وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

تولد نی نی وبلاگ و سفره یلدا

1392/10/8 19:21
9,862 بازدید
اشتراک گذاری

اولین کار فوندانتمو تقدیم میکنم به نی نی وبلاگ عزیز برای تولد 3 سالگیشقلب

 

هوراتولدت مبارک نی نی وبلاگ عزیزهورا

این کیک رو برای شب یلدا درست کردم و به عنوان آموزش فوندانت هم در پست جداگانه میذارم(با یه تیر چند نشوننیشخند)

کیک فوندانت

هورابرای شرکت در جشن تولد وبلاگی نی نی وبلاگ به این آدرس مراجعه کنید:

http://havadaraneniniweblog.niniweblog.com/

ادامه مطلب تزئینات شب یلدامون رو گذاشتم...

خب اینم یلدای خانواده ما که چون کیک نی نی وبلاگ وسط سفرمون بود نمیشد زودتر پستشو ارسال کنمنیشخند

یلدا

یلدا

 

در آخرین لحظات به ذهنم رسید هندونه رو با برشهای لواشک که مثل رولت پیچوندمشون و با یه خلال دندون تزئین کنم...اینجوری هندونم هم حروم نمیشد

یلدا

انارهایی که با سرعت فوق نور درست شدند

ایدشو از آرزو جونم(ایده های لازیکا)گرفتمقلب

یلدا

فالهای حافظ که با شناختی که از مهمانهای عزیزمون داشتم، کمی با شیطنت انتخابشون کردمشیطان

یلدا

 مثلا این فال شوهر خالم بودنیشخند...خاله ام تا آخر مهمونی اینجوری بودمنتظر

یلدا

اینم فال مادر شوهرم بودقهقهه

یلدا

یلدا

بیسکوییتهای هندونه با ایده تزئین از شف طیبه عزیز

البته به هیچ کدوم از حرفاش گوش ندادمخجالتبرای همین هسته های هندونه کمی توی رنگ قرمز پخش شد...ولی مزش خوب بود.چون بیسکویتش زنجبیلی بود

یلدا

ژله میوه که چون خیلی هولکی درستش کردم فکر می کردم خراب میشه ولی خوشگل شد

ایده از سایت تبیان...

البته کرمش رو مثل کرم ژله چتری وبمون درست کردم که راحتتر از سایت تبیان بود

هرچند از بین تمام ژله هایی که تا الان درست کردم یکی از قشنگ ترین ها بود ولی از نظر مزه جزو پایین ترین ژله هام بود...چون من میوه توی ژله رو خیلی دوست ندارم...

یلدا

حمیص که دستپخت مادر شوهر عزیـــــــزم بود...یکی از بهترین حامیانم در هر زمینه ایبغلقلب

یلدا

و کیک تولد نی نی وبلاگ که برای قسمت پایینش فوندانت کم اوردمنیشخنددیگه یه جوری سر همش کردمزبان

فوندانت-کیک-تولد

 

دستور فوندانت هم درآینده میذارم(ولی خیلی خسته کنندس هااوههنوز نتونستم به این نتیجه برسم که واقعا ارزش درست کردن داره یا نه؟)

 

 و اینم یلدای سپهر گلیه خاله...با کمک علی جونم درستش کردمقلب

یلدا

دوتا عشقای منقلبقلب

 ...

----------------------------------------

این کاپ کیکهایی بود که برای یلدای کودکان سرطانی درست کردم...بیشتر وقتم برای این کاپ کیکا رفت ولی ارزششو داشتقلبنشد توی جشنشون باشم ولی میگفتند بچه ها خیلی ازشون خوششون اومده بوداز خود راضی

لیبل ها رو شادی جون زحمت کشید و برام فایلشو ارسال کرد.همینجا ازشون تشکر میکنمماچ

بقیه هم از سایت شف طیبه عزیز کپی کردم که استقبال بیشتر از لیبل های شادی جون شد و البته بریدن لیبل های شادی جون هم خیلی ساده تر بودقلب

یلدا

انشاالله درآینده طرز تهیه مافین ساده رو براتون خواهم گذاشت...

