وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

دوستان عزیزم

1391/7/18 0:39
2,359 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم سلام امیدوارم حال همه شما خوب باشید حال من هم خوب است و ملالی نیست بجز دوری از شما عزیزان

بعد مدتها دوری و اسباب کشی و نداشتن اینترنت و دلتنگی خاص برای شما عزیزان با دست پر برگشتم تا باهم آشپزی کنیم و لذت ببریم

تزیین انواع کیک و غذاهای ملل و غذاهای سنتیه خودمان علی الخصوص جنوبی و یکی دوتا هم از سرزمین مادری و چند نوع دسر و ... رهاورد ایام دوری من باری شماست از سارای عزیزم که واقعا برای من مثل یکی از در های گرانبهای خلیج فارس با ارزش است (بخدا خود شیرینی نیست واقعا دوستش دارم خو ) تشکر میکنم که زحمات زیادی کشید

خلاصه دوستان ما آمدیم اونایی که دلشون تنگ شده بود بکوبن لایک رو (خود شیفتگیه مزمن)

 

این گل هم تقدیم به همه دوستان

 

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
18 مهر 91 7:49
سلاممممممم صبح بخیر اگه اشتباه نکنم مرجان خانم بودی درسته ؟؟؟؟؟ خوشحالم که برگشتی و قراره کلی سورپرایزمون کنی
مامان علی خوشتیپ
18 مهر 91 8:18
سلام مرجان نازنینم خوشحالم که برگشتی .خیلی منتظرت بودم من کاری نکردم که پس زود دستورای خوبتو بذار