وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

کاپ کیک شکلاتی با مغز پنیری

1392/11/19 12:58
20,430 بازدید
اشتراک گذاری

 چون خودم عاشـــــــــــــــــــــــــــــــق این کیکم ،طرز تهیشو برای روز عشق میذارمخوشمزهقلب

کاپ کیک کاکائو و پنیر

مواد شکلاتی:

آرد:1 و 1/2 پیمانه

شکر قهوه ای:یک پیمانه(فشرده اندازه گیری شود)

پودر کاکائو:30 گرم)یتقریبا 2 ق غذاخوری سر پر)

جوش شیرین:1 ق چ

نمک:1/4 ق چ

بیکینگ پودر:1 ق چ

آب :1 پ

روغن مایع:1/3 پ

سرکه سفید:1 ق غ

وانیل:1 ق چ

مواد پنیری:

پنیر خامه ای به دمای محیط رسیده:200 گرم

پودر شکر:1/3 پ

تخم مرغ بزرگ:1 عدد

وانیل:1/2 ق چ

طرز تهیه:

پنیر خامه ای را با همزن برقی یا میکسر کمی بزنید تا فرم بگیرد.

کاپ کیک کاکائو و پنیر

 سپس پودر شکر و تخم مرغ و وانیل را اضافه کرده و هم بزنید تا کرمی شکل شود.

کاپ کیک کاکائو و پنیر

کرم رو کنار بذارید تا مواد شکلاتی آماده شود

کاپ کیک کاکائو و پنیر

در ظرفی بزرگ آرد و پودر کاکائو ،جوش شیرین و نمک و بیکینگ پودر را الک کرده

کاپ کیک کاکائو و پنیر

 شکر قهوه ای رو اضافه کنید

برای پیمانه کردن شکر قهوه ای باید یک پیمانه شکر رو فشرده اندازه بگیرید

کاپ کیک کاکائو و پنیر

شکر و آرد را با هم مخلوط کنید

کاپ کیک کاکائو و پنیر

در ظرفی دیگر آب و روغن و سرکه و وانیل را با هم مخلوط کنید

کاپ کیک کاکائو و پنیر

و به مرکز مواد خشک اضافه کنید

کاپ کیک کاکائو و پنیر

و هم بزنید تا مایه ای لطیف به دست آید

کاپ کیک کاکائو و پنیر

داخل 12 عدد قالب مافین کپسول انداخته یا اونو چرب کنید و مایع رو بین 12 قالب تقسیم کنید

کاپ کیک کاکائو و پنیر

با قاشق چایخوری مقداری از کرم پنیری رو در مرکز هر مافین بریزید(البته این کرم برای سه سری از این مافین ها استفاده کردم.اگر میتونید میزان موادشو نصف کنید و تهیه کنید بهتره)

کاپ کیک کاکائو و پنیر

و در فری که از قبل گذاشتید(حداقل یه ربع)گرم بشه به مدت 25 دقیقه بذارید

کاپ کیک کاکائو و پنیر

بعد از خارج کردن از فر مافین ها رو بذارید روی پنجره سیمی تا خنک بشه

کاپ کیک کاکائو و پنیر

بافت کیک عالییییییییییییییییی بود و طعمش بی نظیر.

