وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

تزئین یخ جهت شربت

1392/6/18 21:02
11,343 بازدید
اشتراک گذاری

شربت

ایده های زیادی برای تزئین شربت وجود داره

یکی از این ایده ها استفاده از برشها و تکه های میوه و سبزیجات توی یخ شربته

این عکسها کدبانوگریه دختر دایی عزیزمه

فقط کافیه توی قالب یختون یه پر نعنا یا برش پرتقال یا دانه های انگور،دانه های انار،برش توت فرنگی و ....

رو بذارید و روشو آب بگیرید و بذارید یخ بزنه...

رنگ میوه ای که توی یخه بهتره متضاد از شربت باشه

یخ

 

یخ

 

یخ

منتظر ایده های شما هم هستیملبخند

سارا مامان علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحان
16 شهریور 92 10:00
سلام
سارا جون مثله همیشه عالیییییی
********************

اینم تقدیم به همه ی نویسنده های خوب این وب

دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک

ممنون مامان ریحان عزیزم
ما هم به شما تبریک میگیم
SaYa
16 شهریور 92 14:53
عزیزم سلام
خیلی عالی بود
ولی برای اینکه شفاف شفاف بشه آب باید جوشوند
واقعا شرمندم که نظرمو گفتما

سلام گلم
ممنون از لطفتون
و ممنون از اینکه تجربیات ارزشمندتون رو در اختیارمون قرار میدید
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 شهریور 92 22:56
آفرینننننننننننننننن

اولیه خییییییییلی باکلاس هستش...

ممنون از لطفتون خانومی
آسیه مامان پارسا
17 شهریور 92 17:23
جالبه مرسی488

ممنون از لطفتون
❤دو نیمه قلبم❤
17 شهریور 92 23:24
به به ایده بسیار خوبیه
من هم عید غدیر برای مهمونام درست کردم
بسیار شیک و باکلاس
راستی سروه جان من مینا هستم مامان محمد و ساقی.عنوان وبلاگمو عوض کردم


ممنون مهربونم
معلومه که خانوم کدبانو و هنرمندی هستی عزیزم
مینا جون من چرا نمی تونم وبلاگتو باز کنم خیلی دوست دارم بهت سر بزنم و وبلاگت رو ببینم متاسفانه نمی تونم
مامان علی مرتضی
19 شهریور 92 10:39
هاااااااااااااااااااااااااا
عاااااااااااااااااالی عالی بود
خیلی باکلاس
من ی روز رفتم خونه دختر پسر عمم بعد یخش میوه های پلاستیک بود که توشون اب بود و میزاشت توی یخچال یخ میزدن خیلی خوشم اومد
ولی الان میبینم که ارزونتر وقشنگتر از اون کارم هست خیلی ممنونم
راستی وقتی یخ اب بشه ومیوه بزنه بیرون اتفاق بدی که نمیفته یعنی طعم ابمیوه که خراب نمیشه
مگه اینکه همش به مهمونا تذکر بدین شربتتون گرم میشه بفرمایید بفرمایی

واقعا دست سارا جون درد نکنه که این همه کدبانو و هنرمنده
درسته اینجوری خیلی بهتره و ارزونتر هم هست
نه اولا که تا یخش باز بشه طول میکشه و چون میوه زیاد خورد نشده پس زیاد توی طعم شربت تاثیر نمیزاره در ضمن بهتره مهمونا برای اینکه شربتشون گرم نشه سریع بخورنش اینطور نیست ؟؟
سمیه
19 شهریور 92 15:47
سارا جان که فوق العادست.سلیقش حرف نداره. جاش خیلی خیلی خالیه. سارا گلی زود برگرد دلمون برات تنگ شده.

ممنون از لطفی که دارید دوست خوبم
درسته واقعا جای سارا جون اینجا خالیه و به شدت هم جای خالیشون احساس میشه ایشاله که خیلی زود برمیگردن
سمیه
19 شهریور 92 15:50
سروه جان دست شما هم درد نکنه، شما هم خیلی خوش سلیقه و کدبانو هستید. مرسی از آموزشهای خوبتون.
یه سوال؟میوه رو که بزاریم داخل قالبمون، حرکت میکنه، درسته؟ اشکال که نداره؟


خواهش میکنم سمیه جان قابل شما دو ست خوبم رو نداشت
خیلی لطف داری عزیزم
نه مشکلی نداره
نازنین زهرا
28 مهر 92 7:30
سلام...
من توی قالب های قلب و ستاره خاک شیر و گلاب گذاشتم و برای شربت های عرقیجات تابستونی خیلی قشنگ می شه ... من فرصت ندارم عکسش رو بفرستم اگه شما وقت می زارین حتما درست کنین...

سلام گلم...چه ایده ی قشنگی...عالی بود
من ژله خاکشیر درست کردم ولی یخشو نه...حتما درست میکنم
مهتاب مامان آذین
22 اسفند 92 15:13
سلام دوست گلم "وبلاگت خیلی جالبه خیلی هم به درد بخور. من شدم یکی از دوستای همیشگی شما.دستت بی درد عزیزم از دور میبوسمت
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم.از آشنایی و داشتن دوستای مهربونی مثل شما خوشبختمممنون