وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

تزئین سالاد اولیه(1)

1392/7/28 12:26
12,699 بازدید
اشتراک گذاری

تعدادی از دوستان کدبانو و باسلیقه عزیزمون اجازه دادند تصاویر تزئین سالاد الویشونو توی وب بذاریم

از این عزیزان بسیـــــــــــــار سپاسگزاریمقلبتشویقماچ

 

تزئین سالاد الویه

تزئین شده توسط مامان آینده یه فسقلیماچقلب

 

تزئین سالاد الویه

تزئین سالاد الویه

 

----------------------------------------------------

تزئین شده توسط مامان فری مهربان و باسلیقهبغلقلب

 

تزئین سالاد الویه

تزئین سالاد الویه

----------------------------------------------

تزئین شده توسط زهرا جون مامانیه سپهر گلیقلبتشویق

سالاد الویه

 

-----------------------------------

تزئین شده توسط سروه مامان حنا جونتشویققلب

 

----------------------------------

تزئین شده توسط سپیده جون مامان ساجدهتشویققلب

تزئین سالاد الویه

تزئین سالاد الویه

-------------------------------

تزئین شده توسط مامان کیاوش جونخوشمزهتشویق

تزئین سالاد الویه

میتونید با رفتن به وب هرکدوم از دوستان بقیه تزئیناتشون رو هم مشاهده کنیداز خود راضی

 منتظر تصاویر کدبانوگری و هنرمندیهای بقیه دوستان هم هستیملبخندمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 مهر 92 12:35
مــرسی که الویه من هم جز تزئینات الویه تون قرار دادین...

خیلی خوشحال شدم...

همه شون خوشگل هستن.... هم اون کلاسیک ها هم مدل های بچه گونه ها...

واسه همه...

فدات شمممممم
تزئیناتت همیشه بیسته...حرف نداری
سمیه
28 مهر 92 14:01
خیلی قشنگن. دسته همشون درد نکنه.
تشکر ویژه از وبلاگ " آشپزیهای مامانم": جديت و پشتکار و تلاش شما قابل تحسینه. هر روز موفق تر از دیروز باشید.


چشمات قشنگ میبینه عزیزم
ممنـــــــــــون...با حمایت شما انشاالله
الهام مامان محیا
28 مهر 92 23:40
به به به چه وبلاگ تمیز وقشنگ ومفیدی با اجازتون میخوام لینکتون کنم اگه مایل به لینک دوطرفه هستین منتظرتونیم
لینک ما لطف به اسم
thanks my God for my life
لینک عایا؟؟؟؟


سلام گلم.ممنون
باعث افتخارمونه جزو لینکاتون باشیم ولی چون دوستان ما خیلی زیادند فقط وبهای هنری و آشپزی رو لینک میکنیم
بهتون سر میزنیم گلم
مامانیه سپهر
29 مهر 92 10:55
ممنونم سارا جون بابت گذاشتن عکس تزیین سالاد الویه. لازم به ذکره که این از هنرمندیهای خواهر عزیزمه که از هر انگشتش یه هنر میریزه.


خواهش میکنم عزیزم.دست خواهر گلت هم درد نکنه
مامان آرشیدا کوچولو
29 مهر 92 11:37
سلام عزیزم شرمنده یک تحقیق داشتم این دو روز خیلی سخت بود 4 شنبه ارائه دارم نتونستم برات ایمیل کنم ... عکس های آرشیدا بایگانی شده تزیین الویه پارسالمون خوب بود توی این پست میشه لطفا راحت کپی کنید که نخواید یک بار دیگه آپلود بشه
http://arshidaarshida.niniweblog.com/post102.php


سلام گلم.دشمنت شرمنده.موفق باشی عزیزم
میذارم برای سری بعدی عکسها...
مامان آرشیدا کوچولو
29 مهر 92 12:01
عزیزم برات ایمیل کردم اما زیاد کیفیت ندارند


