وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

بادمجان شکم پر

1391/10/30 12:33
12,569 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون از سپیده عزیزم(وبلاگ کودک من)برای ارسال طرز تهیه این غذای خوشمزهقلبتشویق

بادمجان شکم پر

مواد لازم : بادمجان به تعداد نفرات - گوشت چرخ شده- پیاز و سیر خرد شده - گوجه 4 عدد - نمک و روغن و زردچوبه و فلفل- قارچ



طرز تهیه :

اول بادمجان ها رو بصورت راه راه پوست می گیریم

روی بادجان یه برش عمودی می دیم


بادمجان شکم پر

2 ساعت بادمجان ها رو در اب و نمک می زاریم تا تلخی ان از بین بره. بعد از خشک کردن بادمجانها در روغن با حرارت خیلی کم کاملا تفت می دیم جوری که نرم بشه تا بشه داخلش مواد گذاشت.


بادمجان شکم پر

برای مواد داخل بادمجانها پیاز و گوشت و سیر رو تفت می دیم و قارچ ورقه ورقه شده رو با ابلیمو و ادویه ها و نمک رب بهش اضافه می کنیم


بادمجان شکم پر

حالا مواد درست شده رو داخل بادمجانها می ریزیم.
حالا یه سس باید درست کنیم که شامل یک قاشق رب و یک قاشق روغن و یک استکان اب جوش و نمک و گوجه رنده شده و فلفل است.
بادمجانها رو داخل سس می زاریم و 30 دقیقه می زاریم بپزه.
بادمجان شکم پر

بادمجان شکم پر


سپیده مامان ساجده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

برای نی نی بلاگ ها
30 دی 91 16:56
سلام محصولاتی که تو سایت شما شاهدش خواهید شد. برای اولین بار برای وبلاگ های سرویس نی نی بلاگ ارائه شده که کیفیت بالای داره و تخفیف خورده برای وبلاگ ها. درضمن موقع خرید اسم وبلاگتون ارائه بدید. با خرید محصول از ما برای شما بنر تبلیغاتی به اندازه دلخواه رایگان طراحی می کنیم و به شماارائه میدیم با تشکر
مامان پریسا
30 دی 91 21:34
دستشون درد نکنه.
یه سوال:
منظورتون از این که مواد را داخل بادمجون میذارید چی بود؟
یعنی بادمجان ها رو به طول با چاقو برش میدیم و مواد را لای بادمجون میذاریم؟

بله مريم جون...
عكسشم برام فرستاده بودن ولي فكر كنم تو آپلود جا گذاشتم...
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 0:24
روی بادمجان یه برش عمودی می دیم http://upload.tehran98.com/img1/ue2ia5hgl862qax0sw.jpg مریم جون این عکسشه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 12:54
سارا خانم گل کلم گرفتم و می خوام حالت شورجات درستش کنم. یعنی سرکه نباشه. می شه کمکم کنید؟ قبلا هم اینو پرسیدم ولی انگار دستتون نرسید


سلام سپیده جان...ببخش دیر جواب دادم
من خودم تاحالا شوری درست نکردم...چون همیشه برامون فرستادن ...ولی ایشاالله فراموش نکنم امروز برات رز تهیشو بدون سرکه میپرسم...با گوجه رنده شده...البته خیلی مراقبت میخواد چون زود کپک میزنه...
بازم معذرت
مامان محمد و ساقی
1 بهمن 91 23:53
دست سپیده جون درد نکنه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 تیر 92 16:51
خیلی خوش رنگ و لعابه. مواد لازم و طرز تهیه شو یادداشت کردم.

اسم این غذا رو "دلمه بادمجان" هم میشه گذاشت؟


ممنون عزيزم
ميشه اسمشو گذاشت ولي چون دلمه بادمجون معروف جور ديگش اسمشو عوض كرديم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 مرداد 92 12:47
من امروز اومدم این غذا رو درست کنم، دیدم قارچ هم جز مواد هستش

توی مواد لازم ننوشته بودین که ...

حالا بدون قارچ می درستم

تقصیر سپیده جونه

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 مرداد 92 1:03


سلام، با اجازتون این مطلب رو گذاشتم توی وبلاگم ...

و

البته این غذا رو هم درست کردم. خیلی خوب شد. ممنون

http://nini6368.niniweblog.com/post107.php


سلام گلم
دستت درد نکنه.عالی بود
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 مرداد 92 1:04
سلام. با اجازتون این مطلب رو توی وبلاگم نوشتم ... و البته این غذا رو طبخ کردم که خییییییلی خوب شد. ازتون ممنونم. http://nini6368.niniweblog.com/post107.php
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 مرداد 92 1:04
خصوصی


اصلاح شد
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 11:04
http://niniweblog.com/upl/nini6368/13765989638.jpg اینم عکس ِ بادمجون ِ شکم پر ِ من!
یکی از مامان ها
پاسخ
یه صفحه جداگانه باید برای کارهای خودت تنهایی بذارم
حدیث
24 خرداد 93 13:45
سلام ایا میشه داخلش کمی هم برنج ریخت
یکی از مامان ها
پاسخ
در قسمت دلمه گوجه و بادمجان مدل با برنجش کامل توضیح داده شده