با تشکر از حضورتون

سارا مامان علی خوشتیپ

حوصله داشتید لینکهای زیر رو هم ببینیدچشمک

تزئین شب چله عروس

کیک تولد دوسالگی نی نی وبلاگ

نامه علی جونم به نی نی وبلاگبغل

جواب نامه علی جوناز خود راضی

اجرای علی در تولد یکسالگی نی نی وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان محمد و ساقی
8 دی 92 19:38
سلام سارا جون اینجا هم تولد نی نی وبلاگ رو تبریک میگم کبک بسیار بسیار زیبا شدهکارت حرف نداره دوست خوبم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم ممنون خودت حرف نداری
مامان محمد و ساقی
8 دی 92 19:38
ایده های شب یلدا عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیمخصوصا" اون فال های حافظ
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنووووووووووون
مامان محمد و ساقی
8 دی 92 19:39
ای جونم اولین یلدای سپهر گلی هم مبارک باشهچه سفره خوشگلی براش درست کردی آفرین به علی جونم.دلم براش تنگ شده بود.سارا جون از طرف من ببوسش دوباره میام وقت تنگه
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون خاله جونبا سرعت نور درستش کردیم من و علیدست بوسه خاله
مریم مامان نیکان
9 دی 92 1:03
سارا جون سلام،دست گلت درد نکنه...مثل همیشه عالیهمش منتظر دیدن این عکسا بودم،چون تو فیس بوک به این وضوح نبود...عزیزم ماشـــــــــــالا سپهر گلی بزرگ شده،یه بوس آبدار واسه خودت و نرگس و سپهر و علی جون
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون مریم جوناون با گوشیه نرگس بود...به وب علی هم سر بزن
مامان جنا
9 دی 92 1:44
سلام سارا جون ماشالله هزار ماشالله به تو کارت واقعا عالیه اصلا حرف نداره از دیدن کارات کلی لذت بردم و افتخار میکنم دوست هنرمندی مثل تو دارم آفرین به تو دوست هنرمندم هم کیکت هم سفره یلدات خیلی عالی شدن از طرف من علی جون و سپهر گلم رو ببوس
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام سروه جون.ممنونم عزیزم.به پای هنر و کدبانوگریه شما که نمیرسه دست بوسن خاله
مامان سهند و سپهر
9 دی 92 8:55
سلام به به عالیییییی چه سفره خوشگلی از خانوم کدبانو و هنرمندی مثل سارا جون برمیاد خوش به حال مهمونا . وااااااااااااای سر فال ها کلی خندیدم مافین ها چقدر خوشگل شدن . خیلی خوب بود کارت سارا جون خدا بهت خیر بده تولد نینی وبلاگ باز هم مبااااااااااااااااارک وای با اون لواشکا حسابی بزاقم ترشح کرد انارها چقدر خوشگل شدن نمیشه سال دیگه شب یلدا بیاییم پیش شما
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم چشمات خوشگل میبینه سر فال ها نزدیک بود کتک بخورم ممنون گلم از اینکه همیشه بهم لطف داشتی انشاالله شما تشریف بیارید خونه ی ما
الهام
9 دی 92 11:36
سلام به خانم کدبانو از حمیص معلومه که مادر شوهرتون اصالتا شوشتری یا شاید هم دزفولی باشه. من حمیص خوردم یه نوع آشه سنتی خیلی خوشمزس که البته دستورش رو تو سایتتون دیدم. به خاطر اینکه دستوراتی رو که میزارین با عکس سایتتون واقعا جالب شده.من تازه با اینجا آشنا شدم و اگر بتونم تقریبا هر روز از ساتتون بازدید میکنم. امیدوارم پایدار و موفق باشید
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم نه خودم دزفولیم ولی مادر شوهرم خیر.منتهی دستور غذایی همه شهرها رو بلده و یه آشپز ماهر و فوق العادس خوشحالیم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردیم.بازهم بهمون سر بزنید
مامان علی مرتضی
9 دی 92 11:37
سلاااااااااااااااام پس طرز تهیه ی این کیک خوشمزه کوووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم این همون کیک شیفونه که توی دو قالب گود 18 و 23 سانت درست کردم و خامه زدم...برش خوردشو توی دستور فوندانت که خواهم گذاشت ،میذارم
مامان متین و مهبد
9 دی 92 11:49
سلام خانمی .کارات مثل همیشه عالی هستن .مخصوصا کیکت خیلی خوشگلوخوب شده .خسته نباشی.