حتی خوشمزه تر از کاپ کیکای خیس شد که خیلی دوستشون داشتم

کاپ کیک کاکائو و پنیر

مرکز کیک به دلیل بافت پنیری بعد از پخت حالت تو رفتگی داره که طبیعیه

کاپ کیک کاکائو و پنیر

منبع هنرقنادی 102

سارا مامان علی خوشتیپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
19 بهمن 92 13:24
هوراااااااااااااا به افتخارِ سارا جووووون بافتنی های قلبی رو عشق است... خیلی خیلی ممنون از بابت آموزش گام به گام این کیک خوششششششششگل و بی شک خوشمزه... و همچنین تزئین ِ عالیش... اینا همون کاپ کیک هایی نیستن که دونه ای 1500 تو جشنواره فروختین؟
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنووووووووووووون خوب حواست جمعه ها...درسته همونان
باران
19 بهمن 92 14:31
سلام مرسی که دستورهای روز عشق رو زود شروع کردین. همه عالی ان. یه سوال. نمیشه از شکر سفید استفاده کرد؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم بله میشه همون یک پیمانه یا کمی کمتر شکر زد ولی بافتش با شکر قهوه ای خیلی بهتره و از نظر خاصیت شکر قهوه ای به سفید ارجحیت داره و کالری کمتری هم داره...به نظرم اگر تغییری توی دستور ندید خیلی بهتره
ساناز
19 بهمن 92 14:47
دست گلت دردنکنه بسیار بسیار عالی
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنووووووووونم دوست کدبانو
مامان ارسطو
19 بهمن 92 16:10
قربونت سارا جون منم عاشقشونممممممممممممممم کلان تپلوها عاشقش میشن
یکی از مامان ها
پاسخ
شما که ماشاالله خوش تیپی عزیزم
الهه مامان یسنا
19 بهمن 92 17:37
سلام چقدر اینا هوس برانگیزن عزیزم راستی اون دستور کیکی که واست نوشتم از یه دوست بهم رسیده که اونم نمیدونه از کجا به دستش رسیده
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.قابلتونو نداره ممنون عزیزم بابت اون دستور...انشاالله در پست های بعدی قرارش میدم
زینب(مامان ریحانه)
19 بهمن 92 19:04
به به منم عاشق کیکهای شکلاتیم اینم که از شکلش مشخصه خوشمزست اگه دخملیم بزاره حتما برای پایان هفته درستش میکنم دست گلت درد نکنه سارا خانم کدبانو و هنرمند
یکی از مامان ها
پاسخ
مزشو که من خیلی دوست داشتم.امیدوارم شما هم خوشتون بیاد خواهش میکنم دوست گل و عزیزم
سوگند
19 بهمن 92 21:06
سلا.میشه درجه حرارت فر رو هم بگید؟ممنون
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.درجه 180 درجه
ساناز
19 بهمن 92 21:31
خيلي خوشمزه به نظر مياد منتها يه پيشنهاد داشتم يه كم ظاهرش ميتونه بهتر شه البته شما خودتون واردترين ..كاپ كيك هاي مغزدار رو روشو با خامه تزيين ميكنند كه داخلش اينجوري معلوم نباشه و حالت فرو رفتگي اش هم معلوم نميشه ..
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون از پیشنهادت عزیزم البته من خودم ساده دوست دارم و فکر میکنم قشنگیش به همین فرو رفتگیشه و به نظرم اگر خامه روش بیاد به مزه پنیرش همخوانی نداشته باشه ولی باز به سلیقه خودتون بستگی داره
خواهر فرناز
20 بهمن 92 1:14
دست مریزاد آبجی جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
یکی از مامان ها
پاسخ
فدااااااااااات
مامان سهند و سپهر
20 بهمن 92 8:08
ؤااااااااااااااااای میخوام مرسی سارا جون مثل همیشه عالی بود عزیزم حتما حتما اینو درست می کنم اصلا نمیتونم چشم پوشی کنم
یکی از مامان ها
پاسخ
قربونت برم.ممنوووووون عزیزم مطمئنم مال شما بهتر میشه دوست کدبانوام
مامان آیدا
20 بهمن 92 13:00
سلام ممنون بابت تهیه ی کیک خوشمزه تون اگه ممکنه ژله تصویری را هم آموزش بدین سپاسگذارم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم هم ژله تصویری و هم ژله سه بعدی جزو دستورهای آیندمون هستند
