وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

عید قربان مبارک

1396/6/10 9:23
4,979 بازدید
اشتراک گذاری

خاک عرفات را
آب زمزم را
کوه حرا را
جرات ابراهیم را
وصال معشوق را
صاحب کعبه نصیبمان کند
عید قربان،عید فداکاری،ایثار،قربانی،اخلاص،عشق و بندگی
بر همگان مبارک
 

 

این بعبعی خنگول هم برای جشنواره خیریه امروز درست کردم
ذرت رو تو پفیلاساز درست کردم و گذاشتم خنک بشه
بعد توی نایلکس های سایز کوچیک گذاشتم و پایینش یه چوب شور قرار دادم و با روبان محکم بستم
سر بعبعی هم از وبلاگ های دوستای عزیزم که تم تولد گذاشتن دانلود کردم
به همین سادگی و راحتی بچه هارو با این گیفت ها خوشحال کنید🙂

 

 


اینم فامیلاشخندونک

پسندها (2)

نظرات (6)

نوندونی
10 شهریور 96 10:51
سلام دوست عزیز اگر به سایت ما سر بزنید خوشحال میشیم با تشکر http://noondoni.com
یزدی
12 شهریور 96 19:13
سلام گوسفنده خیلی باحال بود راستی! یک دوره‌ی آموزشی فوق العاده درباره‌ی زندگی بهتر و رسیدن به آرزوها تهیه کردیم که فرم ثبت‌نامش در صفحه‌ی زیر هست: http://mbondar.com/landing2/ اگر دوست داشتید می‌توانید ثبت نام کنید، ثبت نام در این دوره به صورت رایگان است
بهترین کودک
26 مهر 96 11:42
درود بر شما سایت کودک ما مطالب آموزشی زیادی برای عزیزان شما دارد لطفا از مطالب ما استفاده کنید و یا ما را در سایت خود به دوستانتان معرفی کنید سپاس
123
26 آبان 96 17:44
پاسخ به سوالات زنانگی zanan365@yahoo.com
مریم تهرانی
22 آذر 96 15:18
وبلاگ شما را خریداریم . در صورت تمایل تماس بگیرید
امین
5 دی 96 17:50
سلام وقتتون بخیر بنده عشوری مدیریت سامانه های ارسال پیام کوتاه هستم مزاحم اوقاتتون شدم که بهترین و ارزونترین روش تبلیغاتی که ارسال پیام کوتاه هست رو بهتون معرفی میکنم که با مبلغ بسیار پایین میتونین وبلاگ خودتون رو گسترش بدین ثبت نام رایگانه میتونین سامانه رو کامل ببینید از لحاظ قیمت و کیفیت هم خیالتون راحت باشه متشکرم www.payamcity.ir شهرپیام 09902790928