وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

میوه آرایی و ...(1)

1392/2/2 14:00
16,752 بازدید
اشتراک گذاری

یه سری عکس داشتم که میتونه برای تزئینات مهمانیها بهتون ایده بده.

البته خیلیاشو قبلا تو وب علی گذاشته بودم ولی اینجا هم قرار میدم تا یه آرشیو کاملی ازشون داشته باشم.

امیدوارم که مورد استفادتون قرار بگیرهلبخند

پست آبکیه دیگه نیشخند

میوه آرائی،تزئین میوه،تزئینات مهمانی و نامزدی

یه سری عکس داشتم که میتونه برای تزئینات مهمانیها بهتون ایده بده

البته خیلیاشو قبلا تو وب علی گذاشته بودم ولی اینجا هم قرار میدم تا یه آرشیو کاملی ازشون داشته باشم

امیدوارم که مورد استفادتون قرار بگیره

پست آبکیه دیگه نیشخند

نتیجه همکاری من و خواهرملبخند

میوه آرائی،تزئین میوه،تزئینات مهمانی و نامزدی

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

این عکسها هم از وبلاگ خاله مهدیه عزیز میباشند ماچ

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

این میوه آرایی هم کار دستهای هنرمند زن داییم هست که برای جشن تکلیف دخترداییم درست کرده ماچتشویق

میوه آرائی،تزئین میز نامزدی و مهمانی

 

سارا مامان علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان
2 اردیبهشت 92 15:48
به به چقدر زیبا و هنرمندانه !

شکسته نفسی میکنی میگی آبکی نه؟

خیلی قشنگه ادم از دیدنشون سیر نمیشه! دست زن داییه هنرمندتم درد نکنه !
آفرین به تو که اینهمه با ذوق و هنرمندی و آفرین و صد آفرین هزار و سیصد آفرین به خودم که دوستی مثله تو دارم!


ممنوووووووونم دوست خوبم
محیامامان دینا
2 اردیبهشت 92 15:59
با اجازه لینکتون کردم


ممنون.باعث افتخاره
فاطیما
3 اردیبهشت 92 14:47
به به چه با سلیقه
حالا این تزئینات به چه مناسبت بودن که اینهمه میوه خریدین؟


ممنون عزیزم!
برای جشنهای نامزدی بوده...
ما نخریدیم ،ما فقط تزئین کردیم
مامان محمد و ساقی
3 اردیبهشت 92 22:40
دست همیگیتون درد نکنه
خیلی قشنگ و عالیه


خواهش میکنم عزیزم.چشمات قشنگ میبینه
سعیده
4 اردیبهشت 92 18:29
کی گفته آبکیه
واقعاً هم عالیه هم بینظیر خدا شما رو واسه خونوادتون حفظ کنه.


ممنون عزيزم از محبتت