وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

سوپ گوجه-غذاي كودك

1392/1/17 0:17
6,570 بازدید
اشتراک گذاری

دستور اين سوپ رو سپيده عزيز مامان ساجده جان برامون فرستادن

ممنونم

سوپ گوجه

مواد لازم این سوپ شامل : گوجه 2 عدد پوست گرفته - سیب زمینی 1 عدد - هویج 1 عدد - ذرت مقداری - کره مقداری - مرغ یا کمتر از نصف سینه یا یه ساق ران - سیر و پیاز کوچک

اول گوجه ها را پوست بگیرید و با کمی آب بزارید بپزه و بعد از پخت با پشت قاشق لهش کنید. پیاز را با کمی کره تفت بدید و مرغ و هویج و سیب زمینی و سیر یا پودر سیر را بهش اضافه کنید و به همراه گوجه ها بزارید بپزه.

کودک من

کودک من

 

خواص گوجه

 

سپيده مامان ساجده

 

طرز تهيه آش گوجه و عدس

طرز تهيه سوپ شير

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باباي مليسا
17 فروردین 92 9:23
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.


سلام.ممنون.بر شما هم مبارک
نیما
18 فروردین 92 0:21
پوسته لپتاپ چیست؟ پوسته لپ تاپ یک برچسب بسیار زیبا و لطیف، ساخته شده از نوعی مواد آدستور پی وی سی است، که طرح ، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن نقش بسته و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن لپ تاپ در پشت بدنه (درب LCD و یا LED ) لپ تاپ نصب می گردد. مجموعه ای از پوسته های لپتاپ جذاب و شیک به همراه فیلم آموزش نحوه چسباندن پوسته ها و توضیحات اضافی را میتوانید در "فروشگاه پوسته لپتاپ" مشاهده نمائید. فروشگاه پوسته های جذاب و شیک لپتاپ Poosteh.blogfa.com پیشاپیش از توجه شما متشکریم
مامان سارا
18 فروردین 92 11:50
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مامان محمدرضا
18 فروردین 92 15:44
سلام سال نو مبارک.وایییییی بابا نکنید این کارو ما گشنمون شد آخه این چه وبلاگیه باید گشنه از اینجا بری.خیلی عالیه تبریک میگم.پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي
سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



سلام .سال نو شما هم مبارک
من قبلا رای دادم.تایید میکنم برای بقیه دوستان
مام پارسا
19 فروردین 92 4:43
راستی خانوم گل قرار بود یه سوپ شیر و خامه توپ برای مهمونی برامون بذاری؟
میشه خواهش کنم اونم زودتر بذاری...آخه مهمونی دارم و توی فکرم اون سوپه ست...البته اگه به نظرتون خوب میشه واسه مهمونی...ممنوووووووووووووووووووووووووووووون


برای عید دوبار درست کردم خیلی خوب شد ولی فرصت نشد عکس بگیرم.ببخش.چشم.بگو مهمونیت کی هست اگه وقت نکردم پست بذارم براتون تو نظرات بنویسم
مام پارسا
20 فروردین 92 3:21
من یه هفته دیگه مهمونی دارم...ممنون میشم یه جوری بهم طرز تهیه اش رو بگی که خوب از آب در بیاد
مرسی


چشم عزیزم.هرچقدر تجربه دارم دراختیارتون میذارم