وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

سوپ جو قلقلی

1396/3/31 18:14
2,717 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

طرز تهیه سوپ برای ۴نفر:
یک و نیم پیمانه جو رو از روز قبل بخیسونید
۳۰۰گرم گوشت چرخ شده رو با نمک و فلفل و زردچوبه ورز بدید و قلقلی کنید و در روغن تفت بدید و بذارید کنار
توی قابلمه حداقل سه تا پیاز متوسط رو رنده یا ریز نگینی کنید و تفت بدید تا طلایی رنگ بشه.زردچوبه اضافه کنید و کمی تفت بدید.جوهارو اضافه کنید و تفت بدید کمی
بعد سه لیوان آب بگیرید روش رو بذارید تا جوها خوب بجوشه و بپزه.میتونید هویج هم اضافه کنید تو این مرحله
بعد حدود سه لیوان شیر اضافه کنید و نیاز بود کمی آب و مک و فلفل بزنید و بذارید خوب همه مواد بپزن.گوشت قلقلیا رو اضافه کنید ...
۲۰ دقیقه اخر دو قاشق سس مایونز رو با آب ولرم مخلوط کنید و به سوپ اضافه کنید،خوشمزه ترش میکنه
من روی سوپ رو با جعفری خشک تزیین کردم.تازه اش ارجحه
التماس دعا

 

 

 

 
 
 
سارا مامان علی و حسین
اینستاگرام rsah.58@
پسندها (1)

نظرات (5)

ساعت نیک
3 تیر 96 10:44
آشپزی به وقت و فرصت ارتباط مستقیم داره. وقت شناسی برای بچه ها هم خیلی مهمه. اگه از اول وقت شناس بار بیان بعدها هم خودشون راحتند و هم بقیه افراد جامعه که باهاشون سر و کار دارند. بیایید تو وبلاگ من و از اونجا برید تو فروشگاه ساعت نیک و مدل های ساعت اشپزخونه و اتاق کودک رو به صورت کامل ببینید. مدل های اسپرت برای هال هم داریم. خواهش می کنم بیایید واگه نظری هم دارید در وبلاگ بنویسید چون تو سایت فروشگاه امکان ثبت نظر نداریم. ممنونم از حمایتتون.
النا
4 تیر 96 9:06
سلام من چند وقتی بیشتر نیست که با وبلاگ شما آشنا شدم . خیلی خوب، دقیق ، آموزنده و خلاصه از هر نظر عالیه و شما یه کدبانوی واقعی و متواضع هستید . با تشکر فراوان
ساعت نیک
4 تیر 96 14:12
بهار
8 تیر 96 15:04
سلام خدمت نویسنده وب. من خیلی از وبتون راضیم ،من 11 سالمه و با کمک مادرم از دستور های پخت شما کمک میگیریم. مخصوصا کیک های شکلاتی راستی خوشحال میشم به وب منم سر بزنید
مریم
31 مرداد 96 14:34
با سلام، شما می توانید کلیه مواد لازم برای تهیه غذای خود را از فروشگاه تخصصی محصولات غذایی فست میتا به راحتی و بدون هزینه ارسال در منزل تحویل بگیرید. تخفیف های روزانه، هدیه معرفی مشتریان جدید، سود مشارکت در خرید و ... از دیگر مزایای خرید از فست میتا می باشد. تلفن سفارشات:1862 https://www.fastmeata.com