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلمممنون عزیزم...خوشگل میبینی.سلامت باشی
مرجان
9 دی 92 12:12
ای وایییییی ساراجونم چقدر این کیکت خوشگل شده و عالی درش آوردی بهت تبریک میگم دوست نازنین و هنرمندم کاپ کیکاتم عالی بودن و سفره یلداتم مثل همیشه بینقص عکس اون انار توپولو که وسط سفره بود و آدم دلش میخاست آبلمبوش کنه کو؟ راستی فال آقا رضا رو نذاشتی ؟ همه چیزت عالی بود بهت افتخارمیکنم عزیزم
یکی از مامان ها
پاسخ
چشمات خوشگل میبینه عزیزم علی رو میگی؟ شانس اورد آقا رضا...فالش خوب بود(بعضیاشو خوب گذاشتم کسی شک نکنه)وگرنه با من طرف بود منم به داشتن تو گلم
سپیده
9 دی 92 13:11
خیلی خیلی زیبا و شیک شده. همه چیز عالی. بنازم به این سلیقه. ثبت شد
یکی از مامان ها
پاسخ
قربونت بشم...ممنون
مامان کیانا
10 دی 92 1:57
وااااااااااای ساراجون ترکوندی عزیزم واقعا عالی بودن چقدر تو خوش سلیقه ای دختر یه کدبانوی به تمام معنا
یکی از مامان ها
پاسخ
خجالتم میدید.اینجوریا هم که میگید نیستمممنونم گلم
مامان تینا و رایان
10 دی 92 9:21
سارا جون همیشه از دیدن کارهات لذت می برم..3 بار اومدم کامنت گذاشتم پرید..بعدشم نی نی وبلاگ یهو قطع شد کلا لیبل ها قابل شما رو نداشت..می دونستم برای کار خیر می خوای..از اینکه دیدم ناخواسته یه جورایی تو یه کار خیر سهیم بودم اشک تو چشام حلقه زد..اجر و ثوابتون با خدا که دل خیلی ها رو شاد کردی همه چیز با سلیقه بود ..دستت درد نکنه فالها هم خیلی خنده دار بود..بنده خدا خاله سکته زدن دستور اون ژله میوه ای رو هم بزار لطفا..خیر فوندانت آماده تو بازار نیست؟ خواهر شوهرم تو سوید هستن انواع رنگهاشو آماده میخرن ..اگه این همه زحمت داره بنده تنبل ترجیح می دم اماده بخرم بازم دستت طلا
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون عزیزم.دقیقا منم از کارهای شما خیلی لذت میبرم بازهم بابت لیبل ممنون...شما هم توی ثوابش سهیم شدی به علاوه اینکه خودم هم خیلی دعات کردم فیلم ژله هست برات آدرسشو میذارم....ولی کرمشو از روی ژله چتری خودم درست کردم که به صرفه تر باشه... فوندانت آماده هست ولی اینی که توی شهرماست برای روکش کردن اصلا مناسب نبود و ترک برمیداشت و فقط برای طرح انداختن خوب بود..باید از لوازم شیرینی فروشیها سئوال کنی..ولی پودرش هست که میتونی درست کنی.البته من استفاده نکردم و نمیدونم کیفیتشون چجوره...بهار سایت برای فروش داره...
مامان امیررضا
10 دی 92 10:54
مثل همیشه عالی و زیبا وبی نقص.دستتون درد نکنه
یکی از مامان ها
پاسخ
قربونت برم.لطف داری.ممنون
مامان پریسا
10 دی 92 20:14
سلام سارا جون. همه چیز عالی بود. دستت درد نکنه. تولد نی نی وبلاگ هم مبارک
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم
parisa
11 دی 92 15:01
سلام. مرسی چقدر زحمت کشیده بودین اصلا داغ کردم بجاتون از خستگی بیهوش شدم خیلی هنرمندین خسته نباشید این طرز تهیه فوندات رو کیک هم سریعتر بگذارید منتظرم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم عاشق اینجور خستگیهام ممنون چشم
بازدید کننده همیشگی ولی خاموش
11 دی 92 23:04
سلام. خواستم بگم از همه اینا قشنگتر همون دوتا آقا کوچولو بودن. خیلی ناز و دوست داشتنی هستن. عاقبت بخیر باشن.....
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم...یه دنیا ممنون.زیبا میبینید
مهسا
15 دی 92 16:39
به به ترکوندی که راستی اینقدر ذوق کردم سلامم را خوردم ..سلام خوبی سارا جونم این انارها را طرز ساختش را بهمون یاد میددی ، چجوری در انار را بهش زدی فال ها را اماده گرفتی یا خودت ساختی راستی چشمتم روشن سپهر جون از مشهد اومده، ماشالا بزرگ و مردی شده برا خودش
یکی از مامان ها
پاسخ
فدات شمممممم.ممنون طرز درست کردنش تو ایده های لازیکا هست،از وبهای توی لینکامونه و تو منوی شب یلداش بری هست ممنون گلم
الهه مامان یسنا
18 دی 92 10:24
