید و دستورتون رو اینطور با حوصله و مرحله به مرحله انتشار کردید،منم الان درستش کردم اما نمیدونم چه طور در بیاد،هنوز از فر درش نیاوردم،بازم متشکر
سمیه
26 دی 95 23:30
من با دستور شما بهترین و خوشمزه ترین پای سیب عمرم رو درست کردم واقعا ممنون،فوق العاده بود
شقایق
29 دی 95 18:00
سلام عزیزم خواستم تشکر کنم من بارها از این دستور این کیک رو درست کردم و هربار عالی شده ممنونم از شما
مهدیه
30 بهمن 95 0:33
سلام نمیشه از سیب قرمز استفاده کرد
پای سیب
20 اسفند 95 20:34
بابت طرز تهیه پای سیب واقعا ممنون عالی بود.
مهسا
29 تیر 96 21:15
سلام.. من دنبال دستور کیک سیب و دارچین میگشتم که اینجا رو پیدا کردم.. نمیتونستم به دستور اعتماد کنم تا کل پیامها رو خوندم و دیدم که ازش تعریف شده .. طبق دستورتون اما با مایکروفر درستش کردم ولی سیب ها رو روی کیک چیدم و بینش نذاشتم.. برخلاف همیشه که کی هام توی مایکروفر خرای میشد یا نمی پخت بسیااااااااااار عالی شد و واقعا ممنونم... دیدم بی انصافیه نظر نذارم و تشکر نکنم.. خیلی ممنون
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام.ممنون از کامنت پر از انرژی مثبتتون
زهرا
28 دی 96 18:17
سلام من چندين باردرست كردم عالي بود
مریم
29 شهریور 97 13:05
سلام.
مرسی از دستور پختتون. فقط اینکه من ظرف مخصوص پای ندارم، توی قالب معمولی کیک درست کنم مشکلی پیش میاد؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام.نه مشکلی نداره
مریم
30 شهریور 97 13:16
سلام.
دستور پخت خیلی خوبی بود، دستتون درد نکنه.
فقط اینکه من مواد رو نصف کردم و سیب ها رو گذاشتم، اما سیب های کیک من بیشتر رفت پایین. میشه راهنماییم کنید کجای کارم اشتباه بوده.
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام.نوش جانتون.سیبهارو باید نازک برش بزنید...بعد وقتی پختید بذارید آبی که پس داده جدا بشه از سیب و میتونید کمی به آرد آغشته کنید
البته میتونید نصف بیشتر مواد رو برای لایه ی زیری بذارید