مامانِ عسل
20 بهمن 92 13:07
ظاهرشون که عالیه... حتماً طعمش هم بی نظیره... منم در اولین فرصت درستش میکنم فعلاً فرم خراب شده دماش درست کار نمیکنه میمونه تا تعمیر فر
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنوووونم گلم اتفاقا فر منم خراب شده ولی با مصیبت توش کیک میپزم
نجمه مامی آرتین و آیسودا
20 بهمن 92 20:43
و باز هم سارا حماسه ای نو آفرید سلام عزیزم دستت درد نکنه خیلی خوششششششگل و خوششششششمزه به نظرمیاد سارا تورو خدا به فکر این چربیهامون باش که رو هم جمع شده دهر شنبه من میخوام رژیمم رو شروع کنم ولی مگه میشه از این دستورای خوشمزه دل کند خدا خیرت بده حالا که رحم نمیکنی دستور اون سمبوسه خوشمزه ات رو هم بذار
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم .فداااات شم.ممنووووون این رژیمیه.مشکلی نداره
مامان تینا و رایان
21 بهمن 92 10:24
دیروز نظر گذاشتم نرسیده ظاهرا میخواستم ببینم میشه شکر معمولی رو جایگزین کرد به جای شکر قهوه ای؟ ندارم آخه و اینکه سرکه رو میشه نریزیم؟ کاربردش چیه؟یه ذره عجیب بود برام...اخه تا حالا تو شیرینی ها از سرکه ندیده بودم استفاده بشه باید دندون رو جیگر بزارم برم خونه مامانم درست کنم چون فر ندارم راستی با این مقدار چند تا کاپ کیک درست شد؟
یکی از مامان ها
پاسخ
یه نظر هست که همین سئوال رو پرسیده.میشه ولی کیفیتش دیگه مثل این نیست...(توضیح نظر دوم رو بخون) جوش شیرین با سرکه زود عمل میکنه انشاالله زودتر خودت یه فر ایتالیایی اصل بخری عزیزم نوشتم مواد رو بین 12 مافین تقسیم میکنیم
مامان سهند و سپهر
21 بهمن 92 12:26
فکر کنم امروز فرداس که درستش کنم بدجوری رفته توی مغزمممممم امروز رفتم شکر قهوه ای خریدم براش با چه سختی رفتم نمیدونی امیدوارم خوب در بیارم و نخوره تو ذوقم
یکی از مامان ها
پاسخ
وای چه خووووب...شکر قهوه ای چند گرفتی؟اینجا 500 گرمش 12 تومنه مطمئنم خوب درمیاد
مامان تینا و رایان
21 بهمن 92 13:24
ممنون عزیزم...فکر کردم شاید دو سری مافین درست کردی من یه قالب سلیکونی 6 تایی خریدم..پس مواد رو نصف میکنم درست میکنم..
یکی از مامان ها
پاسخ
در اصل سه سری درست کردمولی با این مواد 12 تا میشه...پس احتمالا قالبای مافینت بزرگ باشه...اشکال نداره.دوبار بذار تو فر
مامان دوفرشته
21 بهمن 92 15:04
دستت دردنکنه بانوهنرمند
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنوووووووووووونم
مامان سهند و سپهر
21 بهمن 92 16:24
جا گذاشتم شکر قهوه ایمو توی اداره خیلیییییی دلم سوخت چقد من خنگولم البته توی کمدمه ولی خب دیگه فردا تعطیل بود و میخواستم بدرستمش که نشد منم همین 12 تومن خریدمش عزیزم. چقدر گرونه
یکی از مامان ها
پاسخ
آخیییییییاشکال نداره.یه بارشو با شکر معمولی درست کن و بعد نتیجشو به منم بدهچون مواد پنیریش زیاد میاد،هرچند من دوست داشتم یه عالمشو خالی خوردم آره دیگه...باید فکر کنم خودمون بکاریم
آسیه
21 بهمن 92 19:50
سلام به دوستای هنرمندم سایت آشپزی خوب فقط یه دونه است اونم اسمش آشپزیهای مامانم با حضورخانمهای گل و کدبانو و با معرفت ممنون بزن دس قشنگه رو
یکی از مامان ها
پاسخ
سلاااام عزیزم.ممنووووووووووووونمو با حضور دوستای خوب و همراهای باحالی مثل شماشما وب ندارید؟
مامان امیرناز
22 بهمن 92 21:01
سلام عزیزم منظوزت از شکر قهواه ای همونه که از نیشکر می گیرند؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.نمیدونم...اینجا که همه ی شکرا از نیشکره این پستو فرصت کردی بخون: http://www.qazvinsugar.com/?type=dynamic&lang=1&id=251
