وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

نان تست فرانسوي

1392/1/20 1:12
32,346 بازدید
اشتراک گذاری

يه عصرانه يا صبحانه ساده و خوشمزه براي كودكان

نان تست فرانسوي

مواد لازم:

تخم مرغ:3 عدد

شكر :3 قاشق غذاخوري

وانيل:نصف ق چايخوري

شير:نصف پيمانه

نان تست:حدود 6-7 عدد

روغن سرخ كردني:به ميزان لازم

طرز تهيه:

تخم مرغها را خوب هم بزنيد

نان تست فرانسوي

سپس شكر و وانيل را اضافه كنيد و مخلوط كنيد

نان تست فرانسوي

شير را درپايان اضافه كرده و همه مواد را خوب مخلوط كنيد.

نان هاي تست را به دلخواه برش بزنيد(ميتونيد با قالب هم شكلهاي مختلف دربياريد) و در مواد زده و در روغن سرخ كنيد

نان تست فرانسوي

نان تست فرانسوي

اين نان براي صبحانه و عصرانه با چاي يا شيركاكائو و...بسيار مناسب است

نان تست فرانسوي

سارا مامان علي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

سمیه
20 فروردین 92 8:20
سلام سلام سلام. چه بوهای خوشمزه ای میاد اینجا.

وای دهنم آب افتاد

به نظر خوشمزه میاد ولی حیف که من یه خورده، یه خورده هم نه خیلی تنبلم. هر چیزی که تو وبتون میزارید همش میگم امروز درست میکنم، فردا درست میکنم، پس فردا درست میکنم، ولی دریغ

سارا جان خدایی ماشاءلله داری، هنرمند، کدبانو، مهربون، باذوق و سلیقه و و و و و و و و و و و و و و و و و و و




سلام عزیزم.رسیدن به خیر

خیلی سادس که.اینو درهایت خستگی و بی حوصلگی درست کردمحتما میتونی.فقط شروعش سخته



ممنون.شما لطف دارید
مریم
20 فروردین 92 9:55
به . اینم یه چیزیه راحت وسریع
دست شما درد نکنه


خواهش میکنم عزیزم
عشق مامان و بابا
20 فروردین 92 13:17
سلام
من دستور پخت ته چین مرغ رو میخوام.


سلام
به اين پستمون مراجعه كنيد:
http://motherschef.niniweblog.com/post65.php
مامان اتنا
20 فروردین 92 14:05
سلام مثله همیشه عالی.امیدوارم روز به روز وبتون پربارتر بشه وخوشمزه تر


سلام عزيزم.ممنونم
با حضور و حمايتهاي شما همين گونه خواهد شد
نیلوفر
20 فروردین 92 23:50
سلام عزیز هنرمند و کدبانو/من تازه امروز به طور اتفاقی کشفتون کردم/بی نظیره.تورو خدا متوقفش نکن.


سلام عزیزم.ممنونم
تا مشوقهایی مثل شما داریم،انشاالله هستیم
نیلوفر
21 فروردین 92 22:16
سلام ما همینو درست میکنیم با تکه های نون باگت/خیلی هم خوشمزه یه


سلام عزيزم
درسته.فراموش كردم بنويسم با برش نان باگت هم ميشه.ممنون
isouda
22 فروردین 92 14:20
با سلام خدمت شما مدير محترم
از شما تقاضا داريم لينک ما را در وبلاگ خود قرار داده تا ما نيز لينک وبلاگ شما را در سايت خود قرار دهيم
با تشکر
www.isouda.ir
مرجع آشپزي با آيسودا
isoudaco@gmail.com


با افتخار لينك شديد
ღ باران ღ
23 فروردین 92 17:43
ندیده بودم..دست گلت درد نکنه...نوش جان...
هی نیا بگو توپولو شدم ببین هی از اینها درست می کنی.خب خودت هم که حتما می چشی


من از اینا نخوردم.قبلنا چشیده بودم
مامان کوروش
24 فروردین 92 14:31
سارا جونم پس فلافل کو


هنوز درست نكردم عزيزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 فروردین 92 1:56
http://upload.tehran98.com/img1/5gak961r1jhr7p78izq.jpg


http://upload.tehran98.com/img1/l0yyv5oi568sztd1w4q.jpg

مربوط به ژله رنگین کمانی


ممنون عزیزم
مامان امیرعلی جیگر
27 فروردین 92 19:50
منم از اینا درست میکنم وقتی نون تست داریم.ولی فرقش اینه که من خیلی ساده تره.آخه فقط از تخم مرغ و شکر استفاده میکنم


تنبلونس





مهسان
20 تیر 92 18:09
سارا جون این غذا فقط مخصوص کودکان هستش
نوجوانها نمیتوانند بخورند .
خوشبحال خانواده تو ، البته اونجوری که من خوندم در پستهات
خواهر ، برادر و زن داداش و خاهر ش.وهر و... کلا همه کدبانو هستند ...
پسر مجرد ندارید در خاندانتون

خانواده ما كلا شكمو زادن
براي سالمندان هم مفيده فكر كنم
تو خونواده خودمون امون نميدن...ديپلم ميگيرن ميبرنشون...من خيلي سرسخت بودم 23 سال ازدواج كردم
مهسان
22 تیر 92 18:31
دست شوما درد نکنه حاالا ما شدیم سالمند
ما هم فعلا تونستیم مقاومت کنیم چون دارم ارشد میخونم و ترفند شیره مالیدن را بکار بردیم
حالا بگرد یه دور در اقوام تا منم درسم تموم بشه شاید یه فرجی شد


شوخي كردم عزيزم
اتفاقا مار خوبي ميكني...چون اگه ازدواج كردي ادامه تحصيل خيلي سخت ميشه...
آي از خدامونههههههههه
مهسان
23 تیر 92 17:28
مار خوبی میکنم یا کار خوبی
اره والا من همیشه موندم اونای که ازدواج کردند و بخصوص بچه هم دارند واقعا چجوری به درسشون میرسند
الان اگثر هم کلاسیهای من در این مقطغ خانم های متاهل که بعضیهاشون چند تا بچه هم دارند واقعا کار سختیه ..
پس به گشتنت ادامه بده عزیزم
به علی جونم رای دادیم

بس که عجله میکنم!
باشه
مرمر(مامی کسرا)
8 شهریور 92 14:39
عالی بود عزیزم...خسته نباشی...حتما میدرستمش....


ممنون عزیزم.سلامت باشی
زهرا
19 شهریور 92 18:16
واي گشنم شد


مامان بهاره مامان امیرمحمد
18 آبان 92 12:22
سلام عزیزم خوبید؟ خدا قوت - میشه لطفا مراحل درست کردن کرم کارامل و تیرامیسو را بذارید؟


سلام عزیزم.ممنون
دستور تیرامیسو توی وبمون هست...کرم کارامل هم چشم
مامان گل پسرا
12 تیر 93 11:55
راستیا مثل اون دستور منه فقط نونش تسته این پست رو ندیده بودم آخه من پارسال ماه رمضان با وبتون آشنا شدم
یکی از مامان ها
پاسخ
اشکال نداره دوباره میذارم
mina
23 شهریور 93 18:18
سلام،من همین الان تا این پست رو خوندم درستش کردم،طعم پنکیک رو میده من که عاشقش شدم،سر گاز داغ داغ خوردمش،امیدوارم پسرمم خوشش بیاد
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.نوش جانتون
س
3 بهمن 97 21:30
بدون شیر هم میشه درست کرد   
س
3 بهمن 97 21:31
سلام  بدون شیر هم میسه درست کرد