وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

ایده تهیه خشکبار با رب انار

1392/7/17 0:43
29,876 بازدید
اشتراک گذاری

 صرفا جهت تحریک غدد چشایینیشخندخوشمزهخوشمزهخوشمزه

لواشک با رب انار

 مواد لازم:

از هر کدوم از این خشکبارهای پایینی هرچقدر خودتون خواستیدنیشخند

یکیشونم باشه هم خوبه ولی همش یه چیز دیگسچشمکخوشمزه

لواشک با رب انار

 خشکبارهایی رو که باید بخیسونیم مثل آلو خشک یا اگر پر زردآلو خشک استفاده میکنید رو چند دقیقه بخیسونید و همه مواد رو با هم قاطی کنید

 

سپس رب انار تا حدی که مواد بتونه توش خیس بخوره روش بریزید

میتونید اگر ربتون غلیظ بود نصف استکان آب جوشیده و کمی نمک(بنا به ذائقتون)روی مواد بریزید

لواشک با رب انار

 خوب همه رو مخلوط کنید و بذارید توی یه ظرف تمیز در بسته بیرون یخچال ولی جای خنک دو روزی بمونه.بعد میتونید توی یخچال نگه داری کنید

لواشک با رب انار

 شبهای پاییزی که دیگه هوا داره سرد میشه و باید توی خونه روبروی تلویزیون نشست ، آییییییییی میچسبه از اینا بخورید

آییییییییییییی مزه میدهخوشمزهخوشمزهخوشمزه

لواشک با رب انار

 اینم واسه مهمونامقلب

لواشک با رب انار

البته ایده های دیگه هم هست که میشه با رب انار و لواشک درست کرد که انشاالله درآینده براتون میذارم(البته اگه بدونم کسی استقبال میکنهچشمک)

با تشکر از حضورتون

مامان علی خوشتیپ

 

لینک لواشک آلوی قرمز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان ریحان
17 مهر 92 1:43
سلام
خدا بگم چیکاره ات نکنه سارا از اولش آب دهنمو قورت دادم تا آخرش

عالییییییی بود


سلام عزیزم
ممنووووون
عمه ی آتنا
17 مهر 92 6:15
مرسی بازم بذار


خواهش عزیزم.چشم
❤دو نیمه قلبم❤
17 مهر 92 7:11
گاهی وقتها نمیدونم بهت چی بگم!!!!
آخه بگو مینا تو سر صبح با این حالت تو وب آشپزی اون هم با این چیزی که سارا گذاشته و حال خودت الان دقیقا" باید چیکار بکنی؟؟؟
ساراااااااااااااااااااااااااااا
یه چیزی مثل این تو یخچال داریممن اگه بخورم غش میکنم

وای یادم نبود بگم ورود زنان باردار ممنوع
مرجان
17 مهر 92 10:32
ینی بهت چی بگم ؟
معدم شروع کرد به خواهش و تمنا ازم که الا و بلا ازین ترشکا میخام
اس ام اسم دیروز بهت نرسید؟
خیلی عالی شده اما جلوی تی وی نشستن همانا و تنقلات اینجوری خوردن همانا و اضافه وزن همان!
آپم بدو بیا


شررررررررررمنده
ببخش تو رو خدا.من وقتی همون موقع اس جواب ندم دیگه بعدش یادم میره...آخه 10برابر نظرات اینجا اس و تماس آشپزی دارممنم دیگه با گوشیم کاری ندارم
اووووووومدم
نیوشا
17 مهر 92 12:38
باریکلا به این خانم هنرمند واقعا بهش میاد خوشمزه باشه دلم آب شد خواهر .
یه پیشنهاد : می تونید لای لواشک دانه انار و گردو هم بزارید بعد رول کنید اونم خوشمزه است.

ممنون عزیزم
خیلی ایده جالبیه.منم یههمچین چیزی درست کردم ولی گردو نذاشته بود.حتما امتحان میکنم گلم
باران
17 مهر 92 14:05
واي حالامن خودمو جطوري كنترل كنم دلم ميخواد
من كه دانشجوام وقت ندارم درست كنم
خداكنه ماماني برام درست كنه


آخی...عزیزم
میتونی فقط زرشک رو با رب انار هم قاطی کنی...یه صبح تا شب هم برای خیسوندنش کافیه
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
17 مهر 92 15:34
یعنی من تا فردا دووم میارم که برم بازار موادش رو تهیه کنم

ممنون عزیزم


خواهش میکنم گلم.انشاالله درست کنی و لذت ببری
مامان محمد صدرا
17 مهر 92 23:28
80 کیلو شدم...بی خیال


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 مهر 92 13:27
صرافاً جهت ترشح بزاق



دستت درد نکنه سارا جون


آی دقیقا دنبال این جمله بودم که اون بالایی همسرم گفت بنویس
خواهش میکنم عزیزممممممم
لی لی مامی آرشیدا
18 مهر 92 17:46
خیلی باسلیقه هستیدوکدبانومن همیشه ازدستورات شماایده میگیرم.سایت خوبی داریدپایدارباشیدوموفق


