وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

ژله نوشابه

1394/1/16 11:56
19,420 بازدید
اشتراک گذاری

ظرز تهیه این ژله باحال و خوشمزه رو مامان کدبانو محمد علی و محمد رضا برامون فرستادن

ممنون دوست و همراه عزیزمبوس

 

ژله نوشابه ای

مواد لازم:

دو بسته ژله آلوئه ورا

یه بطری نوشابه مشکی 300 میلی لیتری

طرز تهیه:

یک بسته ژله الوئه ورا رو با نصف لیوان آب در حال جوش حل کردم، بعد یک بطری نوشابه 300میلی بهش اضافه کردم.

 

ژله نوشابه ای

ژله رو تا نصفه تو لیوان ها ریختم اولش خیلی کف میکنه ولی وقتی بذارید تو یخچال کفِش از بین میره ، یه مقدار از ژله رو کنار میذاریم و همشو توی لیوان ها نمیریزیم.

ژله نوشابه ای

لیوان ها رو میذاریم تو یخچال تا نیمه بسته بشه.

 

ژله نوشابه ای

حالا اون ژله ای که کنار گذاشته بودیم رو با چنگال یا همزن برقی، یا دستی به سرعت هم میزنیم تا کف کنه. من که با چنگال هم زدم

 

ژله نوشابه ای

میشه ژله رو تو بطری خالی نوشابه بریزید و سریع تکون بدین تا کف کنه.

حالا این کف رو توی لیوان های نوشابه ریخته و دوباره میذاریم تو یخچال تا بسته بشه این کف دیگه کاملاً بسته میشه و از بین نمیره مثل گاز نوشابه روی ژله نوشابه ای میمونه .

 

ژله نوشابه ای

 

 

برای یخ تو لیوان ها هم، ژله الوئه ورا درست کنید و پس از بسته شدن، با چاقو تکه تکه کنید و بذارید تو لیوان ها.

من برای یخش ژله الوئه ورا نداشتم، بخاطر همین یک ق پودر ژلاتین رو با نصف لیوان عرق بهار نارنج و دو ق آب و کمی شکر ، حل کردم بعد گذاشتم روی حرارت گاز تا کاملاً حل بشه.

ژله نوشابه ای

 

ژله بهار نارنج هم طعمش عالی بود.

به جای نوشابه میتوانید از شربت استفاده کنید. و یا میتونید نوشابه دو رنگ درست کنید .یعنی بعضی لیوانها نارنجی باشه...
امیدوارم درست کنید و لذت ببرید.

مامان محمد علی و محمد رضا

پسندها (6)

نظرات (20)