ممنون گلم
درامتداد زندگی/سارا
29 مهر 92 12:11
چه هدیه ی خوشگلی...ممنون


مامي كيانا
29 مهر 92 12:15
دست همه دوستان هنرمند درد نكنه
خصوصا دوست جون خودمون مامان آينده فسقلي
ما هم چندباري از ايده شون كپي برداري كرديم و تو منزل بسيار طرفدار پيدا كرد
از اون دلقكه هم خيلي خيلي خوشم اومد
دست گلشون درد نكنه

دست همه دوستان و شما که نظرات خوشگل میذاری درد نکنه
سپیده
29 مهر 92 13:07
دستتون درد نکنه که سالاد الویه منو هم گذاشتید. این لینک هم مال پارساله که سالاد الویه پروانه ایه
http://koodakeman91.niniweblog.com/post462.php


دست شما درد نکنه دوستم
خوشگله میذارمش توی سری بعدی.
مامانی فری
29 مهر 92 15:27
عزیزدلم ممنونم که عکسها رو گذاشتی کاش عکس سالاد الویه جشن دندونی رو هم میذاشتی


خواهش میکنم مامان فری باسلیقه و مهربون.دست شما درد نکنه...حتما توی پست بعدی تزئینات میذارم
مامان محمد علی
29 مهر 92 19:26
خیلی عالین دست همگی درد نکنه
واقعا لذت بردم


ممنون عزیزم
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
29 مهر 92 19:50
سلام سارا جوووووووون خوبین؟
خیلی خوب تزئین کردن! واقعا دست شما و بقیه ی مامانا درد نکنه.
من این روزا وقت چندانی ندارم دانشگاه وقت نمیذاره که برا نفس کشیدن اما در اولین فرصتی که وقت پیدا کردم عکسای غذاهامو براتون ایمیل میکنم تا اگه قابل باشن بذاری تو وبلاگت سارا جووووووووون
دوستتون دارم خیلی خواهشا فرشته رو دیدید عوض من ببوسیدش. علی خوشتیپم همچنین
فعلا...

سلام عزیزمممممممممممنون فامیل دور
دست همه ی دوستان که همراه ما هستند درد نکنه
منتظر دستورهای غذایی خوبتون هستم
چشششششم به داداشم میسپرم حتما
دست بوسه خالشه علی آقا
مامي كيانا
30 مهر 92 12:07
سلام سارا جون دستور پخت قطاب رو داري كه خوب باشه يعني قبلا امتحانشو پس داده باشه واسه عيد غدير ميخوام
ممنون ميشم زوئدتر جوابمو بدي


سلام گلم.نه متاسفانه تا حالا درست نکردم.دیدم تو پرسش و پاسخ گذاشته بودی.آخه خیلی رفدارش نیستم
فکر کنم سروه جون بلد باشه که متاسفانه مدتیه نتش قطعه...شرمندهسعی میکنم برات یه دستور خوبشو سرچ کنم)
مامي كيانا
30 مهر 92 12:17
واي مرسي عزيزم همش خدا خدا ميكردم زودتر كامنتمو ببيني
ممنون ميشم آخه اينقدر رسپي هاي مختلف هست آدم نميدونه به كدوم اعتماد كنه


عزیزم برات کامنت گذاشتم.یه سر به اون آدرس بزن
مام پارسا
30 مهر 92 13:18
سلام ...واقعا تزیینات عالی بود...دست همه دوستان درد نکنه

ساراجون میشه لطفا چند تا هم تزیین کیک تولد بذارید...در حدی که من بتونم از پسش بر بیام...واسه فردا می خوام...خیلی به کمکتون نیاز دارم...ایده جالب که بچه 10ساله حوشش بیاد تو ذهنم نیست...خواهش می کنم تا فردا صبح به دادم برس




سلام گلم.ما هم از همه دوستان سپاسگزاریم

وای چه دیر گفتیبرم خونه چندتا دارم.پسره یا دختر؟میخوای عروسکی باشه؟اونی که سروه جون آموزش داده به دردت نمیخوره؟

ایمیلتو بذار اگه شد برات بفرستم بعد از ظهر ولی فعلا پست نمیذارم چون دارم تکمیلش میکنم.تعدادشون خیلی نیست...
مام پارسا
30 مهر 92 16:03
وای واقعا ازت ممنونم مهربونم...واسه یه پسر 10ساله می خدام...فقط به اینکه من تازه کار هستم هم دقت کنا....کیک دختر توت فرنگی سروه جون خیلی خوشگل بود ولی فعلا من از پسش بر نمیام...یعنی واسه من سخته....من تا حالا 3 یا 4 تا کیک تولد یک کیلویی درست کردم که تزیینش هم بد نشد...واسه من تازه کار خوب بود....حالا اگه خواستید عکساش رو میفرستم براتون

اینم ایمیل منه
----

بازم ازت خیلی خیلی ممنونم




خواهش میکنم گلم.دیروز برات ایمیل کردم.کنترل کن

مامي كيانا
1 آبان 92 8:19
سلام به روي ماهت ممنون عزيزم
واي كه چقدر لطف كردي و واسم وقت گذاشتي
چه جالب خوشبختانه خوشبختانه ديروز دقيقا من هم از همين سايت دستور پخت قطاب رو گرفتم آخه چندتا از دستوراتشو پخته بودم و عالي بود دلهامون به هم راه داشت

ديشب درست كردم خيلي خوب شد با اينكه اولين بار بوددرست ميكردم خيلي خيلي خوب در اومد
ممنون كه راهنماييم كرديد گلم

سلام گلم.خوشحالم که موفق شدی
البته من دیروز ظهر برات آدرس گذاشتما...قبول باشه
بهاره مامان الینا
1 آبان 92 8:58
سلام عزیزم ممنون از وب مفیدت یه سوال چه جوری و با چه ابزای خیار و یا هویچ رو اون تزیین اول برش می دهید


سلام گلم.خواهش میکنم
اگر که بتونی با دست انجام بدی که هیچ
ولی یه پوست گیرهایی هست باهاشون پوست خیار و بادمجون و...میگیرند،با اون وسیله این برش ها انجام شده
مام پارسا
1 آبان 92 11:25
سلام سارا جون....واقعا ازت ممنونم...شرمنده ام کردی بخدا....ممنون از وقتی که برام گذاشتی...عکسها رسید به دستم
سارا جون یه سوال هم داشتم صبح رفتم چاقو اره ای برای بریدن کیک از ارتفاع بخرم...یکی دنده درشت داشت و یکی دنده ریز...من دنده ریز رو خریدم...حالا به نظرت کدوم مناسبت تره...اگه دنده ریز خوب نیست و موقع بریدن کیک از وسط ، کیک رو خرد می کنه بهم بگو تا برم عوضش کنم...توی پست ابزار آشپزی هم چاقو اره ای نبود تا متوجه بشم کدوم مناسب تره...بازم واقعا ازت ممنونم


سلام گلم.خواهش میکنم وظیفه بود...حالا تونستی از بینشون انتخاب کنی؟خیلی تو فکرت بودم...چندبار سر زدم ببینم چیزی نوشتی ...پیرهن ورزشیه خوب بودا...
برای کارد واقعیتش نمیدونم ولی فکر کنم دونه ریز بهتر باشه.باید بپرسم برات...یه ابزاری هست برای برش کیک ولی هرچی گشتم توی شهرمون ندیدم...دوتا پایس با یه چیزی شبیه اره وسطش...
مرجان
1 آبان 92 11:48
اوووووه چه سالادای خوشگلی؟ کاش منم تزیین داشتم برات میفرستادم!دستشون درد نکنه
آپ شدما

چشمات خوشگل میبینه مرجان جونخوب شدی؟
تزئینات قبلیتو بفرست...همه ی عکساش پریدن
الان میام
مام پارسا
1 آبان 92 14:56
واااااای ساراجون منم از اون پیرهن ورزشی خیلی خوشم اومد...خیلی خوشگله... ولی حیف که من از صبح کیک رو پختم...قبل از اینکه عکس رو ببینم...انقدر که فکرم درگیر تزیین روی کیک بود به دایره و مستطیل بودنش فکر نکرده بودم...الان کیک من دایره ایه
یه سوال دیگه...من رنگ خوراکی که دارم مایع هست...اونوقت چطوری خامه رو پررنگ کنم...می ترسم اگه همین طور رنگ بریزم تا پررنگ بشه...خامه ام شل بشه...به نظرت چی کار کنم؟...شما هم رنگ مایع میریزید یا مدل دیگه هم هست؟
ساراجونم بازم ازت ممنونم...مرسی که اینهمه وقت میذاری