فدات شم.باسلیقه میبینید
ممنون عزیزم
نیلوفر
18 مهر 92 20:45
سلام سارا جون
میشه لطفا دستور پخت و تهیه کیک یزدی رو هم بذاری؟
ممنون


سلام گلم
چشم دراولین فرصت حتما میذارم
مامان کوچولو
19 مهر 92 9:53
ورود باردارهاااااااا اکیدا ممنوععععع
یادتون رفت بگبنااا
فک کنم از دهن نینیم اب میره الان


شرمنده الهی قربون اون نینیتون بشم...
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
19 مهر 92 10:16
من درست کردم
زرشک تازه توی فریز داشتم ، آلوی سیاه و آلو بخارا و برگه و آلبالو خشکه و لواشک لقمه ای همراه با یک شیشه رب انار ملس یک و یکفرصت نکردم ذغال اخته پیدا کنم...
من کلا فشار پایینم
حالا ببینین من چه حال و روزی دارم الان
ولی خیلی میچسبه
باز هم ممنون


ووووووووی چه شود؟
دستت طلا.انشاالله که مشکلی پیش نمیاد.مثل خودمی
خواهش میکنم عزیزم
مامان اروین
19 مهر 92 13:25
مامان کوچولو هم مثه من
اغا من کیسه ابم بزرگ شد الان از تف نینی
ممنون من همیشه میخونمتون
عالی بود
درست خواهم کرد


الهی قربونتون بشم.شرمنده همتون شدم
وااااای کلی خندیدم به کیسه آب
مژده
19 مهر 92 16:32
سلام. من همون قد که عاشق این چیزای ترشم عاشق سایت شمام. تا حالا چندتا چیز ازاین سایت درست کردم که خوشمزه بودن. این یکی هم حتما امتحان میکنم. یه چیزی تو دربند هست که بهش میگن آتیش پاره. همه چیزای خیلی ترش باهم قاطیه اما انگار تو مخلوط کن ریخته باشن اونجوریه معلوم نیست که چیا توشه.خیلی هم ترشه شدید! اونم بلدیییییین؟ همینایی که تو این دستور هستو بریزم تو مخلوط کن فکر کنم همون میشه؟نه؟

سلام گلم.ما هم عاشق مخاطبای مهربونی مثل شما هستیم
اونو باید بخورم تا بفهمم چی توشه
اینارو میتونی چرخ کنی ولی هسته هاشو حتما دربیار...البته فکر کنم اون لواشکایی با طعمهای مختلف رو با کمی قره قوروت چرخ میکنند...
درامتداد زندگی
19 مهر 92 21:53
واااااای...اینا ما رو کشتن

چرا دلشکسته...بیا پیشم برات درست میکنم
مامان کوروش
20 مهر 92 12:24
وای سارا عجب چیزی شده حتما درست میکنم کوروش هم عاشق چیزهای ترشه حتما خوشش میاد ممنون


سلاااااام.خوبی؟
حتما درست کن...طبق نظرات (غیر از اینایی که اینجاست )این دستورمون بیشتر مورد توجه پسرها و پدرها بوده
مامان کوروش
20 مهر 92 12:27
یه سوال من رولت رو درست کردم که سروه دستورش رو گذاشته بود خیلی عالی شد نونش نرم و خوب ولی چرا طعم خامه اش خوب نشد البته همه خوششون اومد من خودم باب میلم نبود خامه شو هم تو دستور کیک اسفنجی گذاشته بودی همونجوری درست کردم سفت و خو ب شد ولی خوشمزه نبود یعنی مثل خامه های بیرون نشد مزه اش چرا نکنه فوت داره من خبر ندارم میشه به خامه زده شده چیزی اضافه کرد که طعم بگیره ؟ خراب نمیشه؟ ممنون ازتون

خامه ات چی بوده؟میتونی کمی وانیل بزنی ولی بگو از کدوم روش خامه استفاده کردی!
خوب افتادی تو خط درست کردن کیک و رولت ها
مامان ریحان
20 مهر 92 19:01
واییییییییی سارا زودی آپ کن تا کی باید من با دیدن این عکس هییییییی آب دهنوم قورت بدم


چشمممممممم
الهام(مامان اميرحسين)
20 مهر 92 23:35
استقبال زياده بازم از اين رسيپياي خوشمزه ي دهن آب بنداز بذارين خواهشا!!