♥مام پارسا♥
23 بهمن 92 1:06
واااااااااااااااااای دلم خواست من عاششششششششق هرچیز کاکایویی و شکلاتی هستم.....یعنی الان که دارم اینو می خونم منتظرم که زودتر صبح بشه تا برم سروقتش مرسی دوستمممممم
یکی از مامان ها
پاسخ
ای جاااااااانم فکر کنم اولین نفری که از وب ما درستش میکنی...منتظر نتیجه کارتم
مرضیه
24 بهمن 92 22:08
سلام کیک کاکائویی تخم مرغ نداره فقط مواد پنیری تخم مرغ داره؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام .بله.خیلی کیک ها هستن بدون تخم مرغ هستن
مرضیه
25 بهمن 92 0:11
سلام من این کیک رو درستیدم ولی با شکر سفید کرم پنیری رو نصف درستیدم به جای 1 تخم مرغ بزرگ 1 کوچیک زدم با 100 گرم پنیر یک ششم شکر و وانیل ولی کرم من خیلی شل بودوقتی روی کیک شکلاتی ریختم و درستید کیکم کامل پف کرد ولی کرم پنیری رفته بود زیرچرا
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم احتمالا به خاطر همون نصف کردن بوده.یه تخم مرغ کوچیک زیاد بوده برای مواد.میتونستی یه تخم مرغ برگ رو هم بزنی و بعد طبق وزنش نصف کنی.من سه بار درست کردم مشکلی پیش نیومد.تازه کرم رو دو روز توی یخچال داشتم و برای سری سوم بعد از دو روز استفاده کردم
مامان سهند و سپهر
27 بهمن 92 11:26
اگه همه چی مرتب باشه امروز میدرستمش خودم بیتابشم. ایشالا که جور بشه. عکسشو حتما خبر میدم ببینی
یکی از مامان ها
پاسخ
انشاالله که خوب دربیاد من شرمنده نشم
مامان سهند و سپهر
27 بهمن 92 11:27
فقط من قالب مافین از این یه بار مصرفا دارم . اشکالی که نداره توی اونا بریزم؟
یکی از مامان ها
پاسخ
نه عزیزم اشکال نداره
مامان سهند و سپهر
27 بهمن 92 18:09
الان گذاشتمشون توی فر 5 دقیقه ست اون تو هستن وااااااااایییییی کاش خوب شه درجه فرم تنظیم نیست کلی دلهره دارم تا الان که میبینم حسسسسابی پف کرده و وسطشم گود شده کاش خوب در بیاد ساراااااااااا جون
یکی از مامان ها
پاسخ
دیدم نتیجه کارتو دوست کدبانوام
مامان سهند و سپهر
27 بهمن 92 20:35
سارا جون پختمش بزودی میذارم توی وبم عکسشو . خیلی خوش طعم و نرم و لطیف و عااااالی بود. دستت درد نکنه عزیزم. فقط نمیدونم چرا آخرش تو رفته نشد قسمت سفیدش بیرون زد یکمم طلایی شد؟؟؟ نصفشم رفت ته !!! ولی طعمش عااااااالی بود
یکی از مامان ها
پاسخ
عزیزم برات نوشتم.خیلی خوب شدن.میتونی فقط یک قاشق مرباخوری از مایع پنیری توی کاپ کیکت بریزی
مامان سهند و سپهر
28 بهمن 92 8:41
عکسارو گذاشتم گلم به خوبی کاپ کیک های شما که نشد گمونم ولی ببین کجا اشتباه کردم لطفا اشکالمو بگیر. مقداری از مواد پنیری رو موند و کمی طلایی شد و مقدار بیشترش هم رفت وسط کاپ کیک. البته من زیاد ریختم توی هرکدوم سه قاشق چایخوری پر مواد پنیری ریختم . به این خاطر ممکنه باشه ؟ یعنی باید یه قاشق میریختم ؟؟؟ ولی محشر بود مزه ش. دستت درد نکنههههههههههههه
یکی از مامان ها
پاسخ
عالی شدن عزیزمممممم...براووووووووووووووووو
مامان سهند و سپهر
28 بهمن 92 8:41
زشتم شده به نظرم. روش نمیدونم چرا ترک خورده ؟
یکی از مامان ها
پاسخ
خیلی خوشگل شدن.نگو اینو
مرجان
28 بهمن 92 11:02
به به به من میدونم این کاپ کیککها چقدره خوشمزست مخصوصا با شکر قهوه ای به دوستان پیشنهاد میکنم با شکر سفید درست نکنن چون دیگه اون طعم بهشتیش رو نداره منم اینو درست کردم ساراجون از همون مربی سختگیره که توشو یه چی دیگه ریختم و وقتی نمونه خودمو دادم به همون خانم سختگیره خیلی خوشش اومده بود گذاشته بودمش تو نوبت آپ که خب تو زرنگتری دیگه ! ولی خیلی عالی شدن نوش جونتون