maman zahra
18 فروردین 94 13:24
سلام من شمارو لینک کردم خوشحال میشم من و لینک کنید
عباس عرب
19 فروردین 94 17:22
باسلام و عرض ادب وبلاگ خوبی دارید. به ما هم سر بزنید: دانلود راپگان پرسشنامه و ابزار پژوهشی
آذینه دخت
20 فروردین 94 9:34
سلام دوست خوبم آذینه دخت در میهن بلاگ هک شده لطفا مرا با این آدرس جدید در نی نی بلاگ لینک کنید . و من هم شمارو لینک میکنم با تشکر مهدیه بانو
IH HOST
20 فروردین 94 17:00
هم‌اکنون وبلاگ خود را به یک وب‌سایت اینترنتی ارتقا دهید! http://portal.inHost.ir/aff.php?aff=112589
خانومی
20 فروردین 94 22:58
سلام گلم.... وبلاگتون عالیه... می شه بهم لطف کنین وبهم سربزنین واگه شماهم مثل من مایل به تبادل لینک بودین بهم خبربدین؟ اگه اینکاروبکنین خوشحالم می کنین.
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.با افتخار لینک شدید
sanaz
26 فروردین 94 0:03
ممنون بسیار ایده ی جالبیه
اناهیتا
28 فروردین 94 21:59
به منم سر بزن
مریم بانو
29 فروردین 94 8:25
____________ @__@@_____@ ____________ @@_@__@_____@ ___________ @@@_____@@___@@@@@ __________ @@@@______@@_@____@@ _________ @@@@_______@@______@_@ _________ @@@@_______@@______@_@ _________ @@@@_______@_______@ _________ @@@@@_____@_______@ __________ @@@@@____@______@ ___________ @@@@@@@______@ __@@@_________ @@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ _____________@@_@_____ ______________@@_____ ______________@____ بهم سر بزن
farhad
30 فروردین 94 11:41
با سلام وب مفيد و زيبايي داريد اگه موافقيد تبادل بنر يا لينك كنيم خبر بديد خوشحال ﻣﻴﺸﻢ
قاصدک
30 فروردین 94 19:00
سلام دوست عزیز. حقایقی درباره خیانت مردها به همسرشان وجود دارد که به احتمال زیاد نمی دانید، پس با ما همراه شوید. منتظر حضور گرمتان هستم.
قاصدک
31 فروردین 94 8:57
سلام دوست عزیز. با تصاویر زیبایی از تزئینات غذا به روزم. لطفا تشریف بیارید.
niniphotos
31 فروردین 94 17:18
سلام بسیار زیبا و حتما خوشمزه است. مامان عزیز برنامه اندروید تصاویر نی نی کوچولوهای خوشکل و بامزه رو از لینک زیر دانلود کنید http://p30up.ir/images/njfvdh9kv65le6kuhz.apk http://p30up.ir/images/nghnkthksd58icnhvcvn.jpg http://p30up.ir/images/myk8lw6ttrhtmkk7v7p.jpg http://p30up.ir/images/g3on1dzcwrsfuirr30nv.jpg
فلون
2 اردیبهشت 94 9:52
سلام چه ایده ی خوبی من خیلی وقته دوست دارم این ژله رو درست کنم . عزیز به وب منم سری بزن و برام نظر بذار و منو به دوستات معرفی کن که به وبم بیان و برام نظر بذارن خوشحال میشم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.میام خدمتتون
نرمين
6 اردیبهشت 94 14:15
سلام كاراتون خيلي قشنگه. من وبلاگتون رو لينك كردم. به وب منم سر بزنيد اگه خوشتون اومد وب منم شما لينك كنيد.
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.با افتخار لینک شدید
jafari
8 اردیبهشت 94 13:26
سلام خانومی مرسی از مطالب و آموزش های خووب و پربارتون افتخار تبادل لینک میدید؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون فقط وبلاگ های هنری لینک میشن.ببخشید
mahdieh..
12 اردیبهشت 94 15:02
سلام وب زیبایی دارید منم چند نوع از آشپزی هام در وب هست خوشحال میشم سر بزنید
آشپزی رنگین کمان
15 اردیبهشت 94 13:04
سلام عزیزم مثل همیشه عالیه
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون
الهه
16 خرداد 94 12:10
خیلی ژله ی باحالی است و برای گول زدن مهمانان ایده ی با حالی است ولی باید این کار را داخل پارچ شیشه ای انجام بدهیم تا مهمون ها گول بخورن من و این نظر را دادیم به امید دیدار
یکی از مامان ها
پاسخ
دقیقا ایده ی خوبیه اگر اجرا کردید عکسشو برامون بفرستید
سحر
30 خرداد 94 13:48
سلام عزیز دلم وبلاگ خوبی داری ولی سعی کن غذاهایی که خودت درست می کنی رو تو وبلاگت بزار نه مال بقیه رو ممنونم البته ناراحت نشیا
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم راستش از همون اول که با دوستانم این وب رو درست کردیم قرارمون این بود از تجربه ی آشپزی همه ی دوستان استفاده کنیم.اینجوری تجربه ی خودمونم خیلی بالاتر رفت و موفقیت وبلاگمون و بازدید بالاش هم به همین خاطره
فروزان
1 تیر 94 18:43
سلام وبلاگ زيبايي داريد،لطفا از وبلاگ من هم ديدن كنيد.