وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

عکسهای تولد پسرم با تم هندوانه(یلدا)

1395/9/23 12:04
9,115 بازدید
اشتراک گذاری

تولد پسر کوچیکه 1 دی هست و ما سال گذشته شب یلدا براش تولد گرفتیم

عکسها رو برای ایده گرفتن قرار بود سه هفته پیش ارسال کنم ولی متاسفانه با مشکل برای ارسال مواجه شدم

الان هم با راهنمایی یکی از دوستان فهمیدم با مرورگر گوگل کروم میشه پست ارسال کرد 

دیگه چون پست نصفه بود دلم نیومد ارسال نکنمآرام

 

ریسه ها و کلاه و حروف رو از وبلاگ های دوستان توی همین نی نی وبلاگ وه تم تولد میذارن دانلود کردم و پرینت رنگی گرفتم

خیلی ارزون و مناسب شد قیمتشون

شمع هایی که به مهمانهای عزیز هدیه داده شد

سفارش از پیج دست عزیزم مینا جون smina1393@

تولد،هندوانه،یلدا

طرز تهیه شیرینی با رویه آیسینگ از این پست

و استفاده از تجربه های شف طیبه عزیز

چقدرم که رعایت کردمدروغگوخندونک

کوکی،هندوانه،یلدا،تولد با تم هندوانه

 

کوکی،هندوانه،یلدا،تولد با تم هندوانه

 

کوکی،هندوانه،یلدا،تولد با تم هندوانه،کیک تولد

کیک رو خودم درست کردم که کلی هم خستم کردخسته

کیک دو سری کیک اسفنجی برای طبقه زیر و دوسری کیک ویکتوریا اسپانچ شف طیبه برای طبقه بالا

شکوفه های روی کاپ کیک ها با استفاده از ماسوره  2d ویلتون زده شده

این انار ها هم با فوندانت درست کردم که همون روز رفت روی حنای یه عروس خانم با تم یلداچشمک

عکس حنا رو توی پیج اینستا گذاشتم

پیجم آشپزی تنها نیست...ولی دستورهای بیشتری اونجا میذارم rsah.58@

کوکی،هندوانه،یلدا،تولد با تم هندوانه،کاپ کیک

پاند کیک هندوانه

خرده های کیک رو با شکلات آب شده و خامه مخلوط کنید و کمی ورز بدید و فرم بدید بعد توی شکلات آب شده رنگی فرو کنید و بذارید تا شکلات سفت بشه

تولد با تم هندوانه،یلدا،پاند کیک

 

تولد با تم هندوانه،یلدا

 

تولد با تم هندوانه،یلدا

نفس مامانمحبتبوس

تولد با تم هندوانه،یلدا

نفسامبوسبوس

تولد با تم هندوانه،یلدا

هندونه ی مامان با لباسی که از مامان بزرگ هدیه گرفته بود قبل یلدا

تولد با تم هندوانه،یلدا

 

تولد با تم هندوانه،یلدا

عزیزدلم کنار میز یلدا

لباس رو خودم دوختم...البته غیر کلاه و جلیقهآرام و لباس یکسالگی داداش بزرگه بود و کلی گشاد بود برای داداش کوچکهزبان

تولد با تم هندوانه،یلدا

 

تولد با تم هندوانه،یلدا

برای تولد امسالش کاری دیگه کردم که میتونید توی اینستا ببینیدآرام

با تشکر از وبلاگ های 

http://mohammadmatin92.niniweblog.com/

http://birthday.niniweblog.com/

بابت تم های بسیار زیبایی که معرفی کردن

سارا مامان علی و حسین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)