یکی از مامان ها
پاسخ
ای جانم...پس زودتر بفرستش...من عاشق دستوراتمو همیشه تعریفشونو به همه میدم...چون خیلی از شیرینی ها و غذاهاتو امتحان کردم ممنووووووووووون
عســــــل❤❤آموزشکده هنر
3 اسفند 92 16:22
سام بانو کارات حرف نداره من که قبلا اشپزیهای مامانمو واست میفرستادم شما میذاشتی وبلاگ الانم اموزش کیک اسفنجی شکلاتی بدون فر فرستادم واست به ایمیلت اونم بذار به اسم مامانم وبلاگ بذا خوشحالم میکنی الان 5 روزی میشه فرستادم ولی سر میزنم میبینم نذاشتیش
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.ممنون بله آشپزیهای مامان گلتون هم عالی بود و همیشه به یادشون هستیم خانومم الان توی چرکنویسامون یه عالمه غذا توی نوبت داریم.خیلی دوستان تقریبا یک ماه میشه برامون دستور غذایی فرستادند و فرصت نشده بفرستیم.چون مامناسبتی هم ست میذاریم... هر روز هم نمیشه پست گذاشت.باید اجازه بدیم دوستان غذا رو درست کنند و نظرشونو بگند
مامان آرتا و آرتین
3 اسفند 92 18:58
سلام سارا جون می شه جوش شیرین رو حذف کرد ؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.میشه ولی کیفیت کیکتم میاد پایین
ژارتينا
3 اردیبهشت 93 14:46
سلام عزيزم قالب مافينم 6 تاييه ولي نميخوام موادو نصف كنم ايا ميشه بعد از پخت سري اول سري دوم رو بپزم؟اگه ميشه بايد مواد سري دوم رو تو يخچال بذارم تا خراب نشه يا اگه تو محيط هم باشه اشكالي نداره؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.مشکلی نداره.مواد پنیری رو توی یخچال نگه دار ولی بقیه رو نمی خواد
آموزشکـده هنـ ــر ** عسـ ـ ـل
3 اردیبهشت 93 20:16
سلام خوبین دسستون دردد نکنه بابته اموزش هایی که میذارید من اگه خدا بخواد اموز های جدیدی براتون میفرستم با اموزش های مرحله به مرحله و عکس دار خخخخخ ولی تا شما اون اموزشه کیکه ما رو نذاری اموزش جدید نمیفرستم نه ولی خدایی میونم چون برات اموزش زیاد میفرستن وقت نداری ولی خب نوبت ما هم میشه دیگه خدا بزرگه خب حالا اموزشه جدیده یخ در بهشتو هم در هفته اینده شایدم زود تر میفرستم هم ساله نو با کللللی تاخیر مبارک و هم روزه مادر مبارک باشه مهربونه همیشگی
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام خانوم گلی...از این ورابر شما هم مبارک گلم همونطور که خودتم اشاره کردی به خاطر عکس مراحلش بود...که یکی از دوستان همون دستور رو با عکس برامون فرستاده ولی چون شما اولی بودی پست رو مشترک به اسم دوتاتون میذارم به به هوا داره گرم میشه و یخ در بهشت میچسبهحتما عکس مراحل بگیری این دفعه ها...مثه مامان امیر حسین...البته میدونم خودتم حرفه ای و کار بلدی
ღღ دردونـــه تـــــــم ღღ
3 اردیبهشت 93 20:20
سلام خوبین دسستون دردد نکنه بابته اموزش هایی که میذارید من اگه خدا بخواد اموز های جدیدی براتون میفرستم با اموزش های مرحله به مرحله و عکس دار خخخخخ ولی تا شما اون اموزشه کیکه ما رو نذاری اموزش جدید نمیفرستم نه ولی خدایی میونم چون برات اموزش زیاد میفرستن وقت نداری ولی خب نوبت ما هم میشه دیگه خدا بزرگه خب حالا اموزشه جدیده یخ در بهشتو هم در هفته اینده شایدم زود تر میفرستم هم ساله نو با کللللی تاخیر مبارک و هم روزه مادر مبارک باشه مهربونه همیشگی
یکی از مامان ها
پاسخ
ای جان...عسل جان شما همون دردونه تمی؟بابا پس کار بلدی
مامان ترانه
26 خرداد 93 20:53
سلام من مامان ترانه عاشق کیک درست کردنم ولی فرندارم میشه دستورپخت کیک بدون نیازبه فریابامایکروفرهم اموزش بدین درضمن این کاپ کیک بامایکروفرهم میشه درست کرد
