وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

هندوانه ژله اي-ويژه شب يلدا

1392/3/8 9:48
39,272 بازدید
اشتراک گذاری

هنوانه ژله اي

مواد لازم

:يك بسته ژله هندوانه...از هر ژله قرمز رنگي هم ميتوان استفاده كرد

پرتقال يا ليمو:4 عدد

سياه دانه

طرز تهيه

ابتدا پرتقالها رو دو نيم كرده و با آبميوه گيري دستي آب آنها رو ميگيرم و داخل پوست پرتقال يا ليمو رو تميز ميكنيم

ژله هندوانه

سپس ژله هندوانه را صبق دستور روي پاكتش درست ميكنيم با اين تفاوت كه به جاي يك ليوان آب سرد نصف ليوان آب سرد ميريزيم.و ژله رو در پوست پرتقالها ميريزيم

ژله هندوانه

و در يخچال ميگذاريم تا خوب ببندد.

بعد ژله ها رو با كارد برش داده و رويش مقدار كمي سياه دانه ميريزم

ژله هندوانه

ژله هندوانه

*انشاالله فرصت بشه ايده هاي زيادي براي شب يلدا و عيد كريسمس دارم كه براتون ميذارم

مامان علي خوشتيپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ثمین
17 آذر 91 18:45
سلام.ممنون مرسی حتما درست میکنم.


سلام.خواهش ميكنم
سميه
18 آذر 91 7:50
سلام عزيزم. ازت ممنونم بابت ايده هاي قشنگت. شب يلدا تولد همسرمه ميخوام واسش سنگ تموم بزارم. با اجازه از ايده هاتون استفاده ميكنم.

سلام عزيزم.تولد علي آقا پيشاپيش مبارك
خواهش ميكنم...
مرجان
18 آذر 91 10:11
به به خانومه هنرمند دستت درد نکنه بابته این هندونه های قشنگت خیلی راحت و خوشمزه هست خوشبحالت که اینقدر آسون گیری منکه میخام یه چی درست کنم بد بخت میشم امان ازین کمر درد!

خواهش ميكنم عزيزم.به پاي هنراي شما نميرسه كه
مامان اتنا
18 آذر 91 12:42
کارت درسته سارا جونم


ممنونم
سميه
18 آذر 91 13:02
از لطفتون ممنون و سپاسگزارم.


ثمین
19 آذر 91 11:36
سلام
با اجازه از آموزش تون در جشنواره یلدا دنیای نفیس با لینک ولاگتون استفاده کردم!

سلام عزيزم.باعث افتخاره
لیلی
19 آذر 91 21:29
واییی خدا ! واقعا خوشمزه هست وبتون واقعا خیلی خوشحال می شم اگه قابل بدونین و لینکم کنید به اسن نیک پاک. به من هم خبر بدین یه وب خوشمزه رو لینک کنم .

ممنون عزیزم.شما لطف دارین.حتما سر میزنم بهتون
مامان امیر مهدی (سوده)
26 آذر 91 14:49
عالی بود ممنون


......
فریبا
25 دی 91 13:11
salam mamane ali khoshtip beheton tabrik migam babate saligaton man ke lezat bordam


ممنونم عزیزم
فاطمه
5 آذر 92 14:27
سلام عزيزم.زندايي من اين ژله رو درست کرده بود فکر ميکنم باپوست ليمو.به شدل ژله تلخ شده بود.طوري که اصلا نمي شد قسمتاي نزديک بخ پوستش رو خورد.فکر ميکني کجاي کارش ايراد داشته؟ من ميخواستم درست کنم ترسيدم تلخ بشه.مال شما نشد؟
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم با پوست پرتقال درست کن ولی اگر خواستی با پوست لیمو درست کنی کامل باید گوشتاشو دربیاری و هیچی غیر از پوست نمونه
گل
22 تیر 93 16:56
ماما اشپز
3 آبان 93 18:20
خيلي عالي بود مرسي وا قعا جذاب بود ميشه با پوست نارنگي هم درست كرد{بوس}
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون عزیزم میتونید ولی چون پوست نارنگی مقاوم نیست کارتون سخت میشه