وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

کوکوی کدو

1391/10/12 10:01
8,059 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم یه دستور خوشمزه دیگه از مریم جون مامان پریسای عزیز

من که عاشق قیافش شدم...مزشم مطمئنم خوبهخوشمزهتشویق

ممنونم دوست کدبانو و عزیزم بابت این دستورهای خوشمزه که برامون میفرستید...قلبماچ

اگه سئوالی داشتید میتونید به وب پریسا جون سر بزنید.چشمک

کوکوی کدو

مواد لازم:

کدو رنده شده 2 پیمانه (من همینطوری 2تا متوسط رنده زدم)

پیاز چه یک پیمانه (من همینطوری 3 تا رنده زدم رو کدو ها)

تخم مرغ 2 عدد

ارد سوخاری 1 و نبم پیمانه (آرد سوخاری تمام شده بود آرد معمولی ریختم)

نمک و فلفل و ادویه به اندازه

طرز تهیه:

همه ی مواد بالا رو با هم مخلوط میکنیم .

کوکوی کدو

کوکوی کدو

و مثل کباب شامی یا کوکو در تابه  که روغن داخلش ریختیم و داغ شده ، قرار میدیم تا سرخ بشه.همین!!!!!!!

من برای سرخ کردنشون از این قالب ها استفاده کردم.

کوکوی کدو

توجه: ممکنه مواد شل باشن . دیگه لازم نیست با دست بردارید. با قاشق میتونید در تابه بریزید.که من از قالب استفاده کردم.

اما توصه میکنم حتما یه بار امتحان کنید.

بابای پریسا اصلا کدو دوست ندارهخنثیمن امروز که این غذا رو درست کردم بهش نگفتم که کوکوی چی هستش. ایشون هم نپرسیدن!!ساکت

بعد از نهار پرسیدم چطور بود؟استرس

گفت عالیی بود خیلی خوشمزه بودتشویق

من هم دیگه لو ندادم.......نیشخند

کوکوی کدو

کوکوی کدو

مریم مامان پریسا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

وحیده مامان پارسا
13 دی 91 10:00
کوکوی خوشمزه ای است.وقتی کدو رو رنده میکنید اب داره.اب کدو رو بگیرید یعنی کدو های رنده شده رو بچلونید اینطوری کدو وا نمیره



ممنون از تذکرتون عزیزم
مامان اتنا
13 دی 91 14:29
سلام سارا جون من از وب پریسا جون درستیدم معرکه بود عکسشم تو وب دخملم گذاتشتم.


سلام عزيزم
چه خوب.منم بايد حتما درستش كنم.دست مريم جون درد نكنه
مامان پریسا
15 دی 91 15:08
نوش جونتون.
خوشحالم خوشتون اومد.
خوشم میاد در فرستادن انرژی مثبت برای ادامه ی کار هم استادید

قربانت...دست شما درد نکنه...خیلی از دستورتون استقبال کردن آشنایان
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 12:53
واقعا" دست مریم جون درد نکنه


سپیده از وبلاگ "کودک من"
28 اسفند 91 14:02
تو البوم کوکوها گشتم و دیدم کوکوی سبزی در فر نبود. گفتم اموزشش رو برای دوستان که می خوان غذاهای رژیمی بخورن بزارم.
مواد لازمش شامل : سبزی کوکو - گردو اسیاب شده - تخم مرغ 1 عدد - سیب زمینی پخته شده 2 عدد متوسط - نمک و فلفل و پودر سیر و ادویه کاری به مقدار لازم
طرز تهیه :
تمام مواد رو در غذاساز ریختم تا کاملا با هم مخلوط بشه
http://www.niniweblog.com/upl/koodakeman91/13636024427.jpg

کف پیرکس رو کمی چرب کردم و مواد رو داخل ظرف پیرکس پهن کنید.

http://www.niniweblog.com/upl/koodakeman91/13636024584.jpg

به مدت 30 دقیقه با شعله 180 قسمت زیر فر بزارید و بعد از اون به مدت 10 دقیقه شعله بالا رو روشن کنید.

http://www.niniweblog.com/upl/koodakeman91/13636024731.jpg


ممنونم.خيلي به ما لطف داريد.حتما استفاده ميكنيم
saida
30 مهر 92 18:33
سلام
درستش کردم خشمزه بود مرسی
نمیدونم چرا وقتی کو کو درس میکنم روغنش خیلی کف میکنه بای چی بهش اظافه کنم تا کف نکنه


سلام گلم
نوش جون
من فکرمیکنم علتش زیاد بودن تخم مرغه واینکه باید خوب با مواد مخلو بشه...تخم مرغ رو کمتر بزن...
یه جا خوندم قاشق چوبی اگر توی روغن بذارید دیگه کف نمیکنه.میتونید امتحان کنید و برای ما بنویسید...
سودا
22 آبان 92 18:54
من كدو دوست ندارم ولي هيچ وقت به شكل كوكو هم نخوردم حتما درستش ميكنم،