وبلاگ آشپزیهای مامانوبلاگ آشپزیهای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

♨..آشپزيهاي مامانم..♨

تزئین سالاد الویه 3

1392/11/15 8:14
9,339 بازدید
اشتراک گذاری

 سری سوم تزئین سالاد الویه دوستان رو میتونید در ادامه مطلب مشاهده کنیدلبخند

تزئین سالاد الویه

تزئین شده توسط مامان متین و مهبد عزیز

 تزئین سالاد الویه

 

تزئین شده توسط مامان محمد علی جون

تزئین سالاد الویه

 

تزئین شده توسط مامان آیاتای نازم

تزئین سالاد الویه

تزئین شده توس مامان آرتا و آرتین عزیزم

تزئین سالاد الویه

تزئین سالاد الویه

 تزئین شده توسط مامان مهدیار جون

تزئین سالاد الویه

تزئین سالاد الویه

 

تزئین شده توسط شادی جون مامان تینا و رایان جونم

تزئین سالاد الویه

 

ممنون از همه دوستانی که همیشه همراهمون هستندقلب

سری اول تزئینات سالاد الویه

سری دوم تزئینات سالاد الویه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان سهند و سپهر
14 بهمن 92 10:35
عااااااااااااالی بود دست همه دوستان درد نکنه مخصوصا مامان شادی گلم
pardis
14 بهمن 92 10:44
عالیه منم دوس دارم کارامو بزارم
یکی از مامان ها
پاسخ
میتونید به ایمیلمون ارسال کنید
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
14 بهمن 92 11:38
ای خدااااااا چه خوشگلن اینااااااااااا زمین ِ فوتباله، چه خلاقانه ست... دست ِ همگیییییییییییییییییییییییییییییی درد نکنه بزنم کف قشنگ رو به افتخار ِ همه
یکی از مامان ها
پاسخ
زمین فوتباله ماله تولد 4 سالگیه علیه به افتخار همه
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
14 بهمن 92 11:48
اومدم بنویسم زمین فوتباله از کیه؟ الان دیدم که واسه سارا جونِ... عااااالیییییییییی دروازه بان هم داره....
یکی از مامان ها
پاسخ
تازه تماشاچی هم خواستمبذارم دیگه ذرت نداشتم
مامان درسا
14 بهمن 92 12:46
مرسی لینکتون میکنم
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنوووون
مامان تینا و رایان
14 بهمن 92 13:36
گلم اگه میدونستم میخوای تزیین سالاد الویه منو هم بزاری بازم عکس میفرستام برات خوب حالا هم دیر نشده میفرستم برات
یکی از مامان ها
پاسخ
وای فکر کردم اجازه گرفتم به خداممنون توی سری بعد حتما میذارم
نگین
14 بهمن 92 13:43
سلام سایت خیلی خوبی دارین.منم یه وبلاگ کوچولو دارم بهم سر بزنید خوشحال میشم.من شما رو لینک میکنم اگه مایل بودید منو لینک کنید....
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم...حتما سر میزنم بهتون
مامان آرتا و آرتین
14 بهمن 92 14:00
سلام دوست جونم خوبید؟ متأسفانه برام کاری پیش اومد و رفتم شهرستان نتونستم تو جشنواره شرکت کنم خیلی دوست داشتم از نزدیک ببینمتونایشالله سریهای بعد قسمت باشه من هم در کنار شما دوستان گل شرکت کنم خدا رو شکر که همه چیز خوب بوده دست همگی درد نکنه امیدوارم خدا سلامتی بده که همیشه دستتون تو کارای خیر باشه دوست خوبم مرسی از اینکه عکس سالاد من رو هم گذاشتید لطفاً توی توضیحات بالای سالاد الویه ی من بجای مامان آرتا بنویسید مامان آرتا-آرتین با تشکر فروان راستی نمی دونم چجوری باید عکس کارهامو بفرستم یه تزیین سالاد الویه هم تو وبلاگ آرتین گذاشتم در آخر پست" تفریح "آدرس وبش هست arta-artin.niniweblog.com
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.اتفاقا خیلی منتظرتون بودم.سعادت نداشتم ببینمتون انشاالله سریهای بعد بتونم شمارو هم ببینم...چشم...الان نتم مشکل داره و داره قطع میشه...فردا درستش میکنم.ممنون
مامان تینا و رایان
14 بهمن 92 14:02
الویه به شکل کفش http://www.niniweblog.com/upl/tinaryan/13803443584.jpg الویه توپی http://www.niniweblog.com/upl/tinaryan/13803437903.jpg الویه خارپشت http://www.niniweblog.com/upl/tinaryan/13914231508.jpg الویه باربی http://www.niniweblog.com/upl/tinaryan/13914232092.jpg کیک مرغ با تم تولد جنگلی برای رایان http://www.niniweblog.com/upl/tinaryan/13803433539.jpg
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون دوست کدبانوام...الان نمیتونم ببینم.فردا نگاه میکنم.ممنون
ساناز
14 بهمن 92 14:54
منم دارم براتون بفرستم براي تولد متينم درست كرده بودم
یکی از مامان ها
پاسخ
خوشحال میشم اگر بفرستی.ممنون
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
14 بهمن 92 15:08
تماشاچییییی؟ خخخخخیلی باحال نوشتی سارا جون!!! حالا اشکال نداره، تماشاچیش ماها هستیم... بجای ذرت!
ساناز
14 بهمن 92 15:19
http://s5.picofile.com/file/8111737984/Untitled.jpg http://s5.picofile.com/file/8111738776/Untitled_jpg2.jpg الويه باب اسفنجي
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنووووووونم از همتون خیلی شیک و قشنگ بود
مریم
14 بهمن 92 15:36
چرا نظرات منو تائید نمی کنید الان من افسردگی می گیرم هاااااااا
یکی از مامان ها
پاسخ
الهیییییییمن هرچی باشه تایید میکنم...فقط یه نظره از پستای سروه جانه...نت سروه جان بیشتر مواقع قطعه...شاید هفته ای یکبار بیاد...میخونم اگر تونستم جواب میدم.ببخش
بانو ایرانی
14 بهمن 92 16:17
سلام اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید سایت منو با عنوان پرتال تخصصی بانوان و ادرس http://www.banoirane.ir/ لینک کنید بعد خبرم کنید تا وبلاگ شما رو لینک کنم .
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام
مامان محمد علی
14 بهمن 92 16:43
سلام دست همگی و به خصوص سارا خانم درد نکنه ممنونم که الویه من رو هم گذاشتی
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم دست شما دوست مهربونمون درد نکنه
زهرا
14 بهمن 92 16:44
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
مامان آرتا و آرتین
15 بهمن 92 0:38
عزیزم متوجه شدم چجوری می شه عکس فرستاد
مامان سهند و سپهر
15 بهمن 92 10:14
زمین فوتبال و تازه دیدم وای سارا جون تو محشری خیلی خوشگل شده برم بقیه تزئین های مامان شادی رو هم ببینم
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون عزیزم.یه زمین فوتبال سادس کهوای من هنوز نشده ببینم...نمیذارن که اینجا
مرجان
15 بهمن 92 17:52
دست همه دوستان باسلیقه و خوش ذوق درد نکنه زمین فوتبالتم خیلی عالی بود سارا جون سارا جونم دست شما هم درد نکنه از بابت .......
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنون مرجان جون خواهش میکنم بابت؟
سلام وبلاگتو كامل ديدم
15 بهمن 92 19:17
سلام وبلاگتو كامل ديدم خيلي جالبه بازديد كنندت هم خوبه نمي خواي از بازديدات پول در بياري به اين آدرس سر بزن خيلي عاليه http://13pop.com/refer/179
رنگین کمان 60
17 بهمن 92 16:09
به به چه ابتکاری حالا بازی بین چه تیمی هست؟
یکی از مامان ها
پاسخ
یکیش که فولادهاو یکی هم نمیدونم..مشکی کدوم تیمهاون تیم همه داورن
'گلفرنگ
17 بهمن 92 23:16
وایییییییییییییییییییییی چقدر باحال مرسی مامان سارا یه داور هم براشون بذارید که خطا نکنن
یکی از مامان ها
پاسخ
ممنووووووووووون خودم داور...هرکی خطا کرد میخورمش
❤آموزشکده هنر عسل❤
30 بهمن 92 23:15
سلام ممنون از وبلاگ خوبتون من قبلا دو تا از اشپزی های مامانمو واستون فرستادم که گذاشته بودین الانم دوباره یکی فرستادم و بی صبرانه منتظرم تا بذارین اموزش کیک اسفنجی شکلاتی بدون فر هستش بی ثبرانه منتظرم
یکی از مامان ها
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.حتما به ایمیلم سر میزنم