وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

تزئین سالادالویه 4

1393/9/15 10:42
11,686 بازدید
اشتراک گذاری

 

تزئین سالادالویه

ارسالی از ساناز جون مامان متین عزیزممحبت

 

تزئین سالاد الویه

 

 

تزئین سالادالویه

 

تزئین شده توسط مامان آرتا و آرتین گلممحبت

http://arta-artin.niniweblog.com/

http://arta-artin.niniweblog.com/

 

تزئین شده توسط شادی جونم مامان تینا و رایان عزیزمحبت

http://tinaryan.niniweblog.com/

http://yummymummy.blogfa.com/

تزئین سالادالویه

تزئین سالادالویه

تزئین سالادالویه

تزئین سالادالویه

 

تزئین شده توسط مامان محمد علی و محمد رضا عزیزممحبت

سالاد الویه

سالاد الویه

سالاد الویه

و کیک مرغ

کیک مرغ

 

ارسالی از ریحانه عزیزمحبت که عکس رو به ایمیلمون فرستادنمحبت

تزئین سالاد الویه

با تشکر از همه ی دوستان باذوق و کدبانوتشویقمحبت

 

تزئین سالاد الویه 1

تزئین سالاد الویه 2

تزئین سالاد الویه 3

پسندها (4)

نظرات (11)

تکی جون
16 آذر 93 12:55
واااای دلم رفت واسه اون سالادها میشه یه ذره بدین بخورم امروز متوجه شدم تو دلم نی نی دارم البته من سالاد نمی خواما نی نی می خواد دست همتون درد نکنه ماشالله هزار ماشالله خیلی با سلیقه اید خیلی
یکی از مامان ها
پاسخ
وای مثل خودمی...منم از دیروز که خواستم این پستو بذارم هوسم کشید...یعنی من نه ها...نی نی میخواددیشب درست کردم...امروز صبح موقع ارسال پست درحال گاز زدن ساندویچ الویه بودم یه وقت بچم اذیت نشه دست همه دوستان کدبانو درد نکنهممنون از حضورتون و مبارکه ...انشاالله نی نیتون به سلامتی به دنیا بیاد
مامان محمد علی ومحمّدرضا
16 آذر 93 12:55
سلام سارا خانم خسته نباشید، خدا قوت ممنون که عکس های ارسالی من رو گذاشتی. ماشاءالله چه دوستان هنرمندی آدم احساس کم آوردگی میکنه
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلمسلامت باشی.ممنون شما و همه دوستانم حرف ندارید.هرکسی درجای خودش کدبانو و باسلیقس
مامان دخترا
16 آذر 93 13:55
خصوصی
سیمرغ
17 آذر 93 8:35
سلام.باب اسفنجی و جوجه تیغی عالی بود.مرسی
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم
آذر
18 آذر 93 17:11
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری مایل به تبادل لینک بودید خبر دهید
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.میرسم خدمتتون
کیمیا
19 آذر 93 9:24
واقعا اشتها برانگیزه اما انقدر که قشنگن آدم فقط دوست داره نگاهشون کنه
یکی از مامان ها
پاسخ
بله باهاتون موافقم
مریم بانو
19 آذر 93 10:33
خیلی جالب بودن ممنون از تمام دوستان
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون از حضورتون
باران
19 آذر 93 19:43
سلام وبتون خیلی خوشمزه هستش من با نام اشپزی های مامانم لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم لینکم کنید
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونممیام خدمتتون
فيلم20
20 آذر 93 21:39
سلام دوست گلم... اولا واسه وب خيلي خوب ومفيدي كه درست كردي ممنون.. واينكه مطالبت رو هم خوندم ..خيلي خوب ومفيد هستش مطالبت..دمت گرم واسه وبت..واينكه خيلي خوشحال ميشم به سايتمون فيلم20/ film20.ir بيايد وبا نظرات خيلي خوب ومفيدت ما رو خوشحال كني /ممنون ازت پشيمون نميشي اگه سر بزني دوست گلم.موفق وسلامت باشي
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام.ممنونم
ساناز
6 بهمن 93 17:39
سلام.وبلاگتون عالیه. با افتخار لینک شدید به من هم سربزنید.خوشحال میشم...
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونچشم حتما
الناز
16 اسفند 93 4:11
سلام خیلی جالب و زیبا تزیین شدن .حتما ازشون استفاده میکنم متشکرم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون