وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

هفت سین عروس(عیدی عروس)3

1393/1/11 11:16
18,904 بازدید
اشتراک گذاری

در مورد هفت سین و عیدی عروس قبلا اینجا مختصر توضیح دادم

توی این پست دو نمونه دیگه تزئین هفت سین هست که امیدوارم خوشتون بیاد

برای عروس خانوم و آقا دامادهای صاحب این عکس ها هم آرزوی خوشبختی دارمقلبقلبقلب

هفت سین عروس

این عیدیه زن داداشمه که مامان و بابای گرامیشون زحمت تهیه و تدارک اونو کشیدنقلب

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

دلمه به سبک بنابی هاخوشمزه

هفت سین عروس

هفت سین دختر داییم که معرف حضورتون هستچشمک

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین عروس

هفت سین یکی دیگه از عروسای فامیا(فائزه جان)

هفت سین عروس

هفت سینی که قبل از عید با همکاری مریم جان مامان پریسا و تعدادی از دوستان در یکی از موسسات حمایت از کودکان سرطانی توی بیمارستان برای بچه ها چیدیدم...تمام اجزا و سبدهای هفت سین توسط خود بچه ها درست شده...

هفت سین عروس

و این ریسه ها که بالای هرکدوم از اتاق های بیمارستان نصب کردیملبخند

هفت سین عروس

اینم هفت سین خودمخجالت

هفت سین عروس

و شیرینی های عیدمون که خودم پختم

شیرینی عید

باتشکر از حضورتون

سارا مامان علی

 

پسندها (1)

نظرات (30)

