وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

برگر پنيري

1391/10/30 22:58
9,498 بازدید
اشتراک گذاری

طعم اين برگر به خاطر پودر بادام و پودر پنير عاليه...طرز تهيشم خيلي آسونه

برگر پنيري

مواد لازم:

گوشت چرخ شده:400 گرم(يا تركيب 250گرم گوشت گوساله و 150 گرم گوشت مرغ چرخ شده كه مزشو بسيار عالي ميكنه ولي توي اين عكسها فقط گوشت گوساله استفاده شده...)

پياز :يك عدد (آب پياز گرفته شود)

تخم مرغ:1 عدد

پودر بادام:5 ق غذاخوري

نمك.فلفل.زردچوبه

پودر پنير پارمزان:2 ق غذاخوري

آرد سيب زميني:2  ق غذاخوري

روغن جهت سرخ كردن

طرز تهيه:

ابتدا پياز را رنده كرده و با پودر بادام و نمك و فلفل و زردچوبه و تخم مرغ با گوشت مخلوط مي كنيم.

برگر پنيري

2 ق پودر پنير پارمزان و 2 قاشق آرد سيب زميني رو با هم مخلوط كنيد

برگر پنيري

يك گلوله از گوشت برداشته و كف دست صاف كنيد(من تقريبا به اندازه فلافل گرد كردم)و در آرد و پنير خوب بغلطانيد

برگر پنيري

و در روغن داغ با حرارت ملايم خوب سرخ كنيد

برگر پنيري

و با خيارشور و گوجه نوش جان كنيد

برگر پنير و بادام

پودر بادام و پودر پنير پارمزان طعم بسيار خوبي به برگر مي دهد...

پودر پنير پارمزان رو از فروشگاههاي معتبر مي توان تهيه كرد(در اهواز من توي فروشگاه هديه و فروشگاه امانيه ديدم،قيمتش 6 تومنهنگران)ميشه گفت پنير پارمزان رو خيليييييييي ريييييييييز رنده كردن...

آرد سيب زميني هم كه همه جا دارن:قيمتش 1900تومن...خيلي توي ترد شدن كتلت و همبر و...موثره...

با تشكر از زن داداش عزيزمماچ

سارا مامان علي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 0:31
خانم باید حتما پنیر باشه ؟ نمی شه نباشه ؟


عم خوبش از پنیرشه...حالا شما یه بار بدون پنیر امتحان کن
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 1:53
با سلام. پستی گذاشتم که به بزرگترهای "کودک من" اختصاص داره. منتظر حضور سبزتان هستم. www.koodakeman91.niniweblog.com
محمد
1 بهمن 91 14:43
شادباشید وسلامت
ممنون از گذاشتن دستورات آشپزی


ممنون از لطف شما
مامان محمد فرزام
1 بهمن 91 21:29
سلام.به نظر خوشمزه میاد. ممنون که اینقدر نکته سنجید.هم قیمت رو و هم محل رو مینویسید. من گراتن مرغ رو درست کردم ،البته تو مایکروفر. خیلی خوب شد .همه خوش شون اومد. بازم ممنون سارا جان با این وبلاگ خوب و خوشمزه ات.
مامان محمد و ساقی
1 بهمن 91 23:53
براااااااااااااااااااااااااوووووووووووووو
مامان پریسا
2 بهمن 91 0:24
سلام سارا جون دست گلت درد نکنه حتما امتحانش میکنم.
خاله نرگس
2 بهمن 91 21:10



ممنونم خواهر نازم
خاله باران
6 بهمن 91 10:19
دستت درد نکنه...

......
مامان تینا و رایان
3 دی 92 9:29
خیلی خوشم اومد میخواستم ببینم میتونیم همون پنیر پارمزان رو تو مونیلکس بریزیم مثل مغزگردو که چرخ میکنیم و بعد استفاده کنیم؟یا حتما باید پودرش باشه