وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

ژله انار دو رنگ

1392/3/8 9:44
30,681 بازدید
اشتراک گذاری

دستور اين دسر خوشمزه رو سپيده جان،دوست كدبانو و عزيزم برامون فرستادندماچ

ممنونم عزيزم...خيلي زيباستتشویققلب

طرز تهيه در ادامه مطلب...

کودک من

 

اول از همه طبق دستور ژله انار که روی پاکت نوشته عمل می کنیم. ژله انار رو با یه لیوان آب جوش حل می کنیم تا ذرات ژله از هم از بشن وقتی باز شدند یه لیوان آب سرد بهش اضافه می کنیم. وقتی کمی سر شد داخل قالب می ریزیم و تو یخچال می زاریم تا سفت بشه. کمی که ژله خودش رو گرفت می تونید دونه های انار بهش اضافه کنید.

علت کج بودنش هم اینه که تو یخچال به حالت کج گذاشتم . این ایده رو لیلا جون بهم داد.

کودک من

وقتی که ژله انار کاملا بست برای رنگ دومی از پودینگ نارگیل استفاده کردم. به این شکل که پودینگ رو در دو لیوان شیر حل کنید و هم بزنید تا ذرات کاملا حل شوند. با حرارت ملایم یک دقیقه بزارید تا بجوشه و کمی که سرد شد روی ژله انار بریزید.

کودک من

البته می تونید از ژله آلوورا استفاده کنید و بجای یه لیوان آب سرد یه لیوان شیر اضافه کنید تا شفاف بشه. تو این قالب هم درست کردم.

کودک من

علت اینکه ژله ترک برداشته این بود که از پودینگ نارگیل استفاده کردم. خوشمزه شده بود ولی اگه از ژله الوورا استفاده کنید دیگه ترک بر نمی داره.

کودک من

سپيده مامان ساجده

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شايان
23 دی 91 11:12
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 دی 91 7:35

با تشکر. خانم این ژله رو خودم درستیدم و ترجمه شده از سایت نیست.


خواهش میکنم عزیزم.من از شما تشکر می کنم...
.اقعا؟فکر کردم نوشتین ترجمه...
مامانی شیما وحدیث
28 دی 91 18:11
سلام خیلی عالی بود دستتون دردنکنه
فقط خواستم ببینم پودینگ و سوپر مارکتا دارن یا شیرینی فروشی ها ؟


سلام عزيزم
تو شهر ما سوپر ماركتهاي بزرگ هم دارن