وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

چیکن استراگانف

1391/4/28 9:13
11,337 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

استراگانف یکی از سرآشپزهای معروف خاندان سلطنتیه رومانف آخرین تزار روس بوده که این غذا از ابداعات وی میباشد و بسیار نیز مورد توجه نیکلای تزار روس قرار گرفته بوده البته غذای ابداعی وی بیف استراکانف بوده و با گوشت گوساله طبخ میشده

قابل ذکر است که مشخصه غذاهای روسی وجود خامه است

بنابراین اگر به فکر اضافه وزن و کالری نیستین این غذا را درست کنین و در کنار عزیزانتان از خوردنش لذت ببرین

 

طرز تهیه در ادامه مطلب

مواد لازم

1 عدد سینه مرغ

2 عدد پیازمتوسط

250 گرم قارچ

3 ق س خامه

1 پیمانه سس سفید

1 عدد فلفل دلمه ای متوسط

100 گرم چیپس خلالی

نمک و ادویه به مقدار لازم

پیاز ها پوست  کنده خلالی خرد کنید سینه مرغ را هم نازک و خلالی را خرد کنید  فلفل دلمه ای را هم خلالی ریز خرد کنین قارچ ها را نیز نازک نازک برش بزنید

در تابه ای مناسب مقداری روغن ریخته و روی حرارت بگذاریدتا داغ شود حالا پیازها را افزوده و تفت دهید

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

بعد از سرخ شدن پیازها نوبت سرخ کردنه فیله های مرغ است آنها را هم  خوب سرخ کنید

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

سپس فلفل دلمه ای های خرد شده را اضافه کنید

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

موقعی که مواد در حد دلخواه تفت داده شد نمک و ادویه رااضافه کرداه و خوب هم بزنید

قارچ ها را هم افزوده و با مواد دیگر تفت دهید شعله را کم کنید و صبر کنید تا فیله های مرغ  با حرارت ملایم بپزد

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

حالا سس سفید و خامه را اضافه کرده و با مواد مخلوط کنید

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

شعله را خاموش کنید و دائم هم بزنید تا مواد به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

غذا را در ظرف مورد نظر کشیده و با چیپس خلالی تزیین کنید

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

 

 

نکته*

برای تهیه سس سفید 3 قاشق غذاخوری آرد را در یک پیمانه شیر سرد حل کنیدو بعد ظرف را روی حرارت بگذارید تا جوش بیاید

مخلوط را هم زده وقتی غلیظ شد 25 گرم کره را افزوده و قابلمه را روی حرارت بردارید در آخر کمی نمک و فلفل اضافه کنید حالا سس سفید شما آماده است.

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

 

مرجان مامان ریحانه

 

عکس چیکن استراگانف مامان مارال جون

http://maralaghapour.niniweblog.com/

ممنون عزیزم خیلی زیبا تزئین شدهتشویق

استراگانف

پسندها (1)

نظرات (6)

خاله باران
23 تیر 91 19:29
این را دوست دارم.با مرغ ولی تا حالا نخوردم.بنا شده دوشنبه که من شاگرد خصوصی دارم.درست کنم.اخه من کم می شه آشپزی کنم...ولی دلم خواست... ممنون مانهای آشپز.که به من سر زدید دوست دارم.مامان خوش اشتها.فرشته زمینی خودم.بووووووووووووووووسسسسسسس


خاله باران حتما درست کن و بهمون بگو چه جوری بود
مامان علی خوشتیپ
24 تیر 91 8:11
من عاشششششششششق چیکن استراگانفم.
ممنون مرجان جونم


خواهش سارا جونمممممممم! منم عاشق توام
مامان امیرعلی
25 تیر 91 12:08
همیشه دوست داشتم غذای خارجی مارجی درست کنم.
ایول فکر میکنم آسونه.
حتما میدرستمش.مرسی


به اسمش نمیاد اینقدر آسون باشه! حتما درست کنین
مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 20:23
سلام
میشه پیازشو رنده کرد آخه من اصلا پیاز دوست ندارم

سلام
کلا در هر سوپ و آش و خوراک (غیر از تزئینات آش)پیاز رنده شده استفاده بشه ظاهر غذا بهتر میشه.فقط مشکلش حوصلمونه که کمه

مامان ریحان عسلی
30 تیر 91 18:02
سلام
بالاخره منم اینو درست کردم خیلی خوشمزه بود مرسی
یه سوال آردشو نباید زیاد بذاریم چون واسه من یکمی سفت شد باید آبکی تر باشه مگه نه ؟





نه خیلی نباید سفت باشه ! اگه دیدین سس خیلی غلیظ شده میتونسن یه کم شیر اضافه کنین


فاطمه
16 بهمن 92 12:03
سلام بهتر نیست برای سس اول ارد را در کره تفت بدهیم بعد شیر اضافه کنیم ؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سارا:سلام.منم همین کار رو میکنم