ساناز
11 فروردین 93 11:56
چه هفت سین های قشنگی و چه جالب بود.البته مادربزرگ شوهر منم تو هفت سین مرغ و ماهی میزاشتن انشالا سال خوبی داشته باشین
یکی از مامان ها
پاسخ
]چشماتون قشنگ میبینه برای هفت سین عروس مواد خوراکی و چیزای نوبرانه میذاریم.البته هرسال هی بهش اضافه میکنندوست داشتی بذارشون تو وبت
عمه ِ آتنا
11 فروردین 93 12:16
خیلیم خوبو با سلیقه بودن،امیدوارم همشون خوشبخت بشن
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون گلم
مریم مامان نیکان
11 فروردین 93 17:25
با آرزوی خوشبختی برای همه عروس و دامادها شیرینیهای عیدتو عشق است،کدبانو اگه تونستی اون شیرینی مربایی رو آموزش بده(سمت چپ پایین)امسال اونو درست کردم از تلویزیون یادداشت کردم ولی یه چیز دیگه دراومد،باور کن همه اندازه ها رو هم با ترازو اندازه گرفتم
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون عزیزم چشم به زودی میذارم...خمیرش همون خمیر شیرینی عددیه که فوق العاده خوشمزس...وسط عید مجبور شدم سه بار دیگه از این شیرینی بپزم
خاله مینا
12 فروردین 93 1:39
همشون عااااااللللللللللللللییییییییییییینننننننننن ولی من شخصا دومیو خیلی پسندیدم چ جالب ما تو عیدیای عروس سبزیجاتو مرغو ماهی نمیذاریم خیلی باحاله، بهتره عروس خوزستانیا بشم کارتون توبیمارستانم بسیار بسیار قشنگو فوق العاده بود. خلاصه امسال ترکوندین دیگه همه چی عالیه
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنوووووون دومیه کاره دختر دایی و زن داییمه قربانت...در خدمتیم ممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
12 فروردین 93 9:40
همیشه به عروسی ایشالا این شیرینی المانی (مشهدی/مربایی) هزارتا اسم دارن اینا تو برنامم بود درست کنم فرصت نشد دیگه...ایشالا سال بعد راستی اون فندقی شکلاتی ها رو درست کردم
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنوووونم دوست خوبم اسمش فکر کنم کوکیز مارمالادیه وسط سال هم میشه درست کنی ایول...خوشم میاد از سرعت عملت
آشپزی رنگین کمان 60
12 فروردین 93 10:54
عزیزم ممنون از عکسای قشنگت چه رسمای جالبی دارید انشالا همه عروس دامادها خوشبخت باشن
یکی از مامان ها
پاسخ
قربونت بشمممنوووون
مامان آینده یه فسقلی
12 فروردین 93 13:16
سفره هفت سین فقط سفره هفت سین ِ سارا جون
یکی از مامان ها
پاسخ
ای فدای حامیان ننه علی
آذینه دخت
12 فروردین 93 17:29
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند نوروزتان پیروز
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
12 فروردین 93 17:57
یه اسم دیگه هم اضافه شدهر کی به یه اسم میشناسه ...از این کوکیز خوشم اومد اگه درست کنم به این اسم ثبت میکنم
یکی از مامان ها
پاسخ
اسم دیگه دست خودتهحتما درست کن
نرگس مامان متین
12 فروردین 93 19:53
سلام عزیزم عیدت مبارک من یه سوالی داشتم میخواستم بدونم میشه توی شیزینی نخودی ب جای روغن جامد روغن مایه رو بزارم تو یخچال سفت بشه و داخلش بریزم اشکال داره لطفا جواب تو وب خودم بده بازم شرمنده من همیشه به وبت سر میزنم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.عید شما هم مبارک...نه عزیزم این کار رو نکن...شیرینیت بد میشه و فرم نمیگیره
خاله مینا
12 فروردین 93 23:54
منم عکس 7سینمو گذاشتم و ی عالمه پست جدید تشریف بیارین وبم خوشحال میشم
یکی از مامان ها
پاسخ
میام حتما پیشتون
فرشته
13 فروردین 93 4:17
ممنون ابجي گلم انشاالله سال خوبي براي همه باشه
یکی از مامان ها
پاسخ
فدات شم عروس نازمونانشاالله
خواهر فرناز
13 فروردین 93 22:31
سلام سارا جونم خوبی؟ کلی وقتی پیام دادی خندیدم فکر کردم منظورت سیزده بدره نرفتی ما از این کارا نمیکنیم فقط سفره هفت سین میبریم هم برای عروس میبرند هم برای داماد میبرند برای هر دوطرفم لباس میذارند ومثلا یه تیکه طلا برا عروس میارند ولی مواد غذایی نمیدیم بد میدونند مواد غذایی بدند چون میگن خرج عروس تا زمانی که خونه باباش هست پای بابای عروسه نباید داماد از این کارا بکنه حتی عیدی شب یلدایی و...که برای عروس بیارن خونه باباش استفاده نمیکنه باید ببره خونه شوهرش بعد عروسی استفاده بکنه اینم جزو هموناست که بابای عروس بد میدونه ......میدونستی؟ تو قسمت سفره هفت سین بچه های سرطانی چیدیدیم؟یعنی چی؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم...فهمیدم منظورمو متوجه نشدی چه جالب...خوبه ما هم از اینا بگیمولی خب باز باید بدیم خونواده شوهر متوجه خط آخر نشدم!غلط املایی دارم باز؟
فاطیما
14 فروردین 93 1:53
سلام سارا جون سال نو مبارک. مبارکشون باشه ایشالا. امان از این رسم و رسومات.من که مامانم بعد از گذشت هفت سال از ازدواجم هنوز هر سال عیدیم رو میاره با تمام مخلفات. امسال که تازه خودش یه رسم جدید گذاشته و واسه پسرم همراه سیسمونیش یه سفره هفت سین هم آورده. عکسش رو تو وبلاگ گذاشتم. خدا ایشالا به همه ی پدر و مادرها سلامتی بده و امیدوارم امسال سال خوبی واسه ی همه باشه.