سلام گلم.خب میتونی برش بدی و مستطیلش کنی...
اتفاقا دیروز جشن عید غدیر داشتیم با زن داداشم کیک رو تزئین کردیم و رنگ سبزمون مایع بود.باید قبل از فرم گرفتن رنگ رو توی خامه بزنی...نه چند قطره تاثیری توی وا رفتن خامه نداره.اینم بگم.خاممون سروین بود و خیلی ازش راضی بودیم.بعد عکساشو میذارم...
مامان بردیا شیطون
2 آبان 92 10:52
عالی بود.................
منم میخوام


سحر
13 آبان 92 15:46
ماشالا همه چه با سلیقه اند، چه تزئینات قشنگی دارند همشون!!!
میشه با آب مرغیم که باقیمانده و سوپ حاضری های آماده لذیذ یا الیت یه سوپ هم کنارشون گذشت!
همه چی عال و خوشمزه!!!


ممنون عزیزم
یعنی من عاشق این مدل تبلیغ کردنتون شدم
مامان امیرمهدی
15 آبان 92 3:25
سلام عزیزم این چندتا از تزئیناتم هستن چند تای دیگه هم هست بعد پیداشون میکنم
http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13834803212.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13694893993.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13694902068.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13694896852.jpg
این 2تاش مال سالگرد ازدواجمونه یعنی عروس دامادن
http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13682774030.jpg

این یکی از نزدیک عکس نداشتم
http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13568694105.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13568694988.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13367630763.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13367630158.jpg


سلام گلم.ممنوووونم.خیلی لطف کردی
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
28 آبان 92 1:53
یه تزئین ِ جوّگیرانه: http://www.niniweblog.com/upl/nini6368/13848132932.jpg?75
یکی از مامان ها
پاسخ
یعنی عاشقتممممممم...دیروز خواستم بیام بهت بگم برای سری دوم تزئین یه خوشگلشو بفرست واسه عکس اول پستمون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
28 آبان 92 15:44
یه چیزی تو این مایه ها: http://www.niniweblog.com/upl/nini6368/13848632436.jpg?48
یکی از مامان ها
پاسخ
یعنیااااااااا...آخررررررررر خلاقیت و ذوق و هنری
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
29 آبان 92 13:19
وااای سارا جون، این کیک دو طبقه ای ِ واسه من نیستااااااااااااااااا اون که من درست کردم و عکسش گرفتم، اما ذخیره نشد ، شبیه این بود. خواستم بدونی فقط. اینجوری مدیون ِ اونی میشم که اینه درست کرده و فرستاده نت.
یکی از مامان ها
پاسخ
جدی؟پس دوباره درست کن دلمو برده اساسی
مامان بهاره مامان امیرمحمد
6 آذر 92 13:55
سلام عزیزم دو مدل تزیین سالاد الویه در وب صفحه تولد امیرمحمد گذاشتم لطفا استفاده کنید
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم...ممنووووووون...حتما در پست بعدی تزئینات استفاده میکنیم
مریم
14 بهمن 92 12:09
سلام به خانمهای هنرمند و کدبانو میشه لطف کنید یه مدل غذای اصلی بدون فر و راحت و خوشگل و شیک و خوشمزه برام توی وبتون بزارین چون هفته آینده مهمون دارم میخوام بترکونم از زحمات شما متشکرم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام گلم...به قسمت پلو و چلو یا غذاهای بین الملل مراجعه کنید
افسانه
20 فروردین 93 15:23
وای خیلی قشنگه ماشالله به سلیقت.
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون عزیزم.سلیقه دوستان هنرمندمونه