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم فکر کنم دو سه دستور بدون فر توی قسمت کیک ها باشه... کلا همه کیک ها رو میشه با ماکروفر درست کرد.ولی من تجربه ای ندارم.باید تبدیلشو بلد باشید فقط
ندا
25 تیر 93 17:49
سلام خسته نباشید این کیک خیلی هوس انگیزه هر روز به وسوسه درست کردنش بهش سر میزنم!اصلا وسواس سر زدن به این کیک گرفتم! بالاخره تصیم به پختش گرفتم!ولی متوجه نشدم منظورتون از پیمانه چیه.من وسایل اشپزیو ندارم.ممکنه تقریبی گرمش و بنویسی و یا مثلا بگی چند لیوان معمولی میشه
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.سلامت باشیاز پیمانه پلوپز استفاده کردم.همه پلوپزا پیمانشون یکیه
mina
23 شهریور 93 17:42
سلام،میشه مایه ی پنیر رو تو قیف بریزیم و مارپیچی یه دور روی کاپ کیک ها بریزیم؟؟؟؟؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.چون مواد پنیر حالت گودی توی کیک ایجاد میکنه فکر کنم اطرافش بذارید جالب نشه.همون وسط بریزید بهتره
mina
23 شهریور 93 17:51
یه سوال دیگه!!!!!!!!میشه اضافی مواد پنیری رو داخل فریزر نگهدارم؟؟؟میخوام درست کنم ببرم مهمونی،به نظر شما با اون مزه پنیر چه تزیینی واسه روش خوب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی از مامان ها
پاسخ
بله عزیزم.ولی قبل از مصرف نیم تا یک ساعت از فریزر بیرون بذارید تا با دمای محیط یخش آب شه.به نظر من تزئین نیاز نداره
mina
29 شهریور 93 22:59
عزیزم من این کاپ کیک رو واسه یه مهمونی درستیدم،واااااااااااااااااااااای که چقدر خوشمزه بود فقط نمیدونم چرا مواد پنیریم شل بود و سفت نشد منم همینجوری ریختمش رو مواد کیک و گذاشتم پخت ولی خییییییییییییییییییلی خوشمزه بود
یکی از مامان ها
پاسخ
نوش جونتون عزیزم بله متاسفاه کیفیت پنیرها خوب نیست و متغیره.برای منم بعضی وقتا سفته و بعضی وقتا شل میشه...بهتره تخم مرغ رو کوچیک انتخاب کنی و کمتر از نصفشو توی مواد پنیری بزنی
rokhi
29 مهر 93 18:55
salam peymanaro livan begiram ya peymane polopaz mersiiiiii
یکی از مامان ها
پاسخ
پیمانه پلوپز گلم
rokhsare
6 آبان 93 18:57
salam azizam.vase man kereme panirish yekam boye tokhme morgh midad?mavadesho nesf kardam ba ye tokhme morgh kochik.badesh keyke be kaghaz chasbide bod?chi kar konam rahat joda she? mishe dastore cgiz keyk ba paye keyk bezarin/mamnonam?panire chiz keykam hamin gori dorost mishe?mersi az rahnamaeeiton mikham dobare dorost konam/mamnon misham zodtar rahnamaeeim konin.bosssssssss
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم وای خیلی سخته خوندن نظراتت مواد رو نصف میکنی تخم مرغ هم کلا نصف کمتر بذار.حتی اگر کوچیک باشه.توش وانیل بزنی ود دیگه نمیده ولی میتونی اون نطفه ی روی زرده که سفید پررنگه رو جدا کنی.همه ی بوی تخم مرغ از اونه کیک سرد بشه از کاغذ جدا میشه راحت دستور چیز کیک و پای فکر کنم یه دونه داشته باشیم تو آرشیو ولی چشم فرصت شد بیشتر میذاریم.میتونید از وب های دوستانم هم که توی لینکامون هستند هم استفاده کنید. نه پنیر چیز کیک فرق داره و سفت تره.انشاالله میذاریم دستورهای مربوطه رو
rokhsare
7 آبان 93 21:23
salam azizam mersiiiiiiiiiiiiii.u kheyli mehraboni...midonestiiiiiiiiiiii.bosssssssssssssss mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.قربونت برم.مهربونی بقیه رو هم مهربون میبینی