وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

کوکی خوک

1397/12/22 10:21
3,509 بازدید
اشتراک گذاری

با خوبی ها و بدی ها، هر آنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
سال نو پیشاپیش مبارک

اینم محصول مشترک من و پسرک توی این شبها😁

شبیه خوک شده؟

بیشتر شبیه گاوخوکیه😅

ولی خب کلی هم ذوق کرد باهاشون😍

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طرز تهیه کوکی رو از اینجا بخونید

فوق العادس و هزار بلا میتونید سرش بیارید

 

خمیر رو بعد از استراحت بین کاغذ روغنی یا نایلکس پهن کنید و با وردنه به ضخامت دلخواه پهن کنید

من چون میخواستم به سیخ چوبی بزنم ضخیم تر برداشتم کوکی ها رو

کاتر دایره بدون کنگره نداشتم با همونی که داشتم کاتر زده

برای همین کمی هم شبیه بعبعبی شدن😂 دیگه میتونید برای سال گاو و گوسفند هم استفادش کنید😜

 

 

 

 

 

 

سیخ چوبی رو قبل پخت توی کوکی فرو کنید و در سینی چرب شده یا روی کاغذ روغنی بذارید

برای چشمها هم از ترافل های شکلاتی بیسکویتی که به حرارت مقام هستن استفاده کردم و قبل پخت در جاهای مورد نظر کمی فرو بردم

 

 

 

و در فر گذاشتم تا کوکیها بپزه

برای بینی از مواد دکمه که خیلی مورد استفادتون میشه استفاده کردم

شکلات سوربن صورتی رو بن ماری کردم و توی مولد ریختم...البته درست کردن دماغها با حسین بود😍

 

وقتی شکلات رو ریختین چمد ضربه بزنید تا بیشتر فضاهای خالیش گرفته بشه

دو دقیقه توی فریزر بذارید تا زود آماده بشه و راحت از مولد خارج بشه

بعد با شکلات آب شده به کوکیها بچسبونید

گوشها و دهان هم که دیگه واضحه با شکلات آب شده که توی قیف ریختم و در نهایت بی هنری کشیدمشون😅

 

 درست کردن این کوکیا خیلی راحته میتونید همشو بدید بچه ها درست کنن.مثل من خیلی تو فکر تمیزکاریش نباشید

مهم خاطراتیه که از این روزا تو ذهن بچه ها به جا میمونه😊

سارا مامان علی و حسین

پسندها (2)

نظرات (9)

مامان صدرامامان صدرا
24 اسفند 97 12:04
عالی👌😍
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون عزیزم😍
گل بانو
1 فروردین 98 2:14
سلام عزیز واقعا عالی شده دستتون درد نکنه  من از وبلاگتون خیلی چزا یاد گرفتم ازتون تشکر میکنم ❤️
گل بانو
1 فروردین 98 2:16
سلام خانومی واقعادستتون درد نکنه عالی شده
من ازتون خیلی تشکر میکنمخانوم از وبلاگتون خیلی از دستورها رو یاد گرفتم ممنونم ازتون عیدتون هم مبارک باشه❤️
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 فروردین 98 22:04
خیلی عالی بود 
حسینی
22 اردیبهشت 98 20:17
😋به به .دهنم آب افتاد.خسته نباشید
دانلود فیلم خارجی
9 خرداد 98 20:01
سلام مرسی خوب بود
دانلود فیلم با لینک مستقیم
9 خرداد 98 20:01
سلام عالی بود ممنون
مامان گل پسرا
8 دی 98 4:23
سلام عزیزم نصف شبی به سرم زد اومدم وبلاگتون. گرسنم شد😅🤭 موفق باشی سارا خانم گل
زعفرونی
28 اردیبهشت 99 11:32
سلام واقعا عالی بود دست مریزاد😍😋