سلام و کلی خسته نباشیدو دست مریزاد برای این همه تلاشتون واسه این وبلاگ که الحق که خوب وبلاگی شده پر و پیمون با کلی رسیپی عالی که من خودم خیلی هاش رو درست کردم. یه زحمتی واستون داشتم میشه تزیین کیک با ژله بریلو رو هم اموزش بدین من خودم یه نمونه اش رو بلدم ولی دلم میخواد امسال کیک تولد دخترم رو خودم درست کنم ولی خیلی تجربه ندارم این آدرسی که براتون میذارم عکس کیکی هست که شب یلدا درست کردم... اولین بار بود با ژله بریلو کار میکردم کیک اسفنجی بود ممنون میشم اگه مدلهای دیگه یا نکته ای اگه داره بهم آموزش بدینhttp://www.niniweblog.com/upl/yasnakhanoom/13891640369.jpg
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از شما دوست مهربان.در کنار دوستان کدبانو و با محبتی مثل شما انگیزه ما هم بیشتر میشه چشم اتفاقا سروه جان یه نمونه رو در پستهای چرکنویس آماده کردند که دراولین فرصت براتون قرار خواهند داد راستی کیکتون هم خیلی زیبا و خوشرنگ بود
فاطمه
19 دی 92 22:52
به نام خدا سلام سایتتون خیلی خوبه منو به اشپزی بیشترعلاقمندکرد ممنون از دستورات خیلی خوبتون لطف کنید درمورد اینکه چکارکنیم کیکمون پف کنه راهنماییم کنید البته پختن کیک بدون فر ممنون میشم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم میتونی به این پستمون مراجعه کنید: http://motherschef.niniweblog.com/post75.php ولی برای موارد غیر از فر تجربه زیادی ندارم.میتونید به وبلاگ دوست عزیزم مرجان جون مراجعه کنید و از ایشون سئوال کنید: http://khooneyeghadimi.blogfa.com/
مامانیه سپهر
21 دی 92 12:39
واییییییییییییییییییییییییییییییی سارا این چند وقت که نبودم چه خبر بوده اینجا... ماشالا کولاک کردی دختر.هرچند من عکسارو از قبلش دیده بودم ولی اینجا خیلی بزرگتر و واضحتره. کیک خیلی خوشکله ، حرف نداره به خدا. سفره یلدات هم همینطور. سفره یلدای سپهری که عاشقتم هنرمند.
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنووووونم عزیزم منم عاشقتم مهربون
فائزه
22 دی 92 17:34
آفرین . ماشا الله موفق باشی یه چیزی میشی به خدا .
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنونمثلا چی؟
محسن
2 اردیبهشت 93 14:39
سلام پیشنهادی برای شما دارم که می توانید با آن کسب درآمد کنید میزان کسب درآمد بستگی تعداد بازدیدکننده های شما دارد . روش پیشنهادی ما استفاده از پاپ آپ است . پاپ آپ یک صفحه است که وقتی کسی در محیط وبلاگ شما کلیک می کند در پشت مرورگر آن باز می شود . این صفحه حاوی تبلیغات ماست . اگر این صفحه به طور کامل باز شود مبلغی بین 20 الی 60 ریال به شما تعلق می گیرد . فرض کنیم به طور متوسط روزانه 1000 بار صفحات ما باز شود . اگر میانگین را 40 ریال برای هر پاپ آپ باز شده در نظر بگیریم روزانه 4000 تومان و ماهانه حدود 120000 تومان کسب درآمد می کنید که به حساب شما واریز خواهد شد . جهت اعتماد سازی حداقل مبلغ لازم برای درخواست واریز درآمد را 1000 تومان در نظر گرفته ایم . بنابراین می توانید هر موقع مجموع درآمد شما به 1000 تومان رسید آن را درخواست کنید . اگر واریز نکردیم کد را از وبسایتتان بردارید و به تمام دوستان وبلاگنویس تان هم بگویید که با ما همکاری نکنند . در ضمن می توانید با یک لینک اختصاصی که در اختیار شما قرار می دهیم دیگران را نیز به عضویت در سایت دعوت کنید . اگر کسی با لینک شما عضو شود به میزان 10 درصد درآمد آن شخص به شما پاداش می دهیم . فرض کنید شما 10 نفر را معرفی کردید که هر کدام ماهیانه 100000 تومان درآمد کسب کنند از قبل این درآمد شما 100000 تومان پاداش دریافت می کنید . تبلیغات ما در طول 24 ساعت فقط 2 بار برای هر نفر باز می شود . در این روش هیچ فضایی از وبلاگ شما اشغال نخواهد شد و کافیست بعد از ثبت نام کد مخصوص خودتان را بردارید و در قالب وبلاگتان قرار دهید . tovar.ir موفق باشید