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.سال نو شما هم مبارک انشاالله تن مامان زحمت کش و باسلیقت سالم باشه و خدا سایشو از سرتون کم نکنه برای دعای خوبت آمین گفتم
مامان سویل و اراز
14 فروردین 93 12:11
سلام سارا جون سال نوتون مبارک عزیزم ماشالله به این همه هنر واقعا که ایده های جالبی میدی کاشکه منم مهمونتون بودم از شیرینی هات میخوردم خیلی خوش قیافه ان ضمنا همیشه روحیه خوب و پرانرژیت و مهربونیت منو به داشتن دوستی مثل تو مفتخر میکنه خدا علی جونتو برات حفظ کنه
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم ممنوووووووون عزیزم...فدات شم شما که خودت آخر ایده و هنر و کدبانوگری هستیاین از لطف و محبتتونه که منو اینجوری میبینید منم از اینکه شما دوستای خوب رو دارم به خودم میبالم ممنون عزیزم.خدا گلای شما رو هم براتون حفظ کنه
خواهر فرناز
15 فروردین 93 14:58
سارا جونم سلام منظور خط اخر: نوشته بوذی چیدیدیم منم نفهمیدم یعنی چی؟تو سفره هفت سین کودکان سرطانی نه دیگه خانواده عروس برای داماد مثلا کت وشلوار واجیل وشیرنی وسفره هفت سین میبرند خانواده داماد برای عروس لباس ومیف وکفش ویه تیکه طلا از انگشتر تا سرویس بسته به وضع مالی واحیل وشیرینی وسفره هفت سین میبرند عروس لباساش را نمیپوشه میذاره خونه شوهر معمولا دامادم ازشون استفاده نمیکنه تا زمانی که عروسی کردن راستی دستور شیرین پلو را میذاشتی برا عید.....شاید برا بقیه جالب بود حالا 13 بدر کجا رفتین؟خوش گذشت؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم آره بعد فهمیدم چقدر جالبن رسمای شهرهای مختلف هیچ جا...بارون شدید بود...شب هم که روضه داشتیم...یه سال چیزی کم نمیشه ازمون هم به خاطر بی بی جایی نریم
زینب
15 فروردین 93 20:21
مامااااااااااااااانی خوب بیا وبم دیکهههه پیتزاتو گذاشتم
یکی از مامان ها
پاسخ
اومدمممممممم
مامان امیرحسین
15 فروردین 93 22:09
چقدر اینا خوشگلن... کاش منم اون روزا از اینا داشتم!! خیلی قشنگن
یکی از مامان ها
پاسخ
قشنگ میبینی خانومی...منم از اینا نداشتم اون روزا
خواهر فرناز
16 فروردین 93 0:26
نمیشه ما راهم مهمون کنی؟بیایم از اون شیرینی های خوشمزه بخورییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم؟ خو لااقل برامون پست خیلی فوری سریعا پیشتاز بفرست تا زود زود زود خیلی زودی دستمان رسد
یکی از مامان ها
پاسخ
قربونت برم آدرس بذار به خدا پست میکنم...هرکی نذاره
مامان آرشيدا قند عسل
16 فروردین 93 9:18
آفرين بر شما بانوي هنرمند
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنووووونم عزیزم
مامان تانیا
16 فروردین 93 14:05
سلام عزیزم ممنون از وبلاگ زیبا تون میشه طرز تهیه حلیم بادمجون اصفهان همین که شبیهه شوله زرد هستش رو همراه با مراحل پخت بذارید
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.ممنون از نگاه زیباتون تا حالا درست نکردم ولی میپرسم براتون حتما
خواهر فرناز
17 فروردین 93 14:46
......یعنی نامرده هرکی نذاره؟خو معلوم نامردم دیگه چیکار کنم دست خودم نبود زن شدمبازم اگه فرصت انتخاب داشتم حتما زن میشدم شماچی؟
یکی از مامان ها
پاسخ
اصلاح میکنم...نازنه هرکی نذاره...نادختره هرکی نذاره
خواهر فرناز
17 فروردین 93 14:50
مامان تانیاحلیم بادمجان کجاوشله زرد کجا؟من ندیدم تاحالاشبیه باشن موادش نوع پختش همه چیزش متفاوته شله زردای نذرعمه ام خیلی خوشمزه است حلیم بادمجونم توماه رمضان یه رستورانه خیلی خوشمزه درست میکنه وای دهنم اب افتاد به به دلم به تاپ تاپ افتاد دستور پخت هیچ کدوما بلددنیستم وگرنه برات مینوشتم
یکی از مامان ها
پاسخ
منظور مامان تانیا که شله زرد نبود...میگن شبیه شله زرده و راست میگه منم دیدم حلیم بادمجونو تو خیلی شهرا زرد و خیلی شله...شبیه آش...باید برم دستورشو پیدا کنم... منم دلم آب افتاد
مهرسا
17 فروردین 93 15:06
چه 7 سین خوشملی
یکی از مامان ها
پاسخ
خوشمل میبینی عزیزم
مامان سهند و سپهر
18 فروردین 93 10:26
خیلی زیبا بود دستت درد نکنه سارا جون ما که کلا از این رسم و رسوما نداشتیم خوش به حال عروس و دومادهای شما ایشالا خوشبخت باشن
یکی از مامان ها
پاسخ
زیبا میبینی عزیزم دوره ما هم به این شدت نبود
مامان محمد علی و محمد رضا
18 فروردین 93 12:40
خوشبحال این عروس و دامادا،ما که توی عید نوروز عروسی کردیم از این خبرا نبود ؛ چرا؟؟؟؟
یکی از مامان ها
پاسخ
واقعا خوش به حال عروس و دامادهای الان
مامان محمد علی و محمد رضا
18 فروردین 93 12:40
اجرتون با خدا که دل بچه های سرطانی رو شد کردید
یکی از مامان ها
پاسخ
قربونت برم.ممنون
خواهر فرناز
18 فروردین 93 14:25
یکی از مامان ها
پاسخ
نا دختری پس
محبـــــا
21 فروردین 93 20:57
خواهرفرناز
6 اردیبهشت 93 15:14
ساراجونم بدو دارم ازفضولی که نه کنجکاوی میمیرم چه خبره اونجا گروه چاق ها قضیشون چیه منم میخوام بدووووو
یکی از مامان ها
پاسخ
یه گروه تو واتس آپ بود...لاغر شدیم دیگه تعطیلش کردیم