چشم گلم.اتفاقا چندتا خوبترشو دارم که سر فرصت میذارم براتون
مامي كيانا
21 مهر 92 12:50
آييييييييييييي دهنمون آب افتاد
من عاشق اين تنقلاتم


من عاشــــــــق شما
مامان آرشیدا کوچولو
22 مهر 92 0:15
خوبه امشب از این ها خوردم وگرنه نصفه شبی میومدم در خونتون سارا زیاد نخوری ها تپل تر میشی آخه میگند اشتها رو وحشتناک باز میکنه بیار برا ما بخوریم
میگم راستی تو ساختمونتون واحد خالی ندارید ما بیایم همسایتون بشیم ؟؟؟؟


پس خدا بهم رحم کرد
اتفاقا یه واحد هست ولی دعواست سرش.به مزایده میذاریمش
مامان پارساجونی
22 مهر 92 14:27
سلام
واااای من اولین باره میام تو وبتون از وقتی اومدم دهنم آب افتاده حسابی!!!!!!!! تازه اگه ریا نباشه روزه هم هستم حالا فکر کنین سر من چی اومد دارم ضعف میکنم راستی با اجازه لینکتون کردم


سلام عزیزم.خوش اومدی
واقعا شرمنده ایم...قبول باشه ...التماس دعا
باعث افتخارمونه گلم
آرزو
22 مهر 92 22:40
به به فوق العاده س...ممنونم


فدات...ممنون گلم
مامان ماهان
23 مهر 92 13:27
سلام.
سااااااااااااااااااااااااااااااراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من بعد مدتها اومدم .الان هیچ حرفی برا گفتن ندارم.اگه چشم بچم خدای نکرده چپ شد یا سبزشد داماد خودته .دیگه نزنی زیرش ها.


سلااااااااااااام...واااااااای من دیگه نمیذارم از اینا
ای قربونش بشمممممممم...هی میخواستم بپرسم چیه بچت...پس کاکل زریهنفسمه
ولی من ماهانو میخوام
زهرا
24 مهر 92 1:33
وای سارا من تازه این وبتوپیداکردم چشمم که به این پست خورددلم آب شدمیخوامممممممممممممممممممم
برم یکم لواشک بخورم تافرداکه ازاینادرست کنم



قربونت بشم.خوش اومدی
زهرا
24 مهر 92 1:34
ساراجون عاشق این وبت شدم


فدات شم.منم عاشق تو و دختر نازتم
مهتا
25 مهر 92 12:38
سلام
دست گلتون درد نکنه.واقعا همون چیزی بود که دنبالش بودم.

خداروشکر همه چیزش خونه ی مادرشوهرم پیدا میشه.
امشب میرم اونجا درست میکنم میارم خونه ی خودمون


سلام عزیزم.ممنون
ای جانم...اینو میگن عروس زبل و زرنگ
ماهتاب
27 مهر 92 16:11
واییییییییییییی دهنم آب افتاد
بازم یاد بده
عالی ی ی ی ی بود


ممنوووون
مامانیه سپهر
4 آبان 92 14:06

و لا غیر!!!!!!!


♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
5 آبان 92 2:07
عزیزم آب دهنم راه افتاد تصمیم گرفتم فردا درست کنم
آخه کلی رب انار دارم که مونده بودم چکارش کنم
ممنونم عزیزم که همیشه بهترین راه داری

فدات شم
خوشحالم تونستم رب انارهاتونو از راکدی دربیارم
پریسا هستم ساراجون
29 آبان 92 7:19
واقعا گل کاشتی عزیرم خدایش هنرمندی لطفا دستوربقیه لواشکهارو بزار مرسی گلم راستی خاله شدنت مبارک علی خوشتیپ پسرخاله دارشد
یکی از مامان ها
پاسخ
فدات شم.ممنون...چشم سر فرصت بقیه رو هم میذارم شما خانم آقا احسان هستید؟
نسرین مامان آنوشا
4 آذر 92 18:59
مرسی عالیه
یکی از مامان ها
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
فاطمه مامان گلها
17 خرداد 93 16:43
وااای که دهنم چقد آب افتاد چون گفتین اگه کسی استقبال کرد بازم از این تنقلات خوشمزه میذارین منم استقبالمو اعلام میکنم و منتظرم تا بازم تنقلات خوشمزه مخصوصا" که مناسب این فصل هم باشه بذارید. از نوشیدنی های تابستونی هم استقبال میشه پس لطفا"
یکی از مامان ها
پاسخ
به روی چشمممممممممم
مامان علی اصغر
10 آذر 93 11:05
اخ دهنم اب افتاد ... دلم به تاپ تاپ افتاد سعی میکنم تا شب یلدا بدرستمش و ببرم خونه مامانم اینا و مادر شوشو پزشو بدم خیلی عالیه مثل همیشه
یکی از مامان ها
پاسخ
انشاالله که درست کنید و لذت ببرید
مامان محمد علی ومحمّدرضا
16 آذر 93 13:30
دیروز درستش کردم. همون دیروز هم چشیدمش. واااااای وقتی در شیشه رو باز کردم عجب بویی ازش دراومد. البته من آب تمر رو با رب انار مخلوط کردم. یادم رفت قیسی بذارم. ان شاء الله دفعه بعد قیسی و زرشک پخته و له شده و لواشکه هم میذارم. http://myboy.persiangig.com/ashpazi/torshak.jpg دست گلت درد نکنه سارا خانم کدبانو
یکی از مامان ها
پاسخ
احســــــــنت...عالیهنوش جانتون