وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

سالاد یونانی

1391/7/19 17:48
20,177 بازدید
اشتراک گذاری

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

 

این سالاد یکی از خوشمزه ترین و ساده ترین سالادهایی هست که میشه درست کرد و ازش لذت برد

و خیلی هم مناسب مهمونی و جشن تولده

من برای تولد ریحانه ازین سالاد درست کردم که خیلی هم مورد توجه قرارگرفت و سوت ثانیه ای منهدم شد

اینا! ساراجون شاهده!

طرزتهیه در ادامه مطلب:

مواد لازم:

سیب زمینی متوسط 3 عدد

شوید تازه 150 گرم

سینه مرغ پخته شده 1/4 سینه کامل مرغ

سس مایونز 3 ق غ

نمک و فلفل به اندازه لازم

آب لبمو ترش تازه 3 ق غ

 

البته دوستان این مواد کاملا سلیقه ایه و شما میتونین موادشو به دلخواه کم یا زیاد کنین

به جای سس مایونز میتونین از ماست چکیده استفاده کنین

 

 

سینه مرغ پخته شده رو حسابی خرد و میکنین

 

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

 

بعد هم شوید را خورد میکنین ولی خیلی له نکنین همین که دو سه بار چاقو بزنین کافیه

 

 

سیب زمینی ها رو هم رنده کنین

 

 

سپس در ظرف بزگی مواد رو مخلوط کنین و مایونز و بقیه مواد رو هم بهش اضافه کنین و بذارین تو یخچال یکی دو ساعتی بمونه تا مواد به خورد هم برن و مزه دار بشن بعد میتونین سرو کنین

 

 

میتونین هم بصورت تک نفره و هم یه سره سروش کنین

نوش جان

مرجان (مامان ریحانه)

 


 

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان علی خوشتیپ
19 مهر 91 11:44
واااااااااااای ممنون من از این سالاده خوردم.خیلیییییییییییییییی خوشمزس
مامان محمد و ساقی
19 مهر 91 13:22
عالیبود.دستتون درد نکنه


خواهش میکنم
مدرسه ی مامان ها
19 مهر 91 15:26
سلام مامان های آشپزخونه ی مجازی «آشپزیهای مامانم»
به خاطر زحمت های شما و غذاهای خوششششمزه ای که یاد میدید آشپزخونه ی شما رو به مدرسه ی مامان ها لینک کردیم
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما عزیزان


ممنونم ما هم برای شما آرزوی موفقیت میکنیم


مامان علي:واااااي ممنون چه سعادتي از اين بالاتر
مامان امیرناز
20 مهر 91 12:48
مرسی مامان ریحانه منکه حتما درس می کنم میگما یه وقت فکر نکنین من چیزی بلد نیستم تا شما یه دستور می ذارین سریع درست می کنما ما چون کدبانو هستیم از غذاهای جدید استقبال می کنیم راستی عزیزم اون گل و واسه تزیین با چاقو درست کردی یا از چیزی استفاده کردین؟


البته که شما کدبانو هستین!ما منکر این موضوع نیستیم ! مطمئنا چیزایی رو که شما بلدین من یکی شاید به عمر کوتاهم ! ندیده باشم
منظورت کدوم گله؟


مامان لنا
21 مهر 91 16:03
واقعا هنرمندین خوش به حالتون


ممنونم ! بله واقعا خوش بحال ما که دوستای خوبی مثل شما داریم!
مامان امیر علی
2 آبان 91 15:35
ورقه های هویج را چطوری نازک کردید و اینطوری برش دادید میشه کمی توضیح بدید ممنون از شما راستی پست اخر منم یه غذای خوشمزست می تونید در صفحه خودتان استفاده کنیدددددددد


من هویجا رو یه روز گذاشتم بیرون یخچال تا کمی نرم شد بعد با پوست کن برش دادم
لطفا دستور غذاتون رو به ادرس ما ایمیل کنین ممنون از توجه تون
مامان اميرحسين و ارميا
21 خرداد 92 17:18
آيييييييي اگه بدوني چقدر دلم ميخواست بدونم طرز تهيه اش رو منم فقط يكبار تو كيدزكلاپ انقلاب خوردم بينظير بووووووووووووود
مامان علی مرتضی
25 تیر 92 12:49
سلام خسته نباشید ببخشید سیب زمینیا پخته بود یا خام رنده زدین .چیزی راجبش نگفتین؟


سلام عزیزم
سیب زمینی ها پخته هستن
مامان علی مرتضی
25 تیر 92 12:50
ی سوال دیگه اینکه اسم این قالب که با هویچ ازش گل در اوردین چیه که من بخرم؟وچه طوری سالادو به شکل گل در اوردین توی ظرف مخصوصی گذاشتین وبعد چپش کردین؟با تشکر


سالاد رو میتونید توی قالبهای کیک که به شکل گل هستن بریزید (قبلش میتونی کمی چربش کنی)بعد کمی فشار بده و بعد از اون توی ظرف مخصوص چپش کن...
اون قالبها هم توی لوازم شیرینی فروشیها فراون هست...به اسم قالب بیسکوییت میتونی بگی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 تیر 92 15:26
عالی بود. من درست کردم.
امیلی
5 آذر 92 23:40
اصلاًم خوشمزه نبود, سالاد الویه خوشمزه تر از اینه