وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

ميلاد منجي عالم بشريت مبارك باد

1391/4/15 11:42
2,764 بازدید
اشتراک گذاری

 

به ميمنت اين روز مبارك و بزرگ وبلاگمون يا همون آشپزخانه مجازيمونو با نام و ياد آفريدگار مهربان افتتاح ميكنيم

 

از طلوع رنگ رنگ انتظار

تا غروب لحظه هاي ماندگار

من نشستم كنج ديوار دلم

تا بيايد صاحب اين روزگار

دستهايم از دعا غافل نشد

من شدم آن عاشق شب زنده دار

خسته ام اي يوسف زهرا بيا

خسته ام از اين سكوت مرگبار

 

ولادت با سعادت منجي عالم بشريت بر همه شما عزيزان مبارك باد


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمد و ساقی
15 تیر 91 12:02
سلام.عید شما مبارک.امیدوارم همیشه حاجت روا باشید.
وای چه چیزهایی.دستتون درد نکنه.



مامان علي:ممنون مينا جون.شما اولين بازديد كننده آشپزخونه مجازيموني
مامان محمد و ساقی
15 تیر 91 12:09
وبلاگ آشپزی مباررررررررررررررررررررررررک.


ممنون
مامانی نازلی طهورا
15 تیر 91 13:30
مبارکههههههههههه عزیزم
موفق باشی


ماهم ممنونیم !
مامانی نازلی طهورا
15 تیر 91 14:03
ای ماه فاطمه!

به آن امید که از افق نور بازگشت تو را دریابم،

همه شب ستاره می شمارم تا صبح دیدارت فرا رسد . . .



مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
15 تیر 91 17:08
سلام مامانی هنرمند.علی جون خوبن؟چه بیخبر.اتفاقی اینجا رو دیدم.
حالا بریم یه سوال تخصصی:2بار پشت سر هم کیک میوه ای من تلخ شد.یه بار کیک موز و یه بار هم کیک انبه.یعنی اینقدر تلخ که یک راست رفت توی سطل.بی زبون بچم هر دوبار خیلی تو ذوقی خورد.شما میدونید دلیلش چی میتونه باشه؟
من خودم به بکینگ پودر و جوش شیرین مشکوکم.ولی دیگه جرات نکردم یه بار دیگه کیک میوه ای درست کنم.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.یه عالمه سیب گلاب دارم و بدجوری دلم کیک سیب کشیده اما....


سلام مامان ماهان عزيز.خوش اومدي
احتمال ميدم از پودرهاي كيك آماده استفاده كرده باشيد.من هيچوقت با اين پدرها كيك درست نكردم .چون بيشترش اسانسه.نميدونم چرا تلخ شده.اگه مرجان جون هم نميدونست حتما تحقيق ميكنم علتش چي بوده؟!!!
يه پست هم در مورد نكات پخت كيك ميذارم...
يه دستور پاي سيب دارم عاليه.فقط سيب گلاب اينجا گيرم نيومده تا از مراحل پختش عكس بگيرم.ولي به خاطر شما دوست عزيزم حتما دستورشو تو اين هفته ميذارم حتي بدون عكس از مراحل.ممنون اومدي وبمون
مامان محمد و ساقی
15 تیر 91 19:10
امیدوارم خوش قدم باشم.(آخه من 4 تایی سیدیم)


معلومه خوش قدمي. روز اول 257تا بازديد كننده خيلي خوبه!

خاله باران
15 تیر 91 20:30
سلام.یکی از مامانها خودتی سارا جون؟؟؟


سلام
بله يكيش منم .بيشترش مرجان جونه.قراره ماماناي ديگه هم دستوراشونو بدن بذاريم اينجا
خاله باران
15 تیر 91 20:31
عیدت مبارک.وبلاگت هم مبارک.دستت درد نکنه...ته هر مطلبی هم یه جمله معروف از سارا خانوم.اینقدر خوشمزه بود جاتون خالی.من و علی که خیلی دوست داشتیم.قربونت برم...


ممنون.ممنون
خدا نكنه خاله جون
مامان زهرا
16 تیر 91 11:04
سارا جون سلام
وبلاگ جدید مبارک
دست شما درد نکنه کدبانو
دست مرجان خانم هم درد نکنه
من هم سعی می کنم دستور پخت غذاهای مدیترانه ای را براتون بفرستم
البته اگه دوست داشتید


ممنون.
بي صبرانه منتظر دستوراي خوشمزتون هستيم.يا بصورت يك پست دروبتون بذاريد يا به ايميلمون ارسال كنيد...
مام پارسا
17 تیر 91 15:03
عزیزم افتتاح وبلاگ جدیدت مبارک.ایشالله موفق باشی.
چه روز خوب و بزرگی این وبلاگ افتتاح شد


ممنون
محبوبه
25 مرداد 91 13:16
عالی بود
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
5 آبان 92 2:39
وای عزیزم تمام صفحات وبت رو دیدم وهی دهنم آب افتاد دلم غش رفت وگرسنم شد کلی هم تجربه های خوب خوب کسب کردم وبرا تولد ثمین ایده گرفتم ممنونم عزیزم عالی بود مرسی


خواهش میکنم گلم..برای تولد ثمین نازم هرکاری از دستم بربیاد انجام میدم
negar
21 بهمن 92 1:43
واقعا وبلاگ عالی یی دارین من امروز پیداش کردم همه صفحه هاتونم دیدم واقعا دست مریزاد فوق العادست کاش بازم بنویسین . نون خامه ای تون رو هم درست کردم خیلی خوشمزه و خوشگل شد کلی کیف کردم ممنونم ازتون
یکی از مامان ها
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.قابلتونو نداره