وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

ایده برای روز عشق

1392/11/16 13:29
5,307 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از شادی جون مامان تینا و رایان که اجازه دادن این پست رو توی وبمون قرار بدیمقلب

 

روز عشق نزدیکه و خیلی ها دوست دارن این روز رو با بهترین عزیزانشون جشن بگیرن

 

من هم با ایده گرفتن از اینترنت یه چیزهایی درست کردم

 

ایده صبحانه

Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042 

Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042 

 

 

Valentine smiley 107 Valentine smiley 153Valentine smiley 107

ایده عصرانه

 برای درست کردن این از دستور کوکی میکری استفاده کردم

 

 

Valentine smiley 107 Valentine smiley 153Valentine smiley 107

ایده تزئین یخ اناری 

 

Valentine smiley 107 Valentine smiley 153Valentine smiley 107

 

 

Valentine smiley 107  Valentine smiley 153Valentine smiley 107

 

 

 شادی مامان تینا و رایان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ساينا و سبا
16 بهمن 92 14:53
سايتتون عاليه...خيلي لذت بردم که همه چي را يکجا پيدا کردم...کلي اين دو روز تو وبلاگ شما چرخيدم...خسته نباشيد
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون عزیزمسلامت باشی
خواهرفرناز
17 بهمن 92 15:19
به سلام ابجی خوبین دست مامان تینا ورایان درد نکنه خیلی زحمت کشیدن حیف که مانمیتوانیم استفاده کنیم شماها استفاده کنید حالشو ببرین اومدم دستور پیتزا بذارم دلم نیومد بیشتر معطل شین چون وقت ندارم خیلیم تنبلم ببخشید دیگه پست گذاشتن با تبلت سخته اپلود عکسم همین طور براهمین طول کشید اقا بذار از اول ماجرا بگم نخندیا ننیدونم چرا لهجه ام این ظوری شد الان ببخشید خانوم ما یه روز میخواستیم ماکارانی بپزیم تا ظهر خواهر ومادرمون میان همه باهم بخوریم رفتیم دیدیم ماکارانی فرم دار داریم ساده نداریم منم فقط ساده دوست دارم از خیرش گگذشتیم گفتیم خوب لازانیا میدرستیم اومدیم بدرستیم که یهو به ذهن مبارکمان خطورید ابجیمون پیتزا خیلی دوست داره موداشم یکیه خوب پیتزا میدرستیم القصه نان پیتزا از کجا بیاریم خمیر ترشم کجا بود رفتیم تو نت سرچیدیم یه خمیر بدون مخمر پیدا کردیم مدت زمان استراحتشم نیم ساعت بود همه چی عالی ماهم درستیدیمش اینم طرز تهیه پیازا سرخ کردم وسویا ریهتم ومخلوط کردم وسرخوندمشون نمک وفلفل وزدردچوبه ادویه گوشت و...زدم میدونم سویا بود اما خوشمزه ترش میکوند دیگه القصه لوبیای پخته وقارچ وسیب زمینی هویج وذزتم ریختم توش وپختیدمش نه پخوندمش نه پخید دارم رو تکامل این زبانه کار میکنم بذار تکمیل شه خبرت میکنم مهم منظوره که شما میدونم میگیری بعدش روخمیرمان سس زدیم البته رب را باشکر واب قاطی نمودیم وزدیم ومواد را ریختیم ودرون قابلمه هپی کال پزوندیمش اقا بذار تبلیغ کنم خوب هپـــــــــــــــــی کال خیلی ازش راضی هستیم چند ساله داریمش اصلا خش نیوفتاده خیلی خوبه تو ماهیتابه اش بدون روغن میشه همه چیز درست کرد تو قابلمه امتحان نکردم ولی هیچی به کفش نمیچسبه اگه قصد خرید ظرف دارید همون قابلمه هپــــــــــــــــــــــــی کــــــــــــــــــــــــــــــــــال بخرید القصه خمیرمونم اذیت نکرد به دست نچسبید خیلی خوب بود از طعمشم راضی بودیم خوشمزه بود تا شبم تو هوای سرد بیرون یخچال بود ولی خشک نشد وقابل خوردن بود شکلاش دست خودم بود هر کدوم یه شکل درست کردم دایرم مثلث مربع واخریشم خواهری رسید ودرخواست پیتزای قلبی داد ماهم قلبی درستیدیم دیگه اخری بود پنیر پیتزاش کم شد
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام آجی درسخونم اول از همه بگم این نظرتو میدم علی به عنوان املا صحیح کنه.بچم کلی ذوق میکنه یه عالمه غلط املایی توشه.پدرم دراومد تا خوندمش بعد اینکه این الان نظر آشپزی بود،خانوادگی بود،تبلیغاتی بود یا رونمایی از هنرمندیهات و کدبانوگریت جهت ...نمیگم ولی قیافش عالی بود.به خصوص اینکه قلب بود برای این روزا خوبه...میشه دستور خمیرشم با ذکر منبع بذاری؟ القصه خیلی خوشم اومد ...معلومه خیلی کارت درسته...باید بیارمت تو فامیل خودمونمیشه بیشتر از خودت بگی
خواهرفرناز
17 بهمن 92 15:35
اه کلی نوشتم پرید عجب شانسی دارم من رفتم سایت خمیر مورد استفاده را سرچ کنم که همه پریدند اینم عکس پیتزامون که شانسی شانسی خدشمزه شده بود جای همگی خالی http://www.niniweblog.com/upl/farnazkhatoon/13916863065.jpg?84 طرز تهیه خمیر ارد 3پیمانه روغن زیتون نصف پیمانه که من روغن ذرت ریختم شیر 1پیمانه بیکینگ پودر 1قاشق چایی خوریرسر پر ونمک 1قاشق جایی خوری سرجالی که من کمتر ریختم کاملا مواد را باهم مخلوط کنید مورز دهید در صورتی که خمیر چسبید بهش ارد اضافه نمایید مدت استزاحت در یخچال 30 دقیقه است فکر کنم بیشتر بدین بهتر بشه انشالا که خوشتون بیاد
یکی از مامان ها
پاسخ
ای وای دستور خمیرو نوشتیممنوووووووووون عزیزم ولی غلط املایی زیاد بودا...کار میبره پستش بعد اینکه تو نوشتن دقت کن.منظور بد میگیرن(اشاره به جمله یکی مونده به آخر) راستی ما ماکارانی شکلی بیشتر دوست داریم ممنون عزیزم.حتما از دستورت استفاده میکنیم...دستت طلا...خوش به حال مامانت و آبجیت
مامان تینا و رایان
17 بهمن 92 15:45
ای وای مرسی سارا جون ذوق کردم
یکی از مامان ها
پاسخ
ما از شما ممنونیم عزیزممممم
خواهر فرناز
19 بهمن 92 0:31
نمیای؟
یکی از مامان ها
پاسخ
اومدممممممممم
خواهر فرناز
19 بهمن 92 10:01
سارا جون سلام من واقعا عمدی غلط نوشته بودم توی نظر اولم نوشتم نمیدونم چرا لهجه نوشتاریم این طوری شده افعال جدیدمن در آوردی بود گلم آره حق باشماست باید بیشتر رو جمله هام دقت کنم اینم ایده خوبیه بده علی تصحیح کنه حالشو ببره قربونت آبجی جونم راستی نوشتی از خودت بیشتر بگو یعنی چی نفهمیدم؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم منم اینجوری نوشتنو دوست دارم منم شوخی نوشتم واااااااای آبجی فاطمههههههههه
خواهر فرناز
19 بهمن 92 12:03
خصوصی گلم
یکی از مامان ها
پاسخ
خوشم اومد اتفاقا
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
19 بهمن 92 13:17
چقدر قشنگ و رمانتیک... دست ِ شادی جان درد نکنه...
خواهر فرناز
19 بهمن 92 13:24
میتوانم بپرسم شما کجا کار میکنید؟
یکی از مامان ها
پاسخ
میام پیشت
خواهر فرناز
19 بهمن 92 15:03
خصوصی
مامان محمد و ساقی
25 بهمن 92 13:44
دست شادی جان درد نکنه.بسیار زیبا و اشتهابرانگیز
مامان شاران
8 اسفند 92 15:42
سلام امیدوارم خوب و سلامت باشید راستشو بخواهید میخواستم بورک اسفناج درست کنم نمیدونستم میشه خمیرشو از روز قبل نگه داشت یا نه لطفا میشه بهم بگید یا طرز تهیه خمیرشو بگید ممنون میشم هرچی وبتون و جستجو کردم پیدا نکردم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.میتونی از این پست استفاده کنی: http://motherschef.niniweblog.com/post124.php
نگین
20 اسفند 92 0:17
سلام من شما رو لینک کردم اگر میشه لینکم کنید. تازه شما گفتی بهم سر میزنی ولی نزدی... من منتظرما...پیشم بیاین و نظر یدین مامان جون....
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.اومدم خدمتتون